• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сіль технічна (14410000-8 Кам’яна сіль)

Вимоги по поставці та опис предмету закупівлі наведено в окремому файлі. Учасник надає пропозицію згідно Додатку 1 (наведено у окремому файлі). Кваліфікаційні документи учасник надає протягом одного робочого дня з дати закінчення аукціону.

Завершена

71 041.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 355.20 UAH
Період оскарження: 31.10.2019 15:42 - 05.11.2019 17:00
Вимога
Відхилено

Порушення замовником законодавства про закупівлі

Номер: 8e7baf8e60064523b22998815c302140
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001745-b.a12
Назва: Порушення замовником законодавства про закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Зверніть увагу на наведене нижче: " Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі за текстом – Закон), тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В Роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 №3302-06/34323-06 «Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель» зазначається наступне: відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. У свою чергу, ст. 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, документи, які завантажені після кінцевого строку подання не вважаються частиною тендерної пропозиції, тому їх завантаження не може вплинути на рішення Замовника щодо оцінки пропозиції та вибору переможця торгів. Відповідно до ч. 3 абз. 2 ст. 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Учасник, якого визнали переможцем, повинен надати документи передбачені даним пунктом згідно умов тендерної документації. Згідно з ч. 1 ат 2 ст. 38 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Таким чином, у разі визначення переможцем процедури закупівель учасника, який подав частину документів після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а замовник визнав ці документи як частину тендерної пропозиції, то кожен член тендерного комітету, якщо такий голосував «за», або уповноважена особа, яка прийняла таке рішення буде нести персональну відповідальність відповідно до ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення, де передбачена санкція у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Щодо процедури закупівлі «допорогові закупівлі»: Відповідно до п. 10.1. та 10.2. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, яким затверджено порядок проведення допорогових закупівель, учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону. Учасник може анулювати свою пропозицію лише в період прийому пропозицій. Положення, що викладені у Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не застосовуються до таких процедур закупівель, однак відповідальність за порушення вищезазначеної норми кожен член тендерного комітету, якщо такий голосував «за» визначення переможцем допорогової процедури закупівлі особи, яка подала тендерну пропозицію не в повному обсязі, або уповноважена особа, яка прийняла таке рішення персонально відповідно до ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення, де передбачена санкція у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день. Ваші вимоги дублюють вимоги № 6, 7, 8 на які вже були надані відповіді. Дякуємо
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення замовником законодавства про закупівлі

Номер: dd152cf0a6bb45db84219b753cb870bd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001745-b.a11
Назва: Порушення замовником законодавства про закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо увагу на суттєве порушення вами законодавства . Трактуючи накази ДП Прозорро, Ви перекручуєте його зміст, адже саме Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано, що на етапі кваліфікації додавання учасником-переможцем аукціону будь-яких додаткових документів та будь-яка зміна початкової цінової пропозиції, окрім зміни суми пропозиції відповідно до результатів аукціону є порушенням і така пропозиція дискваліфікується. Адже в протилежному випадку втрачається зміст подавання будь-яких пропозицій до аукціону, коли їх можна додавати та міняти як завгодно на стадії кваліфікації. Ми вважаємо, що Ви порушуєте законодавство і маєте відповідати за це. Пропозиція учасника-переможця має бути відхилена
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день. Ваші вимоги дублюють вимоги № 6, 7, 8 на які вже були надані відповіді. Дякуємо
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність поданої переможцем пропозиції вимогам закупівлі

Номер: 687c70a147b5453b92258eeaa2ba85d8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001745-b.a10
Назва: Невідповідність поданої переможцем пропозиції вимогам закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на суттєве порушення учасником-переможцем аукціону законодавства про закупівлі, а саме - після проведеного 08.11.2019 року аукціону ним, окрім зміненої пропозиції додано цілий ряд інших документів, що не були в початковій пропозиції, а саме - з 11 по 13 листопада 2019 року додано файли: Scan_20191113_153251.pdf, Scan_20191113_095609.pdf, лист.pdf, Сіль технічна з антизлежувальною добавкою.pdf а також повторно надано змінену пропозицію. Наголошуємо, що це суттєве порушення законодавства про закупівлі. На підставі цього за поданням відповідних контролюючих органів закупівлю може бути скасовано навіть після поставки і кошти повернуто до бюджету. Учасник має бути дмскваліфікований, а його пропозиція відхилена
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день. Ваші вимоги дублюють вимоги № 6, 7, 8 на які вже були надані відповіді. Дякуємо
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неуважність замовника до вимог учасника

