• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо (талони)

10.2. Джерело фінансування закупівлі: частково кошти місцевого бюджету м. Хмельницького та/або власні кошти підприємства.

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2019 11:26 - 16.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 520b3e798b2645e2b6e26c6d5835c8d0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-04-000189-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Керуючись положенням ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємоcь до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, допущеного в положеннях тендерної документації, а саме у п.1 Додатку 2 до тендерної документації характеризується дискримінаційним характером. У Додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» ТД Замовник вимагає надати « Довідку в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. Разом з цим, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку, яка повинна містити інформацію про те, що Учасник має розгалужену мережу власних або орендованих АЗС або АЗС партнерів у м. Хмельницький на яких можна заправитись талонами, виданими Учасником, які розташовані на відстані по автомобільним дорогам не більше 2 км від місцезнаходження Замовника (м. Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5 та вул. Львівське шосе, 14/1) згідно Рис. 1 та Рис. 2.» Замовник встановлює дискримінаційну відстань, яка суттєво обмежує коло потенційних Учасників щодо участі у торгах. З аналізу та знання ринку постачальників пального з АЗС Учасника в межах вищенаведеної відстані від місцезнаходження філій Замовника до місцерозташування АЗС Учасника така кваліфікаційна вимога ТД, встановлена Замовником, не дає можливості іншим постачальникам добросовісно конкурувати та розраховувати на перемогу в даних торгах. Замовником не доведено доцільність/необхідність встановлення максимальної відстані до найближчих автозаправних станцій Учасника та/або його партнерів. Дискримінаційну вимогу можливо усунути шляхом скасування положення щодо обов’язкового розташування в Учасника АЗС у радіусі 2 км. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон№922), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону №922, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону №922, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону №922, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов ТД порушують вимоги абз. 5 ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у закупівлі. Посилаючись на зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! Дякуємо!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг розглянуло вашу вимогу, та повідомляє наступне. Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) встановлено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Статею 16 Закону передбачено можливість Замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та передбачено право Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально технічної бази. Критерії, які встановленні замовником у тендерній документації, пов’язані з наступним. Враховуючи специфіку виконання робіт, які проводить КП БРЕД, що полягає у обов’язку належного утримання доріг міста Хмельницький (прибирання вулиць, поточний ремонт доріг, обслуговування світлофорних об’єктів, тощо), а також встановлені на законодавчому рівні директивні терміни виконання робіт по утриманню вулично-дорожньої мережі, особливо в зимовий період, підприємство має бути постійно готовим до усунення негативних наслідків погодних умов, зокрема наслідків снігопадів, забезпечення належного стану дорожнього полотна під час ожеледиць та морозів, тому вся наявна техніка дислокується та проводить виїзди з двох місць базування по закріплених маршрутах руху. Підприємство не зможе якісно виконувати свої функції, якщо автотранспорту підприємства доведеться постійно з’їжджати з маршруту роботи, та повертатись в інший район міста для дозаправки . Як свідчить практика підприємства минулих років, відповідне відхилення спецтехніки від маршруту руху ( беручи до уваги низьку робочу та транспортну швидкість спецтехніки: автогрейдер, трактор, снігонавантажувач, та трафік в населеному пункті) більше як на 2 км., призведе до серйозних затримок в початку робіт, а отже і виконання робіт в нормативні терміни буде унеможливлене, що спричинить аварійно-небезпечні умови руху на вулично-дорожній мережі міста та простій виробничих бригад підприємства. Також, при постійному з’їжджанню з маршруту буде спричинено зайві витрати пального та часу, що в свою чергу погіршить якість робіт підприємства, що є негативним фактором. Щодо дискримінаційної відстані повідомляємо, що в радіусі 2 км від зазначених дислокаційних точок перебуває як мінімум три АЗС. Отже така умова апріорі не є дискримінаційною. Більше того, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить вимогу не тільки про власні АЗС, а і про АЗС партнерів, що дає можливість компаніям співпрацювати з іншими фірмами і таким чином виконати встановлену вимогу. Тому, враховуючи особливість діяльності та завдання, які покладено на підприємство, встановленні умови жодним чином не можуть вважатись дискримінацією когось з учасників, а встановлена в критеріях наявність матеріально-технічної бази є необхідною умовою для забезпечення нормальної, безперебійної роботи дорожньої служби міста.
Статус вимоги: Відхилено