-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Квадроцикли
Завершена
1 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2019 13:56 - 14.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на дії Замовника щодо процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-000512-c
Номер:
04c21d9c15c249eeac3b64aada04f0ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-01-000512-c.c2
Назва:
СКАРГА на дії Замовника щодо процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-000512-c
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-000512-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Захід Павер Моторс» (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «34100000-8 Мототранспортні засоби (КВАДРОЦИКЛИ)», що зазначено у оголошенні та ТД.
У відповідності до Протоколу № 51-2019 засідання тендерного комітету АРЗ СП Управління ДСНС України у Закарпатській області від 21 листопада 2019 року в результаті детального розгляду пропозиція учасника встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам встановленим замовником у тендерній документації, а саме:
- відсутня лист-гарантія, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України;
- відсутня заповнена таблиця 3 додатку 1 Тендерної документації;
- довідки про наявність матеріально технічної бази, та про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не відповідають встановленим формам визначеним в таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації;
На підставі викладеного винесено на голосування та прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Захід Павер Моторс» та здійснено перехід до розгляду наступної пропозиції з переліку учасників, що вважаються найбільш економічно вигідними.
21.11.2019 року, вважаючи рішення замовника про відхилення пропозиції безпідставним та таким, що не відповідає чинному законодавству, Товариством було подано Скаргу (Вимогу) про усунення порушень, що обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та створюють умови для корупції та зловживань.
У вказаній Скарзі (Вимозі) повідомлено, що у відповідності до поданої тендерної пропозиції учасником подана заповнена Декларація відповідності критеріїв відбору, що за своїм змістом повністю відповідає Таблиці 3. Однак Декларація відповідності критеріїв виключена з критеріїв відбору. Вказано, що учасником підтверджено, що останній не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Зазначено, що учасником подано інформацію про надання компанії ТЗОВ «ЗАХІД ПАВЕР МОТОРС» згідно з договором поставки № 201 859 від 01.10.2018 року статусу авторизованого дилера BRP. До повноважень авторизованого дилера входять продаж та технічне обслуговування квадроциклів, гідроциклів, спігоходів, трициклів, оригінальної екіпіровки, аксесуарів та запчастин виробництва «BRP EUROPEAN DISTRIBUTION SA» на території м. Львова та Львівської області з правами гарантійного та післягарантійного обслуговування зазначеної продукції за адресою: Львівська обл. с. Солонка вул. Лугова 1а.
У відповідь на Вимогу замовник повідомив про наступне: - надана довідка про наявність матеріально технічної бази не відповідає встановленій тендерною документацією формі, в наданій формі відсутня інформація про «Рік введення в експлуатацію» та «Тип обладнання»; - надана довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не відповідає встановленій тендерною документацією формі, в наданій довідці відсутня інформація про кількість поставленого предмету закупівлі за договорами та про строк дії договорів; - у відповідності до таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано три договори № 15/05/19 від 15.05.2019, 20/05/19 від 20.05.2019 та 04/07/19 від 04.07.2019 в яких відсутні додатки які є у відповідності до їх вимог невід’ємними частинами договорів; - в якості підтвердження належного виконання договорів не надано відгук/рекомендаційний лист. Вказано, що у зв’язку з цим, замовником неможливо за поданими документами перевірити виконання аналогічних договорів та технічний стан матеріально-технічної бази.
Отже, за наслідком розгляду Вимоги Товариства, Замовником не спростовано неприйняття поданих документів та зазначено інші недоліки, які не були підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Захід Павер Моторс» та є порушенням принципів публічних закупівель.
Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 цього Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, відповідно до статті 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.
Згідно з частиною 1 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
У пункті 4 частини 2 цієї статті Закону передбачено, що такими діями є, зокрема спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів.
Відповідно до частини 4 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Відповідно до пункту 1 статті 50 цього Закону порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є антиконкурентні узгоджені дії.
Як вбачається протоколу №51-2019 від 21.11.2019 року, Товариство дискваліфіковано у зв’язку з ненаданням Декларації відповідності критеріїв відбору (хоча така була надана), не прийняття підтвердження факту, що Товариство не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, а також не прийняття довідок про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, оскільки такі не відповідають встановленій тендерною документацією формі.
Як вбачається з вимог до тендерної документації щодо закупівлі квадроциклів для участі у процедурі закупівлі замовником, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають наступним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
ТзОВ «Захід Павер Моторс» володіє кваліфікаційними даними, які відповідають вказаним критеріям, тому надано відповідні документи, що це підтверджують.
Додатком 1 до тендерної документації передбачено форми довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак потрібно зазначити, що тендерна документація не містить заборони (застереження) щодо відступлення від зазначеної форми, як от форма «цінова пропозиція». Враховуючи викладене, не взяття до уваги поданих Товариством довідок разом з іншими додатковими документами, з яких є можливим встановити необхідну для Замовника інформацію, щоб з’ясувати чи учасник відповідає критеріям визначеним у статті 16 Закону є неправомірним. Також Товариство не погоджується з неприйняттям Декларації відповідності критеріїв відбору та підтвердження факту, що Товариство не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, оскільки такі були подані та неправомірно не взяті до уваги.
Крім того, у відповіді на скаргу (Вимогу) Товариства про усунення порушень що обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та створюють умови для корупції та зловживань Замовник виставляє додаткові підстави для дискримінації Товариства, які згідно з протоколом №51-2019 від 21.11.2019 року не були підставою для дискваліфікації.
Отже, Замовник незаконно, необґрунтовано та без жодних правових підстав формально відхилив тендерну пропозицію Скаржника з підстав не відповідності умовам тендерної документації.
Потрібно вказати, що як вбачається з протоколу засідання тендерного комітету АРЗ СП Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області
№ 55-2019 від 25.11.2019 року у процедурі відкритих торгів прийняло участь 6 учасників: 1) ТзОВ «БРП Центр Київ Захід» з ціною 108 000, 00 грн. з ПДВ; 2) ТзОВ «Захід Павер Моторс» з ціною 804 000,00 грн. з ПДВ; 3) ФОП Пашко Федір Федорович з ціною 833 000,00 грн. з ПДВ; 4) ТзОВ «АМВ Техніка» з ціною 889 000,00 грн. з ПДВ; 5) ТзОВ «Авто Віа» з ціною 1 030 000,00 грн. з ПДВ; 6) ТзОВ «Сателіт Мотор» з ціною 1 080 000,00 грн. з ПДВ. Учасників 1-4 дискваліфіковано через те, що надані пропозиції не відповідають кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. Тому найбільш економічно вигідною пропозицією визначено учасника 5 - ТзОВ «Авто Віа» з ціною 1 030 000,00 грн. з ПДВ.
Скаржник не може погодитися ні з рішеннями Замовника про відхилення пропозиції, ні з рішенням про визначення найбільш економічно вигідною пропозицією учасника ТзОВ «Авто Віа» з ціною 1 030 000,00 грн. з ПДВ.
Як зазначалось вище, Замовником без жодних правових підстав відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Як вбачається з протоколів засідання тендерного комітету щодо відхилення пропозицій учасників ФОП Пашко Федір Федорович та ТзОВ «АМВ Техніка» (які були наступними економічно вигідними після пропозиції ТзОВ «Захід Павер Моторс») ними, зокрема не надано документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, не надано рекомендаційний лист, довідки надані не встановленої форми.
Тобто підстави для відхилення таких пропозицій були схожими (аналогічними) з підставами відхилення пропозицій Скаржника. Такі дії були вчинені АРЗ СП Управління ДСНС України у Закарпатській області (незаконне відхилення нашої пропозиції та інших економічно вигідних пропозицій) з метою визначення переможцем ТзОВ «Авто Віа».
Щодо переможця ТзОВ «Авто Віа» та документів, наданих до тендерної документації потрібно вказати наступне.
На підтвердження виконання аналогічних договорів ТзОВ «Авто Віа» надано копії наступних документів: договір № 10/17А від 23.08.2017 року, договір №054/19С від 20.05.2019 року та довідку № 177/19 від 05 листопада 2019 року , де вказано наступних замовників:
1. Фізична особа – Дівульський Дмитро Євстахійович – один із засновників ТзОВ « АВТО ВІА», предмет закупівлі за договором , кількість : Квадроцикл- Brute Force 750 4 *4i EPS Camo ;
2. ТОВ «Евітас»- предмет закупівлі за договором , кількість : Автомобіль Citroen FL C-Elysee
Вказані вище документи подавалися на виконання ДОДАТОКУ №1 Тендерної документації: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА та таблиці № 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, ТзОВ «Авто Віа» згідно поданого Додатку 1 долучено Довідку № 177/19 від 05 листопада 2019 року про виконання аналогічного договору де вказано наступних замовників :
1. Фізична особа – Дівульський Дмитро Євстахійович – один із засновників ТзОВ « АВТО ВІА», предмет закупівлі за договором , кількість : Квадроцикл- Brute Force 750 4 *4i EPS Camo ;
2. ТОВ «Евітас»- предмет закупівлі за договором , кількість : Автомобіль Citroen FL C-Elysee
Отже, договір № 10/17А від 23.08.2017 року, укладений між ТзОВ «Авто Віа» та Дівульським Дмитром Євстафійовичем та укладений між ТзОВ «Авто Віа» та ТзОВ «Евітас» №054/19С від 20.05.2019 року та не є аналогічними договорами в розумінні вимог тендерної документації та суперечить ДОДАТОКУ №1: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА , таблиці № 1, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо слід наголосити що подання переможцем договору № 10/17А від 23.08.2017 року та відгуку про його виконання від пов’язаної особи - Дівульського Дмитра Євстахійовичата призвело до порушення вимог законодавства та спотворення результатів проведеної закупівлі.
Також вважаю, що Замовник не вчинив належних дій стосовно перевірки відповідності наданих учасниками процедури закупівлі пропозицій вимогам документації та не відхилив пропозиції ТзОВ «Авто Віа» у відповідності до вимог Закону.
Пункт 12 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону;
Слід зазначити, що такі дії порушують право на недискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки пропозицій, адже тендерну пропозицію ТзОВ «Захід Павер Моторс» з ціною 804 000,00 грн. з ПДВ – дискваліфікували з формальних підстав, натомість пропозиція ТзОВ «Авто Віа» з ціною 1 030 000,00 грн. з ПДВ – ні, що також не є набільш еконочімно вигідною пропозицією в наслідок чого вбачається факто розтрати коштів державного бюджету України під час закупівлі.
ТзОВ «Захід Павер Моторс» повідомляє про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, зокрема, принципів об’єктивності, неупередженої оцінки та недискримінації учасників.
Відповідно до частини дев’ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТзОВ «Захід Павер Моторс» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №51-2019 від 21.11.2019 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТзОВ «Авто Віа» зазначене у протоколі № 55-2019 від 25.11.2019 року.
