-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Бензин А-95-Євро5 Е5)
Торги не відбулися
417 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 088.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 088.00 UAH
Період оскарження:
31.10.2019 17:56 - 14.11.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер:
81033397fb5f454e90f0d4f37bb1aacb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-31-002295-b.b2
Назва:
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі".
Скарга:
Детальніше у файлах, що додаються.
Пов'язані документи:
Учасник
- ПД_3867_ГК.pdf 06.12.2019 13:58
- Протокол №93.pdf 06.12.2019 13:58
- скарга_UA-2019-10-31-002295-b.docx 06.12.2019 13:58
- скарга_UA-2019-10-31-002295-b.zip 06.12.2019 13:58
- ПД_3867_ГК.pdf 06.12.2019 13:58
- рішення від 10.12.2019 № 18259 + лист Замовника.pdf 11.12.2019 01:34
- Інформація про перенесення розгляду скари від 06.12.2019 № UA-2019-10-31-002295-b.b2.pdf 21.12.2019 15:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.12.2019 № 19246.pdf 26.12.2019 15:52
- Рішення від 24.12.2019 № 19246.pdf 28.12.2019 22:15
- Пояснення.pdf 16.12.2019 16:20
- Протокол №1.pdf 02.01.2020 16:02
- Лист.pdf 02.01.2020 16:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.12.2019 13:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.12.2019 22:16
Дата виконання рішення Замовником:
02.01.2020 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №19246-р/пк-пз від 24.12.2019 року за результатами розгляду скарги ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"від 06.12.2019 (№UA-2019-10-31-002295-b.b2)
Вимога
Є відповідь
Вимога у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Номер:
29bd677b6eaf41f2965d39e8fffe0b8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-31-002295-b.b1
Назва:
Вимога у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» (надалі – ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА») взяло участь у Процедурі закупівлі та не було визнане переможцем вказаного тендеру.
Разом з цим, переможцем Процедури закупівлі Замовником було визначено приватне підприємство «ОККО КОНТРАКТ» (надалі – ПП «ОККО КОНТРАКТ») та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи викладене, вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ПП «ОККО КОНТРАКТ»), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА».
Вищевказану інформацію надати з урахуванням вимог статей 14 та 32 Закону.
При цьому, вимагаємо звернути увагу на наступне.
ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не погоджується з підставами відхилення його пропозиції.
1) Так, замовник зазначив, що ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не надало довідку про перелік власних або орендованих або партнерських АЗС у м. Павлограді і АЗС по Україні.
Зазначене не відповідає дійсності, оскільки відповідні довідки містяться у файлі "Кваліфікаційні критерії (частина 1).pdf". Зазначені довідки надані у довільній формі, як і вимагалось згідно з умовами тендерної документації - зазначені АЗС партнерів учасника із вказанням адреси місцезнаходження, що розташовані в межах адміністративно-територіальної одиниці – у м. Павлоград, АЗС по Україні.
2) Стосовно технічної частини заперечуємо наступне.
ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» надало два паспорта якості на бензин А-95 Євро5 Е5, двох різних виробників - ВАТ "Мозирський нафтопереробний завод" та ПАТ "Укртатнафта". Технічні характеристики у вказаних паспортах повністю відповідають вимогам замовника, вказаним у технічному завданні (додаток 3).
- вимога: "масова частка сірки, мг/к,- не більше 6" дотримана у паспорті якості № 101 (Мозирь)
- вимога: "обємна частка органічних кисневмісних сполук%: простих ефірів – не більше 10" дотримана у паспорті якості № 101 (Мозирь).
Слід зазначити, що згідно з наданими документами, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, запропоноване ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» паливо відповідає за своїми характеристиками і показниками по ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро”, як і вимагалось у тендерній документації.
При цьому зауважуємо, що визначений переможцем учасник - ПП «ОККО КОНТРАКТ» не відповідає вимогам технічного завдання замовника, а саме - зазначений учасник також запропонував до закупівлі паливо виробника ВАТ "Мозирський нафтопереробний завод", згідно з паспортом якості № 381 якого масова доля сірки складає 6,1 мг/кг (а замовником вимагалось не більше 6), а також у вказаному паспорті не зазначений показник "обємна часка бензолу" (вказано показник МАСОВА частка бензолу), при цьому - об'ємна та масова частка - це різні показники.
