-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
60 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 150 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 150 000.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2019 11:08 - 30.11.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
тендерна документація
Номер:
741091d6792b4c73ace93dfae700e125
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-04-000436-b.b1
Назва:
тендерна документація
Вимога:
Згідно додатку 2 до тендерної документації:
З метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, у відповідності до вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо проведення особистого прийому споживачів, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1. Довідку про створення ним на території Львівської області або на території однієї із межуючих з Львівською, (а саме – Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Тернопільської областей), власного центру обслуговування споживачів (клієнтів), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою, визначеною додатком № 7* зі змінами до тендерної документації.
2. Учасники для яких, створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Львівської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Довідка надається за формою, визначеною додатком № 8 до тендерної документації.
3. Довідку в довільній формі, про наявність у учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП або, у разі, якщо створення кол-центру не є обов‘язковим для учасника - довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу(осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
4. Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
5. Гарантійний лист в довільній формі про те, що учасником виконано вимоги «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо особистого кабінету споживача, зокрема, що в особистому кабінеті споживача реалізована технічна можливість донесення до Споживача інформації про:
• діючі ціни (тарифи), за якими здійснюється розрахунок за електричну енергію;
• значення попередніх та поточних показів засобу вимірювання;
• обсяг електричної енергії у порядку надання електропостачальником споживачу даних щодо споживання ними електричної енергії;
• надлишок (переплату) оплаченої, але не спожитої електричної енергії або недоплату за спожиту, але не оплачену електричну енергію;
• телефони для подання претензій, скарг та надання повідомлень про загрозу для безпеки експлуатації електросистем;
• реквізити для оплати спожитої електричної енергії (розрахунковий рахунок електропостачальника, номер особового рахунка або номер договору споживача);
• період, за який проводиться розрахунок;
• суму до оплати та дату, до якої необхідно сплатити;
Наведена у гарантійному листі інформація повинна бути достовірною.
Зазначені вимоги суперечить вимогам законодавства і повинні бути виключені з умов Документації.Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи вищезазначене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації і виключити дискримінаційні вимоги, зазначені вище.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу 26.11.2019 09:05
Дата подачі:
21.11.2019 17:03
Вирішення:
Вважаємо Вашу вимогу такою, що задоволенню не підлягає, оскільки вона не містить обґрунтування наявності Ваших порушених прав .
Статус вимоги:
Не задоволено