-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд: Реконструкція магістрального водогону Таврійського ЕЦВВ КП «Облводоканал» ЗОР (впродовж автодороги м. Дніпрорудне –ПАТ «ЗЗРК») від насосної станції ІІІ підйому (с. Мала Білозерка, вул. Героїв, 1а) в сторону автодороги Р 37 Василівка – Енергодар» 1-а, 2-а черги
Технічний нагляд: Реконструкція магістрального водогону Таврійського ЕЦВВ КП «Облводоканал» ЗОР (впродовж автодороги м. Дніпрорудне –ПАТ «ЗЗРК») від насосної станції ІІІ підйому (с. Мала Білозерка, вул. Героїв, 1а) в сторону автодороги Р 37 Василівка – Енергодар» 1-а, 2-а черги
Завершена
358 036.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 790.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 790.18 UAH
Період оскарження:
01.11.2019 16:57 - 07.11.2019 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
1de3e45d719342f6b05597b6128acc4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-01-000859-c.a1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія», як учасник закупівлі UA-2019-11-01-000859-c, маємо зауваження щодо пропозиції Учасника ТОВ КАТРАС (ЄДРПОУ 32121615), якого було визнано Переможцем процедури закупівлі:
• Додаток 2 ТД містить інформацію щодо класу наслідків (відповідальності) об’єкту, щодо якого здійснюється закупівля, а саме СС2. ТОВ КАТРАС у складі пропозиції надало 2 сертифікати інженерів технічного нагляду, а саме Крижановської О.В. та Казакова С.О. Подаючи свою пропозицію Учасник має намір залучати вказаних працівників до виконання робіт з технічного нагляду. Але Казаков С.О. має право здійснювати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1, тобто на об’єкті, щодо якого здійснюється закупівля, він не має право здійснювати технагляд.
• На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Замовником пеедбачена вимога надати «Довідка про виконання не менше 2 аналогічних договорів щодо виконання аналогічних робіт за схожою специфікою їх виконання, які на момент проведення аукціону виконані та прийняті в повному обсязі. До довідки додаються: копії договорів, завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її використання), копії актів виконаних робіт, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, зазначених в довідці…». Учасником на виконання зазначеної умови надано копії договорів №1681/17 від 18.10.2017 року на суму 50 014,45 грн. та 1378/17 від 29.08.2017 року на суму 49 824,00 грн.. Але надані акти виконаних робіт не підтверджують повне виконання договорів, оскільки актів щодо договору №1681/17 надано лише на 33933,88 грн., відповідно до договору №1378/17 актів надано лише на 46060,34 грн.
• Відповідно до ТД Замовником передбачено, що Виконавець повинен здійснювати окремі функції замовника. Додаток 2 містить наступну інформацію:
«Загальна вартість робіт по об`єкту Замовником визначено відповідно до коефіцієнту витрат в розмірі 2 % підсумку розрахунків 1-8 договірної ціни об’єкта, відносно якого здійснюється технічний нагляд за будівництвом, яка складає 358 036,16 грн. (триста п’ятдесят вісім тисяч тридцять шість грн. 16 коп.).
З урахуванням включення витрат на утримання служби Замовника (зміна №2) очікувана вартість робіт здійснення технічного нагляду становить 2,0 % (в тому числі 0,5% утримання служби замовника) розрахунків 1-8 договірної ціни об’єкта «Реконструкція магістрального водогону Таврійського ЕЦВВ КП «Облводоканал» ЗОР (впродовж автодороги м. Дніпрорудне – ПАТ «ЗЗРК») від насосної станції ІІІ підйому (с. Мала Білозерка, вул. Героїв, 1а) в сторону автодороги Р 37 Василівка - Енергодар» 1-а, 2-а черги.»
Пониження ціни Учасника не повинно впливати на якість та обсяги виконуваних робіт щодо закупівлі. Але ТОВ КАТРАС при заповненні договору не передбачив вартість виконання робіт на утримання «служби Замовника» у відсотковому вираженні.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ КАТРАС не відповідає умовам закупівлі та вимогам Замовника та має бути відхилена.
На допорогові закупівлі поширюються основні принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо повторно скасувати рішення Протоколу №63 від 12.11.2019 року, дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Катрас» у зв’язку з тим, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації та перейти до розгляду наступної пропозиції, а саме ТОВ «ІК «Стратегія».
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-оскарження до Замовника.pdf 13.11.2019 14:30
- Лист відповідь.rar 15.11.2019 16:02
Дата подачі:
13.11.2019 14:30
Вирішення:
Тендерним комітетом Департаменту за результатами розгляду вимоги щодо усунення порушення законодавства в процесі закупівлі відмовлено в задоволенні вимоги щодо скасування Протоколу № 63 від 12.11.2019
Статус вимоги:
Не задоволено