• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (фізична охорона адмінбудівлі)

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2019 16:30 - 13.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення щодо обрання переможця. Вимога в прикріпленому файлі

Номер: 356fba27d4a5411582e0437d36542fc3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-002483-b.c5
Назва: Вимога щодо скасування рішення щодо обрання переможця. Вимога в прикріпленому файлі
Вимога:
Вимога прикріленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" на думку Головного управління відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Звернення до ОК Кардинал

Номер: b6f6a661552d4bef8d02a165465904bb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-002483-b.a6
Назва: Звернення до ОК Кардинал
Вимога:
Шановний ОК Кардинал. Звертаємо Вашу увагу перш ніж упереджено писати скаргу та підготовлювати власну цінову пропозицію уважно вивчайте тендерну документацію. На майбутнє звертаємо Вашу увагу на п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону Тендерної документації замовника, в якій вказано, що : " До встановлення Кабінетом Міністрів України порядку видачі єдиного документа, що підтверджує відповідність учасника вимогам, визначеним частинами першою і другою статті 17 Закону, на підтвердження вимог згідно із статтею 17 Закону від учасників вимагається надання інформації у довільній формі, а від переможців процедури закупівлі – документальне підтвердження такої інформації згідно із законодавством – відповідно до Додатку 3." Тому просимо ОК Кардинал Уважно вивчати тендерну документацію
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Ваше звернення до ОК Кардинал, повідомляємо, що Головне управління погоджується із Вашою позицією з приводу згаданого питання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про обрання переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації

Номер: 0a13fa333cb94f17ab8e6a84718871f8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-002483-b.b4
Назва: Вимога щодо скасування рішення про обрання переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Вимога:
Вимога в прикріпленому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника повинна відповідати тендерній документації замовника. Розділом ІІІ тендерної документації Головного Управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області визначено механізм підготовки та вимоги до тендерної пропозиції учасника. Так, пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація про відсутність підстав, визначених у ч.1,2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасниками у складі пропозиції у довільній формі. Пунктом 5 розділу ІІІ передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17, шляхом оприлюднення їх через електронну систему закупівель та додатково надає їх замовнику у паперовому вигляді. Таким чином, тендерною документацією Головного управління передбачено, що на етапі подання пропозицій учасниками процедури закупівлі надають в довільній формі інформацію про відповідність учасника вимогам ч.1 та 2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток 3 до тендерної документації визначає загальний перелік документів, які повинен надати учасник для участі в процедурі закупівлі та перелік документів, які повинен надати учасник, який визнаний переможцем процедури закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації замовника. Що стосується надання кольорових сканкопій документів, то замовник вважає, що усі документи, подані учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідають вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови

Номер: 77837b4eabc847ce8db9c65776d1f7fc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-002483-b.b3
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Тендерною документацією вимагається наявність досвіду виконання договорів щодо охорони об’єктів державної власності (адміністративних будівель органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, тощо), які виконувалися учасником протягом 2012-2019 рр., з додаванням копій аналогічних договорів (не менще трьох договорів). Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників з огляду на наступне. Відповідно до ст. 16. Закону України "Про публічні закупівлі" одним із кваліфікаційних критеріїв для учасників є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не виокремлює окремо вид власності/тип об'єкту щодо якого виконувався/виконується аналогічний договір. Окрім того, Закон України "Про охоронну діяльність" та "ліцензійні умови провадження охоронної діяльності" також не розмежовують надання послуг з охорони стосовно державної, комунальної чи приватної власності; послуги мають надаватись з однаковою якістю не залежно від власності об'єкту. Таким чином, вимога щодо наявності аналогічного договору виключно з підприємством/організацією державної власності є такою, що суперечить вимогам чинного законодавства, порушує вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (недискримінація учасників). Окрім того, вказана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників та, як наслідок, призведе до зменшення конкуренції та порушення ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, як зазначалось вище, Закон про публічні закупівлі передбачає надання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ, тобто одного договору, а тому вимога про надання трьох договорів не відповідає вимогам законодавства. Враховуючи вищевказане, вимагаємо виключити вимогу, щодо охорони обєктів "державної" власності та "не менше трьох договорів".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо. Згідно статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Так, згідно пункту 3 додатку 3 замовником вимагається оригінал довідки (за підписом учасника, завіреної печаткою учасника за наявністю) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання договорів щодо охорони об’єктів державної власності (адміністративних будівель органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, тощо), які виконувалися учасником протягом 2012-2019 рр., з додаванням копії аналогічного договору. На думку замовника, аналогічними договорами є договори, з охорони об’єктів державної власності, оскільки Головне управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області є державною установою, а відтак, дана вимога не може вважатись дискримінаційною. Крім того, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не обмежує замовника у визначенні кількості договорів, які підтверджують досвід надання аналогічних послуг. На думку Головного управління Державної казначейської служби значна кількість укладених та виконаних належним чином договорів свідчить про безперечний досвід у сфері надання охоронних послуг та позитивну репутацію учасника. Це в свою чергу дозволить зробити вибір на користь учасника, який сумлінно та належним чином, враховуючи специфіку об’єкта, який підлягає охороні, буде виконувати умови договору, а це дозволить ефективно використати бюджетні кошти. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

внесення змін у ТД

Номер: 6000d370d0844bb4bba6a864a4ad04c6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-002483-b.b2
Назва: внесення змін у ТД
Вимога:
тендерна документація передбачає загальний обсяг послуги у розмірі 8760 людино-годин., період надання послуг - 01 січня 2020 р. - 31 грудня 2020 р. Однак, оскільки 2020 рік має 366 днів, то загальна кількість годин у вказаний період буде становити 8 784 людино-годин. Відповідно, просимо внести зміни в документацію та привести показники до єдиного значення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне: в пункті 4.3 Розділу I (Загальні положення) та Додатку 1 до тендерної документації ДК 021:2015 «79710000-4» охоронні послуги (фізична охорона адмінбудівлі) була допущена технічна помилка яка усунена, що відображено у новій редакції тендерної документації, яка розміщена на вебпорталі Уповноваженого органу.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

внесення змін в ТД

Номер: c91b9c5d1d8545bba0a69af77d5aa1b4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-002483-b.b1
Назва: внесення змін в ТД
Вимога:
документацією вимагається надання копії 1,2,11 сторінок паспорту (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Просимо внести зміни в документацію та передбачити також можливість надання копії ID-паспорту.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне: в тендерній документації ДК 021:2015 «79710000-4» охоронні послуги (фізична охорона адмінбудівлі) були враховані Ваші побажання крім надання копії 1,2,11 сторінок паспорту передбачено можливість надання копії ID-паспорту, що відображено у новій редакції тендерної документації, яка розміщена на вебпорталі Уповноваженого органу.
Статус вимоги: Задоволено