Номер: 9ef191d791554adf9c276df886516512
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001745-b.a9
Назва: Неуважність замовника до вимог учасника
Вимога:
Шановний замовнику! Уважно вивчіть заключну частину нашої вимоги, де йдеться про допорогові закупівлі. Тепер щодо вказаних вами сум до 200 000 грн чи вище, то ці суми описані в листах ДП Прозорро та інших рекомендаційних документах, які не є законодавчими актами України, носять рекомендаційний, тобто заспокійливий і ніяких характер. Відповідалльність лишається виключно на підписантах рішень тендерних комітетів. Для засвоювання повторимо: " Положення, що викладені у Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не застосовуються до таких процедур закупівель, однак відповідальність за порушення вищезазначеної норми кожен член тендерного комітету, якщо такий голосував «за» визначення переможцем допорогової процедури закупівлі особи, яка подала тендерну пропозицію не в повному обсязі, або уповноважена особа, яка прийняла таке рішення персонально відповідно до ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення, де передбачена санкція у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян." Рекомендуємо покладатись на Закон, а не на листи "дєдушєк із дєрєвні", а також винайміть юристів. Дякуємо. Більше тривожити не будемо. Заробляйте
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Постачальник! Ми приймемо до уваги Ваші зауваження. Дякуємо.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Порушення замовником законодавства про закупівлі

Номер: 6cdf51ea50cd410fb93c9c6a399e69e7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001745-b.b8
Назва: Порушення замовником законодавства про закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Запрошуємо до Антимонопольного комітету на семінари із проведення закупівель. Особливо зверніть увагу на наведене нижче: " Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі за текстом – Закон), тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В Роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 №3302-06/34323-06 «Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель» зазначається наступне: відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. У свою чергу, ст. 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, документи, які завантажені після кінцевого строку подання не вважаються частиною тендерної пропозиції, тому їх завантаження не може вплинути на рішення Замовника щодо оцінки пропозиції та вибору переможця торгів. Відповідно до ч. 3 абз. 2 ст. 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Учасник, якого визнали переможцем, повинен надати документи передбачені даним пунктом згідно умов тендерної документації. Згідно з ч. 1 ат 2 ст. 38 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Таким чином, у разі визначення переможцем процедури закупівель учасника, який подав частину документів після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а замовник визнав ці документи як частину тендерної пропозиції, то кожен член тендерного комітету, якщо такий голосував «за», або уповноважена особа, яка прийняла таке рішення буде нести персональну відповідальність відповідно до ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення, де передбачена санкція у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Щодо процедури закупівлі «допорогові закупівлі»: Відповідно до п. 10.1. та 10.2. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, яким затверджено порядок проведення допорогових закупівель, учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону. Учасник може анулювати свою пропозицію лише в період прийому пропозицій. Положення, що викладені у Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не застосовуються до таких процедур закупівель, однак відповідальність за порушення вищезазначеної норми кожен член тендерного комітету, якщо такий голосував «за» визначення переможцем допорогової процедури закупівлі особи, яка подала тендерну пропозицію не в повному обсязі, або уповноважена особа, яка прийняла таке рішення персонально відповідно до ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення, де передбачена санкція у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Постачальник! В своїй вимозі Ви наводите витяги зі статей 21 і 25, які відносяться до Розділу IV ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ Закону «Про публічні закупівлі» звертаємо Вашу увагу, що пороги закупівель визначаються відповідно до пункту 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. “Допорогові” та “понадпорогові” закупівлі – це умовні назви закупівель. Закупівлі, очікувана вартість яких менша 200 000 грн (для товарів, послуг) та 1,5 млн грн (для робіт), а також менша 1 млн грн для товарів і послуг, 5 млн грн – для робіт (для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання), вважаються “допороговими”. Звертаємо, Вашу увагу, що Наказ Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Порядку здійснення допорогових закупівель», на який Ви посилаєтесь ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ згідно з Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". При проведені «допорогових» торгів Ми, як Замовники, користуємося Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". При оголошенні «допорогових» торгів, Замовник оприлюднює, в тому числі, й перелік документів, які необхідні для проведення кваліфікації Учасника. Крім того, Замовник визначає етап, на якому такі документи повинні бути подані. Якщо Замовник зазначає, що документи для кваліфікації повинні бути подані разом з пропозицією, то Учасник, реєструючи свою пропозицію для участі в торгах, завантажує на майданчик скановані копії необхідних документів. Якщо Замовник зазначає, що документи подаються на етапі розгляду пропозицій або кваліфікації переможця, то документи завантажуються після проведення аукціону, Учасником з найменшою по величині ціновою пропозицією. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Порушення замовником законодавства про закупівлі

