-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Диски CD-R та диски DVD-R (Комп’ютерне обладнання (Оптичні диски)
Згідно умов тендерної документації
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 900.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2019 12:43 - 16.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
43534bc8391e40b38c28e4e1c2632b3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-000612-a.a1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
20.11.2019 року відбувся аукціон по закупівлі UA-2019-11-04-000612-a за предметом: Диски CD-R та диски DVD-R (Код ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Оптичні диски). Під час кваліфікації тендерним комітетом Територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» на підставі Протоколу засідання тендерного комітету № 30/8 від 22.11.2019 року, як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації. У зв’язку з цим та керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, роз’яснити чому тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» не відповідає вимогам Додатку №3 до Тендерної документації: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (диски), в якому зазначений виробник товару, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту, який дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій та виданий не пізніше 2019 року».
Звертаємо Вашу увагу, що на вимогу Додатку №3 до Тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» надало копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/9500 від 24.03.2016 року дійсного до 22.03.2021 року, та отриманого не пізніше 2019 року, а раніше 2019 року, тобто у 2016 році.
Крім того, Замовник ні у тендерній документації, ні у Протоколі № 30/8 від 22.11.2019 року не вказав як Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/9500 отриманий 24.03.2016 року вплине на якість продукції, за умови, що він дійсний до 2021 року.
Таким чином, Замовник при встановленні вимог до учасників торгів у Додатку №3 до Тендерної документації вказав не коректне формулювання, адже в національному законодавстві слово «не пізніше» трактується і є рівноцінним прийменнику «до» (Цивільний кодекс України № 435-IV від 16.01.2003 року).
Тому дії Замовника є завідомо дискримінаційними, та такими, що нівелюють права і законні інтереси учасників торгів, а також спричиняють порушення ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Отже, враховуючи викладене вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області, повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», та врахувати зазначені роз’яснення при прийнятті рішення. У випадку, якщо Замовником не будуть вчинені дії пов’язані з усуненням дискримінації та порушення ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» зберігає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, з метою відновлення порушених прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- 30-14.pdf 25.11.2019 16:33
Дата подачі:
25.11.2019 12:01
Вирішення:
Відповідно до ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
25.11.2019 року надійшла Вимога 1(UA-2019-11-04-000612-a.a1).
Відповідно до п.1 Додатку 3 до тендерної документації - в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (диски), в якому зазначений виробник товару, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту, який дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій та виданий не пізніше 2019 року. В даній умові присутні дві складові, які пов’язано з часовими межами, це дійсність такого Висновку на момент розкриття тендерних пропозицій та видача його в 2019 році. Можливо Замовником не досить вірно був підібраний термін щодо визначення строку в розрізі поняття «не пізніше», проте звичайно логічним є те, що йдеться про видачу такого сертифікату саме в 2019 році, адже якщо розглядати дане положення з позиції автора Вимоги, то вбачається, що йде мова про роки після 2019 року, тобто 2020,2021 и т.д., що не містить логічного змісту.
Поряд з тим, нормами чинного законодавства України не ототожнено поняття «не пізніше» та «до». Аналогія норм цивільного кодексу встановлює орієнтир на правовідносини за допомогою поняття «не пізніше» з моменту настання юридичного факту та до певної дати.
Статтею 22 Закону визначено складові тендерної документації, де ч. 3 передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, а також відповідно до ч. 4 - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Аналізуючи конкурентність даної закупівлі (кількість учасників та наявність у них Висновків, виданих у 2019 році) очевидним є те, що вимога щодо видачі такого Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (диски) у 2019 році жодним чином не є дискримінаційною та не направлена на обмеження конкуренції.
Крім того, відповідно до п. 4 ч. 1 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція Учасника в частині дати видачі сертифікату не буде відповідати умовам даної вимоги, визначеної в п. 1 Додатку 3 до тендерної документації, то Замовник буде зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію. Учасником ТОВ «В.М.» в складі тендерної пропозиції надано копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/9500 від 24.03.2016 року, що не відповідає умовам тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що Учасник міг звернутись до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації в разі необхідності уточнення її умов.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
25.11.2019 16:33
Підтвердження вирішення:
Отже, Вимога 1 являється не вірною, безпідставною, законодавчо необґрунтованою та задоволенню не підлягає.