-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Антисептичні та дезінфекційні засоби
Завершена
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
Період оскарження:
01.11.2019 11:23 - 06.11.2019 12:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін в документацію
Номер:
14d2664a626b45279d47dcd70fa306d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-01-000746-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в документацію
Вимога:
Шановний Замовнику! В пункті 6 вимоги для проведення закупівлі через систему електронних торгів (UA-2019-11-01-000746-b) зазначено: «Відхилення пропозицій … Еквіваленти не розглядаються…».
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив, що еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте, в Оголошенні Замовник зазначив окрім назви товару ще й медико-технічні характеристики товару, чим у свою чергу дає зрозуміти Учасникам, що вони можуть подавати в тому числі еквіваленти зазначеного Замовником товару, головне щоб він відповідав вимогам предмета закупівлі.
Крім того, у медико - технічних вимогах на Засіб для дезінфекції, перед стериліза-ційного очищення , стерилізації медичних інструментів, дезінфекції поверхонь Гігасепт АФ форте нью у П.6 зазначено: Відсутність у складі засобу альдегідів, хлору, окисників. Засіб на основі: диметилдиоктиламоніум хлорид – не менше 10,0%, феноксіпропанол – не менше 15,0%, лаурилпропілендіамін – не менше 9,5%, кокосалкілпропілендіаминбігуанідиндіацетат – не менше 15,6 (діючі речовини); інгібітор корозії, неіонні ПАР). Кількість АДР у складі – не менш 50%. Зазначення таких вимог це прямий натяк на конкретні засоби.
У П.10 Висока стабільність : можливість зберігання засобу після відкриття упаковки 3 роки. Що означає висока стабільність засобу після відкриття флакону? Прописати у МВ можна все що завгодно. Де підтвердження?
Щодо Засібу для дезінфекції та очищення поверхонь, обладнання з чутливих матеріалів, у т.ч. у зонах, що мають особливі вимоги до запахів (неонатальні блоки інтенсивної терапії тощо)«Тералін протект (Terralin Protect®)», то у П.1зазначено: Засіб на основі ароматичних спиртів (2-дифенілетанол) – не менше 17,0%, ЧАСів (бензалконій хлорид – не менше 22,0%), амінів (n-С10-16-алкілтриметиленді) - не більше 1%. В складі препарату не повинні міститись альдегіди, хлор, надкислоти, окислювачі, ферменти, гуанідіни. Кількість амінів – не більше 1%. Це знов ж таки прямий натяк на конкретні засоби.
У П.1 У режимі по ВІЧ- інфекції для дезінфекціі поверхонь та медичних інструментів 1 л робочого розчину в концентрації 0,15 % - 60 хв. повинен містити: 2-дифенілетанолу не менш ніж 0,255 мл; бензалконій хлориду не менш - 0,33 мл; амінів (n-С10-16-алкілтриметиленді) не більше - 0,014 мл. Цей пункт дублює вимогу по складу.
П.10 Наявність показників, які підлягають вивченню при проведенні контролю якості засобу. Що мається на увазі під цим пунктом?
3) П.1 Це прямий натяк на конкретні засоби і еквіваленту не існує! Вимоагаємо видалити таку вимогу.
У всіх засобах Замовник прописує вимогу по температурі зберігання засобів і скрізь різна. Вони що зберігають засоби у різних приміщеннях при різних температурах?
7) п.1 Засіб для антисептичної обробки шкіри у вигляді рідини готової до використання. Якщо у засобі присутній гліцерин, це вже не рідина це гель – хай уточнять.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (Еквіваленти не розглядаються) та внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в медико-технічних характеристик товару на предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 33630000-5 - Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби) (UA-2019-11-01-000746-b).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Волинської обласної ради, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.11.2019 11:57
Вирішення:
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Більше того, вказані у тендерній документації медико-технічні вимоги дозволяють Учасникам надати безліч засобів як національного так і іноземного виробництва.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Статус вимоги:
Відхилено