Додатки:
1) Протокол № 51-2019 засідання тендерного комітету АРЗ СП Управління ДСНС України у Закарпатській області від 21 листопада 2019 року;
2) Протокол № 55-2019 засідання тендерного комітету АРЗ СП Управління ДСНС України у Закарпатській області від 25 листопада 2019 року;
3) Квитанція про сплату скарги № 689 від 02.12.2019 за подання скарги щодо процедур закупівлі UA-2019-11-01-000512-c до органу оскарження відповідно до ст. 18 З.У. «Про публічні закупівлі»;
4) Додаток 1до Тендерної документації ТзОВ «Авто Віа»;
5) Статутні документи ТзОВ «Авто Віа»;
6) Декларація відповідності критеріїв відбору ТзОВ «Захід Павер Моторс»;
7) Довідка кваліфікація працівників ТзОВ «Захід Павер Моторс»;
8) Довідка перелік сервісних центрів ТзОВ «Захід Павер Моторс»;
9) Довідка про МТБ ТзОВ «Захід Павер Моторс»;
10) Довідка про санкції ТзОВ «Захід Павер Моторс»;
11) Довідка ст.17 ТзОВ «Захід Павер Моторс»;
12) Підтвердження досвіду ТзОВ «Захід Павер Моторс»;
13) Підтвердження досвіду 1 ТзОВ «Захід Павер Моторс»;
14) Підтвердження досвіду 2 ТзОВ «Захід Павер Моторс»;
З повагою
03.12.2019 року
Директор ТзОВ «Захід Павер Моторс» Бацик Б.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1) Протокол № 51-2019 засідання тендерного комітету АРЗ СП Управління ДСНС України у Закарпатській області від 21 листопада 2019 року; 03.12.2019 19:53
- 11) Довідка ст.17 ТзОВ «Захід Павер Моторс»; 03.12.2019 19:53
- 12) Підтвердження досвіду ТзОВ «Захід Павер Моторс»; 03.12.2019 19:53
- 13) Підтвердження досвіду 1 ТзОВ «Захід Павер Моторс»; 03.12.2019 19:53
- 2) Протокол № 55-2019 засідання тендерного комітету АРЗ СП Управління ДСНС України у Закарпатській області від 25 листопада 2019 року; 03.12.2019 19:53
- 3) Квитанція про сплату скарги № 689 від 02.12.2019 за подання скарги щодо процедур закупівлі UA-2019-11-01-000512-c до органу оскарження відповідно до ст. 18 З.У. «Про публічні закупівлі»; 03.12.2019 19:53
- 4) Додаток 1до Тендерної документації ТзОВ «Авто Віа»; 03.12.2019 19:53
- 5) Статутні документи ТзОВ «Авто Віа»; 03.12.2019 19:53
- 6) Декларація відповідності критеріїв відбору ТзОВ «Захід Павер Моторс»; 03.12.2019 19:53
- 7) Довідка кваліфікація працівників ТзОВ «Захід Павер Моторс»; 03.12.2019 19:53
- 8) Довідка перелік сервісних центрів ТзОВ «Захід Павер Моторс»; 03.12.2019 19:53
- 9) Довідка про МТБ ТзОВ «Захід Павер Моторс»; 03.12.2019 19:53
- 10) Довідка про санкції ТзОВ «Захід Павер Моторс»; 03.12.2019 19:53
- рішення від 05.12.2019 № 18031 .pdf 05.12.2019 22:43
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-11-01-000512-c.c2.pdf 17.12.2019 10:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2019 №18941.pdf 20.12.2019 20:14
- Рішення від 19.12.2019 №18941.pdf 23.12.2019 19:55
- АРЗ СП лист та пояснення до скарги № UA-2019-11-01-000512-c.c2.pdf 09.12.2019 15:43
- Довідка про МТБ ТзОВ «Захід Павер Моторс».pdf 09.12.2019 15:43
- Підтвердження досвіду 1 ТзОВ «Захід Павер Моторс».pdf 09.12.2019 15:43
- Підтвердження досвіду 2 ТзОВ «Захід Павер Моторс».pdf 09.12.2019 15:43
- Підтвердження досвіду 3 ТзОВ «Захід Павер Моторс».pdf 09.12.2019 15:43
- АРЗ СП Додаток 1 пояснення до листа по скарзі № UA-2019-11-01-000512-c.c2.docx 09.12.2019 15:43
- АРЗ СП лист до скарги № UA-2019-11-01-000512-c.c2.doc 09.12.2019 15:43
- Підтвердження досвіду ТзОВ «Захід Павер Моторс».pdf 09.12.2019 15:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2019 19:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.12.2019 19:55
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
6d7b03be4bd2493882b9d34760d96423
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-01-000512-c.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Вимога про усунення порушень що обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та створюють умови для корупції та зловживань
У відповідності до ПРОТОКОЛУ № 51-2019 засідання тендерного комітету АРЗ СП Управління ДСНС України у Закарпатській області від 21 листопада 2019 року в результаті детального розгляду пропозиція учасника встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам встановленим замовником у тендерній документації, а саме:
- відсутня лист-гарантія, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України;
- відсутня заповнена таблиця 3 додатку 1 Тендерної документації;
- довідки про наявність матеріально технічної бази, та про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не відповідають встановленим формам визначеним в таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації;
На підставі викладеного запропоновано винесено на голосування та прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Захід Павер Моторс» та переходу до розгляду наступної пропозиції з переліку учасників, що вважаються найбільш економічно вигідними.
