• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

60 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 150 000.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2019 11:08 - 30.11.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

тендерна документація

Номер: 741091d6792b4c73ace93dfae700e125
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-04-000436-b.b1
Назва: тендерна документація
Вимога:
Згідно додатку 2 до тендерної документації: З метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, у відповідності до вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо проведення особистого прийому споживачів, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1. Довідку про створення ним на території Львівської області або на території однієї із   межуючих з Львівською, (а саме – Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Тернопільської областей), власного центру обслуговування споживачів (клієнтів), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою, визначеною додатком № 7* зі змінами до тендерної документації. 2. Учасники для яких, створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Львівської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Довідка надається за формою, визначеною додатком № 8 до тендерної документації. 3. Довідку в довільній формі, про наявність у учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП або, у разі, якщо створення кол-центру не є обов‘язковим для учасника - довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу(осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). 4. Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. 5. Гарантійний лист в довільній формі про те, що учасником виконано вимоги «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо особистого кабінету споживача, зокрема, що в особистому кабінеті споживача реалізована технічна можливість донесення до Споживача інформації про: • діючі ціни (тарифи), за якими здійснюється розрахунок за електричну енергію; • значення попередніх та поточних показів засобу вимірювання; • обсяг електричної енергії у порядку надання електропостачальником споживачу даних щодо споживання ними електричної енергії; • надлишок (переплату) оплаченої, але не спожитої електричної енергії або недоплату за спожиту, але не оплачену електричну енергію; • телефони для подання претензій, скарг та надання повідомлень про загрозу для безпеки експлуатації електросистем; • реквізити для оплати спожитої електричної енергії (розрахунковий рахунок електропостачальника, номер особового рахунка або номер договору споживача); • період, за який проводиться розрахунок; • суму до оплати та дату, до якої необхідно сплатити; Наведена у гарантійному листі інформація повинна бути достовірною. Зазначені вимоги суперечить вимогам законодавства і повинні бути виключені з умов Документації.Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Враховуючи вищезазначене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації і виключити дискримінаційні вимоги, зазначені вище.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вважаємо Вашу вимогу такою, що задоволенню не підлягає, оскільки вона не містить обґрунтування наявності Ваших порушених прав .
Статус вимоги: Не задоволено