-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (власні кошти)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Торги не відбулися
704 327.08
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 7 043.27 UAH
мін. крок: 1% або 7 043.27 UAH
Період оскарження:
04.11.2019 11:29 - 15.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Номер:
31cb6a10767046fdab6a2c88e3ff7bdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-000519-b.a2
Назва:
Щодо дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 1 Розділу «Відповідність кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступну вимогу для Учасника: «Учасник відповідає даній вимозі, в разі наявності досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (землі транспорту)». Однак така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує базові принципи у сфері публічних закупівель, що закріплені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників виходячи з наступного:
1. Вимога щодо розроблення документації із землеустрою саме щодо земель державної форми власності, зокрема, щодо земель транспорту, є незаконною та такою, що суперечить земельному законодавству, оскільки законодавство у сфері землеустрою не розмежовує види документації з прив’язкою до форми власності земель, на яких здійснюється надання послуг. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону України «Про землеустрій» види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно Законом України «Про землеустрій». Тобто ст. 25 Закону України «Про землеустрій» встановлює виключний перелік видів документації із землеустрою, серед якого не закріплено розмежування видів документації із землеустрою у відповідності до форми власності земель та тим паче не закріплено розмежування видів документації із землеустрою за категоріями земель (стосовно земель транспорту).
2. Враховуючи положення чинного земельного законодавства, зокрема, ст. 50 Закону України «Про землеустрій», ст. ст. 122, 186 та 186-1 Земельного Кодексу України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» жодної специфіки у випадку розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності, зокрема, щодо земель транспорту, не існує. Різниця між формами власності земель полягає лише в тому який орган здійснює надання рішення щодо проведення робіт із землеустрою та здійснює затвердження документації із землеустрою. Дане положення ще раз доводить невідповідність вимоги п. 1 Розділу «Відповідність кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації нормам чинного земельного законодавства та доводить його дискримінаційну суть.
3. Наявність досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (землі транспорту) жодним чином не може слугувати критерієм особливої якісності та своєчасності наданих послуг. Даний критерій не надає жодної інформації про перевагу якості надання послуг з боку одного учасника порівняно з іншими учасниками.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо:
Змінити дискримінаційну вимогу п. 1 Розділу «Відповідність кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації щодо наявності досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (землі транспорту).
Просимо прийняти до уваги дану вимогу задля уникнення додаткових звернень до органів, що здійснюють моніторинг закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на Вимогу до тендерної документації.docx 11.11.2019 14:49
Дата подачі:
06.11.2019 18:01
Вирішення:
Вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, штучні обмеження та дискримінаційні умови відсутні. Докладніше в додатку відповідь на вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін у тендерній документації
Номер:
112c52f314394955a918df383bf98e92
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-000519-b.c1
Назва:
Внесення змін у тендерній документації
Вимога:
У тендерній документації, а саме у п. 2 Кваліфікаційних критеріїв та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону, зазначених на Додатку 2, Замовник процедури закупівлі послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки встановлює для Учасників закупівлі вимогу, щодо наявності в штаті за основним місцем роботи не менше 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників, одного сертифікованого інженера-геодезиста з вищою освітою.
Відповідно ст. 26 ЗУ «Про Землеустрій», розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
У даних вимогах, що встановлені у Технічній документації, щодо наявності у штаті учасника не менше двох сертифікованих інженерів-землепорядників, вбачається ігнорування даної норми, що призводить до непрямої дискримінації, за якої, внаслідок реалізації формально нейтральних правових норм, правил, вимог для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками (наявність одного інженера-землепорядника) виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», що порушує право забезпечення рівних можливостей груп осіб.
Публічні закупівлі здійснюються на засадах недискримінації. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників відповідно до п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вищезазначеного, просимо внеси корективи у Технічну документацію відповідно до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.11.2019 13:03
Вирішення:
Тендерний комітет регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон):
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації . Замовником у додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів, Учасник відповідає вимозі, якщо він має в штаті за основним місцем роботи не менше 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників, одного сертифікованого інженера-геодезиста з вищою освітою. Дана вимога прописана з урахуванням короткого терміну надання послуг та великим обсягом робіт. Та враховуючи те, що послуги будуть надаватись на об’єкт стратегічного значення для визначення межі земельної ділянки проектом землеустрою визначається розташування та потужність необхідного технологічного комплексу для безпечної експлуатації об’єктів залізничного транспорту на земельній ділянці залізниці, яка пропонується до відведення. При визначенні меж земельної ділянки необхідно враховувати вимоги діючих технологічних норм, що затверджені у встановленому порядку. Для створення належних умов експлуатації технологічного комплексу, захисту його від зсувів, обвалів, розмивів, селів, снігозанесень та інших небезпечних впливів можуть встановлюватися охоронні зони. Порядок їх установлення, розміри, режим та особливості умов землекористування визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України. Якщо учасник не має достатньої кількості працівників для виконання умов договору то в такому випадку це не є підставою внесення змін до умов тендерної документації. Тендерний комітет встановив такі критерії для відбору виконавців послуг в зв’язку з розміщенням об’єктів залізничного транспорту на земельній ділянці яка пропонується до відведення.
Статус вимоги:
Відхилено