Одразу слід наголосити, що відхилення пропозиції учасника ТОВ «Захід Павер Моторс» є абсолютно безпідставним та таким що не відповідає вимогам законодавства України , зокрема: вимогам розділу III Тендерної документації, п.1 пп. 1.5. та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у відповідності до поданої тендерної пропозиції учасником подана заповнена Декларація відповідності критеріїв відбору, що за своїм змістом повністю відповідає Таблиці 3. Декларація відповідності критеріїв виключення і критеріїв відбору.
Учасником підтверджено, що останній не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальнихзаходів, передбачених Законом України « Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність , а також будь-яких інших обставин та заходів норматипного , адміністративного чи іншого характер у, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.
Також учасником подано інформацію про надання компанії ТЗОВ "ЗАХІД ГІАВЕР МОТОРС" (код ЄДРПОУ : 40382791 ) згідно з договором поставки № 201 859 від 01.1 0.2018 статусу авторизованого дилера BRP. До повноважень авторизованого дилера входять продаж та технічне обслуговування квадроциклів, гідроциклів, спігоходів, трициклів, оригінальної екіпіровки, аксесуарів та запчастин виробництва «BRP EUROPEAN DISTRIBUTION SA» на території м. Львова та Львівської області з правами гарантійного та післягарантійного обслуговування зазначеної продукції за адресою:
Львівська обл. с. Солонка вул. Лугова 1а.
Частиною 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи наведене прошу Замовника надати надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям з посиланням на вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації 21.11.2019 15:44
- вимога про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації 21.11.2019 15:44
- вимога про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації 21.11.2019 15:44
- протокол тендерного комітету 52.pdf 22.11.2019 15:40
Дата подачі:
21.11.2019 15:45
Вирішення:
Відповідь на вимогу про усунення порушень що обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та створюють умови для корупції та зловживань
У відповідності до пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює кваліфікаційні критерії щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, обладнання, матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи всі ваші зауваження та пропозиції повідомляємо вас про наступне:
- надана вами довідка про наявність матеріально технічної бази не відповідає встановленій тендерною документацією формі, в наданій формі відсутня інформація про «Рік введення в експлуатацію» та «Тип обладнання».
- надана вами довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не відповідає встановленій тендерною документацією формі, в наданій довідці відсутня інформація про кількість поставленого предмету закупівлі за договорами та про строк дії договорів.
- у відповідності до таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Вами надано три договори № 15/05/19 від 15.05.2019, 20/05/19 від 20.05.2019 та 04/07/19 від 04.07.2019 в яких відсутні додатки які є у відповідності до їх вимог невід’ємними частинами договорів.
- в якості підтвердження належного виконання договорів вами не надано відгук/рекомендаційний лист.
В зв’язку з вищезазначеним нами, як замовником, неможливо за поданими документами перевірити виконання аналогічних договорів та технічний стан матеріально-технічної бази.
У зв’язку з вищевикладеним ваша пропозицію не відповідає кваліфікаційним критеріям які встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено