• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 09110000-3: Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-100))

Завершена

190 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 951.60 UAH
Період оскарження: 01.11.2019 14:28 - 06.11.2019 15:00
Вимога
Вирішена

Щодо неправомірності дискваліфікації учасника ПП "Моноліт-Груп"

Номер: 1af3a6c84cd344aea9caea182f374794
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-001703-b.b1
Назва: Щодо неправомірності дискваліфікації учасника ПП "Моноліт-Груп"
Вимога:
Замовник торгів: Комунальне некомерційне підприємство "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області 16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Соборності, 32 код ЄДРПОУ 38765198 Відомості про процедуру закупівлі: Тип процедури - допорогова закупівля код ДК 021:2015 – 09110000-3: Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-100)) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-001703-b Вимога на дію замовника: Протоколом засідання тендерного комітету НП "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області №6 від 12.11.2019р. було прийнято рішення про дискваліфікацію ПП «Моноліт Груп» (ЄДРПОУ 40353886), але учасник з таким рішенням категорично не погоджується по наступним причинам: 1. Згідно з п.5 Оголошення про проведення закупівлі учасники повинні надати «копію довідки про взяття на облік платника податку (за наявності)», але учасник такої довідки не надав тому, що ПП «МОНОЛІТ ГРУП» повідомляє, що Законом України від 24.05.2012р. № 4839-VI довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП) не потрібно отримувати юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр (ЄДР) юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. ПП «МОНОЛІТ ГРУП» зареєстроване 18.03.2016 року, в зв’язку з чим не отримувало довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП). Відомості про взяття на облік ПП «МОНОЛІТ ГРУП», як платника податків наявні у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається в складі тендерної пропозиції. До того ж, у відповідності до чинного на СЬОГОДНІШНІЙ день законодавства, нами було надано копію ВИТЯГУ з реєстру платників податку на додану вартість (файл «Витяг ПДВ (копія)». 2. Стосовно ненадання у складі пропозиції ПП «Моноліт Груп» Договору доручення №1 від 01.05.2018р. повідомляємо про наступне. Замовник вимагав від учасників у файлі Перелік документів «довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 051119-3 від 05.11.2019р. Учасником, з власної ініціативи, як додаткову інформацію і підтвердження спроможності виконання договору, було надано копію Договору оренди складського приміщення №53 від 01.01.2019р. (до речі, учасником-переможцем ТОВ «Актив-Дніпро» жодного документу з приводу наявності складських територій надано не було і це не стало предметом такої прискіпливої уваги Замовника). Оскільки, такий документ не вимагався Замовником у тендерній документації, він не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника замовником. 3. Про невірно зазначену дату на Довідці про виконання аналогічного договору (замість «05.11.2019р.» було випадково зазначено «15.11.2019р.) Відповідно до п. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (навіть у надпорогових закупівлях!): Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У цьому випадку учасником допущена формальна (несуттєва) помилка, яка не призводить до відхилення пропозиції згідно із Законом. (До відома, на всіх довідках учасника, який визнаний замовником переможцем, відсутні взагалі вихідні номера та дати, і це чомусь не стало приводом до його відхилення). У зв'язку з вище зазначеним вимагаємо: - скасувати рішення №6 від 12.11.2019р. про дискваліфікацію учасника ПП «Моноліт-Груп», як таке, що було прийнято з порушеннями законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом Наказ № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Згідно з Наказом під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі,валюту закупівлі, розмір мінімального кроку пониження ціни та іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, не поширюються на допорогові закупівлі. Поряд з цим у період уточнень користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Водночас замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій .
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні