• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Релейні та батарейні шафи, обладнання залізничної автоматики

Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.

Завершена

2 800 427.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 004.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2019 09:32 - 14.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: b5a20e42aa9c48beae07dd348053da1a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-000042-a.a4
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня. Як відповідь на Ваше рішення на вимогу UA-2019-11-01-000042-a.c3 від 05.11.2019 15:42, повідомляємо наступне. Наше підприємство має позитивний досвід оскарження у Антимонопольному комітеті Украйни, дій Замовника, які пов’язані з неправомірним об’єднанням предметів закупівлі в один ЛОТ для звуження кола учасників (№ скарги UA-2017-07-31-000003-c.b2, рішення №6031-р/пк-пз від 31.08.2017). Рішення АМКУ було виконане РФ «Південно-Західна залізниця». ВИМАГАЄМО Замовником дотримуватись не тільки “Порядку визначення предмета закупівлі”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, а й дотримуватися вимог розділу 1, ст. 3, Закону України «Про публічні закупівлі», які говорять: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.» Об’єднання Замовником в один лот продукції різних виробників та обов’язкова вимога, яка зазначена в п. 2.6. Додатку №6 Тендерної документації надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробниками, виключає участь інших виробників та зокрема нашим підприємством в даній закупівлі. У зв’язку з вище викладеним, ще раз ВИМАГАЄМО внести в тендерну документацію зміни та розділити закупівлю на 4 (чотири) окремих лоти. ЛОТ №1 (позиції 1-5), ЛОТ №2 (позиція 6, 7), ЛОТ №3 (позиції 8,9), ЛОТ №4 (позиція 10) для можливості добросовісної конкуренції серед ВСІХ потенційних учасників відкритих торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію). Разом з тим, Замовник, керуючись ст.1 Закону, визначив предмет закупівлі згідно “Порядку визначення предмета закупівлі”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454. Замовник не вбачає жодних правових підстав поділу предмету закупівлі на лоти.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Розподіл на лоти

Номер: 5184ff136cee43e594b3edacfdef67a9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-000042-a.c3
Назва: Розподіл на лоти
Вимога:
Відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації до закупівлі заявлена продукція, яка виготовляється різними підприємствами-виробниками: ПрАТ «Харківський електротехнічний завод «Трансзв'язок» (м. Харків); ПП НВП «Завод техніки зв'язку і автоматики» (м. Львів); ТОВ НКП «УКРТРАНССИГНАЛ» (м. Харків); ПП «РЕМЕКО» (Запорізька обл., Вільнянський р-н, с. Павлівське); ІВАС ГРУПП (м. Кривий Ріг); ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» (м. Дніпро), ТОВ «УКРЗАЛІЗПРОМ» (м. Харків); ТОВ «Артемівський електротехнічний завод» (м. Бахмут), ТОВ «ПРОГРЕС МАШБУД» (м. Запоріжжя), ТОВ «ЛІПЛАСТ Україна» (м. Київ). Зауважимо, що дана продукція всіх підприємств-виробників дозволена до застосування у відповідних структурних підрозділах АТ «Укрзалізниця». Конкретніше позиції з порядку: 1) Шафа ШРУ-М3, 2) Шафа ШРУ-М4, 3) Шафа ШРУ-М5, 4) Шафа ШРУ-М6, 5) Шафа ШМБ - виготовляються наступними підприємствами: ПрАТ «Харківський електротехнічний завод «Трансзв'язок» (м. Харків); ПП НВП «Завод техніки зв'язку і автоматики» (м. Львів), ІВАС ГРУПП (м. Кривий Ріг). Позиція з порядку: 6) Генератор камертонний ГКШ-МА (ГКШ-М) - виготовляється ТОВ НКП «УКРТРАНССИГНАЛ» (м. Харків), ПрАТ «Харківський електротехнічний завод «Трансзв'язок» (м. Харків). Позиція з порядку: 7) Фільтр шляховий (колійний) ФП-25М (ФП-25) - виготовляються наступними підприємствами: ПП НВП «Завод техніки зв'язку і автоматики» (м. Львів), ТОВ «УКРЗАЛІЗПРОМ» (м. Харків), «Артемівський електротехнічний завод» (м. Бахмут), ПрАТ «Харківський електротехнічний завод «Трансзв'язок» (м. Харків). Позиції з порядку: 8,9) – Ящик колійний КЯ-1-1 (ПЯ-1) - виготовляються наступними підприємствами: ПрАТ «Харківський електротехнічний завод «Трансзв'язок» (м. Харків); ПП НВП «Завод техніки зв'язку і автоматики» (м. Львів); ПП «РЕМЕКО» (Запорізька обл., Вільнянський р-н, с. Павлівське ); ІВАС ГРУПП (м. Кривий Ріг); ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» (м. Дніпро), ТОВ «ЛІПЛАСТ УКРАЇНА» (м. Київ, ТОВ «ПРОГРЕС МАШБУД» (м. Запоріжжя). Позиція з порядку:10) Шафа релейна ШМРВ – виготовляється тільки ПП НВП «Завод техніки зв'язку і автоматики» (м. Львів). Таким чином, наявне у тендерній документації некоректне об’єднання предметів закупівлі у один ЛОТ, унеможливлює подачу пропозиції з боку будь якого виробника самостійно. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454.. З огляду на викладене, предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником з дотриманням вимог Закону, ураховуючи при цьому, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону. ВИМАГАЄМО: Замовнику внести у тендерну документацію зміни та розділити закупівлю на 4 (чотири) окремих лоти. ЛОТ №1 (позиції 1-5), ЛОТ №2 (позиція 6, 7), ЛОТ №3 (позиції 8,9), ЛОТ №4 (позиція 10).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію). Разом з тим, Замовник, керуючись ст.1 Закону, визначив предмет закупівлі згідно “Порядку визначення предмета закупівлі”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454. Замовник не вбачає жодних правових підстав поділу предмету закупівлі на лоти.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Технічна специфікація

Номер: b7c910b5f0be43969ad38e1884b62b85
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-000042-a.c2
Назва: Технічна специфікація
Вимога:
Доброго дня. Наше підприємство, уважно вивчивши Додаток №5 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (Технічне завдання)) тендерної документації, вимушено звернутися до Замовника з наступним: У зв’язку з тим, що в Україні є декілька виробників зазначеної у закупівлі продукції, технічні характеристики якої відповідають вимогам АТ «Укрзалізниця» та які дозволені до експлуатації, вважаємо недопустимим вимагати у якості технічних характеристик (до товару який планується до закупівлі) відповідності вимогам конкретних технічних умов та креслень які не доступні для вивчення потенційним учасникам. За для конкурентної участі всіх виробників зазначеної у закупівлі продукції – ВИМАГАЄМО від ЗАМОВНИКА оприлюднити у додатках до тендерної документації всі перелічені технічні умови та креслення для ознайомлення та визначення еквівалента товару, або внести зміни до тендерної документації та визначити конкретні технічні характеристики товару. ВИМАГАЄМО від ЗАМОВНИКА дотримуватися недискримінаційної політики по відношенню до потенційних учасників, та не вказувати параметри та характеристики з конкретних НТД, конкретних виробників (наприклад такі параметри як габаритні розміри та маса), які не впливають на функціональне призначення продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваші вимоги будуть розглянуті та при необхідності будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію з дотриманням вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 3940a7f414654b51b2e1046eb942de6a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-01-000042-a.c1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Виробник обладнання СЦБ має намір взяти участь у даному тендері, але оскільки одним лотом виноситься закупівля 10 позицій, це виключає можливість участі виробників продукції без залучення посередників. Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для конкурентної участі всіх підприємств-виробників продукції вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та відокремити у окремий лот позиції: Шафа релейна ШМРВ, Фільтр шляховий (колійний) ФП-25М та Генератор камертонний ГКШ-МА.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію). Разом з тим, Замовник, керуючись ст.1 Закону, визначив предмет закупівлі згідно “Порядку визначення предмета закупівлі”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454. Замовник не вбачає жодних правових підстав поділу предмету закупівлі на лоти.
Статус вимоги: Відхилено