• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту систем управління електрообладнанням пасажирських вагонів

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання акту приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Торги не відбулися

3 063 873.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 638.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2019 14:34 - 18.11.2019 00:00
Вимога
Вирішена

зміни до Технічного завдання

Номер: 9dcb7e67f6b04a2da600086831c501f3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-001722-b.c4
Назва: зміни до Технічного завдання
Вимога:
В технічному завданні ТД у розділі 1 некоректно зазначені технічні параметри, яким мають відповідати статичні перетворювачів напруги PSM 45W3 після ремонту (не відповідають параментрам зазначеним у технічному описі заводу виробника на PSM 45W3). Наприклад : Параметр вихідної напруги необхідно замінити з «270B DC» на «27В DC»; Величину параметру вихідної напруги 110В DC замінити з "Р=1.5 кВт" на "Р=15 кВт". Детальніше у прикладеному документі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно вивчивши питання, повідомляємо, що буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

зміни до умов договору

Номер: a2c43163b6524fc098fd73b439c6f0d8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-001722-b.b3
Назва: зміни до умов договору
Вимога:
Згідно частини другої статті 625 Цивільного кодексу України, боржник, який прострочив виконання грошового зобов’язання, на вимогу кредитора зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленного індексу інфляції за весь час просрочення, а також три відсотки річних від просроченої суми. У цьому зв’язку, просимо п. 7.3. договору викласти в наступній редакції: «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 3 (три) відсотки річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно вивчивши питання, повідомляємо про недоцільність внесення таких змін
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Зміни до умов договору

Номер: 29b6de90ef404ef282fc4f7b702de7b0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-001722-b.a2
Назва: Зміни до умов договору
Вимога:
Враховуючи надання банківської гарантії на виконання договору (5% від суми договору), просимо виключити наступні пункти договору: п.7.4. Виконавець за надання послуг з ремонту неналежної якості, сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % від ціни цього Договору; п. 7.5. Виконавець сплачує штраф у розмірі 20% від суми збитків Замовника, які виникли в наслідок несвоєчасного надання послуг з ремонту та/або заміни матеріалів, запасних частин, обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно вивчивши питання, повідомляємо про недоцільність внесення таких змін
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Зміни до тендерної документації (строку надання послуг)

Номер: 180f7e34d598417d9e6fd3d1f805cc26
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-001722-b.c1
Назва: Зміни до тендерної документації (строку надання послуг)
Вимога:
Враховуючи терміни передбачені законодовством України щодо проведення процедури закупівлі та строк на укладення договору,а також строк надання послуг передбачений тендерною документацією (до 31.12.2019), просимо встановити строк надання послуг – 1-й квартал 2020 року для можливості своєчасної закупівлі необхідних комплектуючих (імпортного виробництва) та виконання робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Спеціалістами замовника буде детально вивчена можливість зазначених вами змін. В разі необхідності та можливості будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено