-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво системи каналізації смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області (джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів)
Торги не відбулися
30 672 638.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 153 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 153 000.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2019 14:03 - 14.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Cкарга ТОВ «Коммерс Енерджи»
Номер:
92c1cdee1f5841238a9cb047c37c2281
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-01-000441-a.a2
Назва:
Cкарга ТОВ «Коммерс Енерджи»
Вимога:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «Коммерс Енерджи»;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 4 від 26.11.2019 року;
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Коммерс Енерджи» вимогам Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до Замовника 27.11.2019 14:59
- Коммерс.PDF 28.11.2019 15:58
Дата подачі:
27.11.2019 14:59
Вирішення:
Стрижавська селищна рада на скаргу від 27.11.2019р. № 27/11 повідомляє, що зауваження скаржника та вимоги скасувати рішення тендерного комітету Стрижавської селищної ради від 26.11.2019 року (протокол №4 від 26.11.2019р.) є безпідставними, а саме, щодо наявності інформації в протоколі №4:
Пункт 1 розділу ІІІ «ПІДГОТОВКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації містить інформацію щодо змісту та способу подання тендерної пропозиції. В підпункті 4 пункту 1 розділу ІІІ викладено роз’яснення про необхідність подачі в складі тендерної пропозиції інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та надано роз’яснення щодо формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника, яка повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293 із урахуванням змін та доповнень і надана в складі пропозиції. При цьому, абзацом шостим пп.4 п.1 розділу ІІІ передбачено вимогу замовника про надання учасником документів, що підтверджують розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Щодо визначення «учасник-переможець».
В ході проведення електронного аукціону учасники можуть в повторювальному процесі понижати ціни. Замовник після оцінки пропозицій починає розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, при цьому статус «кваліфікація переможця» значиться в системі PROZORRO протягом всього розгляду пропозицій учасників до моменту визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір і потенційно може стосуватись кожного із учасників залежно від черговості розгляду пропозицій. Отже, вимога пп.4 п.1 розділу ІІІ щодо «Після проведеного аукціону, учасник-переможець до 12 години наступного робочого дня надає спочатку через електронну систему, а в подальшому у складі паперового комплекту документів, перераховану за результатами аукціону кошторисну документацію у вищезазначеному складі цього підпункту» стосується всіх учасників закупівлі, що потенційно можуть бути переможцями залежно від черговості розгляду пропозицій.
Підставою формування вимоги замовника, що міститься в останньому абзаці підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ: «Після проведеного аукціону, учасник-переможець до 12 години наступного робочого дня надає спочатку через електронну систему, а в подальшому у складі паперового комплекту документів, перераховану за результатами аукціону кошторисну документацію у вищезазначеному складі цього підпункту» є норма Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.4 ст.36 про те, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону, при цьому однією з істотних умов договору є ціна, яка визначається у порядку, встановленому ГКУ, іншими законами та актами КМУ, в нашому випадку повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293 із урахуванням змін та доповнень. В ході електронного аукціону учасники понижують ціни тендерних пропозицій. Звісно, початкова ціна тендерної пропозиції учасника буде відрізнятися від ціни за результатами проведеного електронною системою закупівель аукціону. Договір має бути укладеним з переможцем закупівлі, саме за тією ціною, яка є найкращою за результатами аукціону. Поряд з цим, якщо умови укладеного договору про закупівлю відрізнятимуться від змісту тендерної пропозиції учасника за результатами аукціону, а ціна пропозиції переможця відрізнятиметься від ціни за результатами аукціону, проведеного системою, то замовник ризикує тим, що такий договір буде недійсним. Оскільки відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 цього Закону, тобто коли умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Отже, для визначення правильності складання ціни тендерної пропозиції учасника-переможця після аукціону, чи наступного учасника переможця за результатами кваліфікації попереднього, останнім має бути надано підтвердження відповідності пониженої ціни після аукціону вимогам тендерної документації. Оскільки Вами не було подано підтвердження, що вимагалось замовником, рішенням тендерного комітету вашу пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Окрім цього, в тендерній документації зазначено, що для правильного подання тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми та терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та може спричинити за собою відхилення такої пропозиції.
На підставі вищевикладеного, селищна рада залишає за собою право кваліфікації учасників та визначення переможця закупівлі, скаргу ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» вважає безпідставною та залишає без змін рішення тендерного комітету Стрижавської селищної ради від 26.11.2019 року.
Селищний голова Короленко Т.А.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Cкарга ТОВ «Коммерс Енерджи»
Номер:
0058f15a30a246c8b198e55514a48476
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-01-000441-a.a1
Назва:
Cкарга ТОВ «Коммерс Енерджи»
Вимога:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «Коммерс Енерджи»;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 4 від 26.11.2019 року;
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Коммерс Енерджи» вимогам Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2019 13:37
Опис причини скасування:
Не корректно подана скарга
Дата скасування:
27.11.2019 14:55