Отже, пропозиція ПП «ОККО КОНТРАКТ» підлягає відхиленню на підставі статті 30 Закону.
Просимо також звернути увагу, що ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" взагалі не надав паспорту якості на запропонований товар, чим не виконав відповідні умови документації, тому пропозиція вказаного учасника також підлягає відхиленню, і за обставин, що склалися, торги мають бути відмінені.
Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» була відхилена замовником неправомірно, а пропозиція ПП «ОККО КОНТРАКТ» не відповідає наведеним вище умовам документації, у зв'язку з чим вона мала бути відхилена на підставі абзаців 1 - 3 частини першої статті 30 Закону та пункту 4 частини першої цієї ж статті.
Відхиливши пропозицію ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» та не відхиливши Пропозицію ПП «ОККО КОНТРАКТ», Замовник застосував дискримінаційний підхід та порушив вищевказані норми Закону.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» та визначення переможцем Процедури закупівлі ПП «ОККО КОНТРАКТ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, зокрема, права ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»), принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА».
У зв'язку з наведеним вище, вимагаємо негайно скасувати ваше рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» і про визначення ПП «ОККО КОНТРАКТ» переможцем тендеру, а також завершити дану процедуру закупівлі у відповідності до норм Закону.
Повідомляємо про свій намір, у разі ігнорування та/або незадоволення даної вимоги, передати відповідні матеріали та інформацію до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, Національної поліції, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури, для вжиття ними заходів у межах компетенції, а також до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, з відповідною скаргою, залучення громадських організацій та надання розголосу ситуації, що склалась, що, в свою чергу, призведе до встановлення наявності не усунутих порушень з боку посадовців Виконавчого комітету Павлоградської міської ради, відкриття кримінальних проваджень стосовно керівництва та відповідальних осіб замовника, накладення штрафів на керівника, членів, секретаря та голови тендерного комітету тощо.
Сподіваємось на об’єктивний та неупереджений розгляд вами даної вимоги та прийняття виваженого і справедливого рішення, спрямованого на усунення порушень законодавства та недопущення їх у майбутньому.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2019 18:20
Вирішення:
Колегіально розглянувши вимогу, тендерним комітетом зроблено наступні висновки.
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі " тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Для виконання до п.1.1 Технічної специфікації Учаснику необхідно надати підтвердження таким вимогам замовника, як те що за своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро” при цьому:
- масова частка сірки, мг/к,- не більше 6;
- об’ємна часка бензолу, % - не більше 0,5%;
- об’ємна частка органічних кисневмісних сполук%:
- етенолу – 0;
- ізопропілового спирту – 0;
- ізобутилового спирту – 0;
- третбутилового спирту - ;
- простих ефірів – не більше 10.
ТОВ «ГЛУСКО – КАРТ УКРАЇНА» на підтвердження цих вимог надало:
1. Паспорт якості №734 заводу-виробника ПАТ «Укрнафта», в якому зазначено, що об’ємна часка бензолу складає 0,582%, та об’ємна частка органічних кисневмісних сполук, а саме простих ефірів (етери) складає 10,38%, що не відповідає технічним вимогам замовника.
2. Паспорт якості виробника ВАТ «Мозирський НПЗ», в якому зазначено, що об’ємна часка бензолу складає 0,53%, що також не відповідає технічним вимогам замовника.
Варто зауважити, що звернень щодо змісту тендерної документації не надходило, отже шановний учасник вважав що товар, який він пропонує відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до наданих паспортів якості замовник не може знати, товар якої якості йому буде поставлено.
Виходячи з вищевикладеного, з метою забезпечення автопарку замовника бензином відповідної якості, вважаємо за необхідне відхилити подану вимогу, рішення тендерного комітету відповідно до протоколу №93 від 25.11.2019 р. залишити без змін.
Статус вимоги:
Відхилено