Номер: 0e8b6c6420b646098308fb3825d42019
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001745-b.c7
Назва: Порушення замовником законодавства про закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо увагу на суттєве порушення вами законодавства . Трактуючи накази ДП Прозорро, Ви перекручуєте його зміст, адже саме Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано, що на етапі кваліфікації додавання учасником-переможцем аукціону будь-яких додаткових документів та будь-яка зміна початкової цінової пропозиції, окрім зміни суми пропозиції відповідно до результатів аукціону є порушенням і така пропозиція дискваліфікується. Адже в протилежному випадку втрачається зміст подавання будь-яких пропозицій до аукціону, коли їх можна додавати та міняти як завгодно на стадії кваліфікації. Ми вважаємо, що Ви порушуєте законодавство і маєте відповідати за це. Пропозиція учасника-переможця має бути відхилена
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Будь ласка надайте витяг з Закону «Про публічні закупівлі» або з Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" де чітко вказано, що на етапі кваліфікації додавання учасником-переможцем аукціону будь-яких додаткових документів та будь-яка зміна початкової цінової пропозиції, окрім зміни суми пропозиції відповідно до результатів аукціону є порушенням і така пропозиція дискваліфікується. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Невідповідність поданої переможцем аукціону пропозиції вимогам закупівлі

Номер: 5c92b5e4b49741c5a1aa1183a679a845
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001745-b.b6
Назва: Невідповідність поданої переможцем аукціону пропозиції вимогам закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на суттєве порушення учасником-переможцем аукціону законодавства про закупівлі, а саме - після проведеного 08.11.2019 року аукціону ним, окрім зміненої пропозиції додано цілий ряд інших документів, що не були в початковій пропозиції, а саме - з 11 по 13 листопада 2019 року додано файли: Scan_20191113_153251.pdf, Scan_20191113_095609.pdf, лист.pdf, Сіль технічна з антизлежувальною добавкою.pdf а також повторно надано змінену пропозицію. Наголошуємо, що це суттєве порушення законодавства про закупівлі. На підставі цього за поданням відповідних контролюючих органів закупівлю може бути скасовано навіть після поставки і кошти повернуто до бюджету. Учасник має бути дмскваліфікований, а його пропозиція відхилена
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! На етапі кваліфікації учасника електронної закупівлі авторизований електронний майданчик надає змогу учаснику, який надав найменшу цінову пропозицію, завантажити документи для його кваліфікації. Учасник,який надав найменшу цінову пропозицію використав надану можливість та відкоригував тендерну пропозицію прийнявши до увагу вимоги, які висунув інший учасник. Закон «Про публічні закупівлі, Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" не забороняє та не встановлює строки, протягом яких Учасник має можливість надати (оновити) документи, які підтверджують його кваліфікацію.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Невідповідність поданої переможцем аукціону пропозиції вимогам закупівлі

Номер: d819b8081aed4b0f8b4c1a3dc796144d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001745-b.c5
Назва: Невідповідність поданої переможцем аукціону пропозиції вимогам закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Будь-який учасник аукціону в розділі Вимоги має право подати свої зауваження до пропозицій інших учасників та до умов закупівлі до моменту проведення Вами кваліфікації переможців, адже кнопка " подати вимогу" в нашому аккаунті на цей момент активна. Тому будь-які зауваження та побажання учасників не можуть бути "некоректними" при поданні через майданчик, якщо кнопка "подати вимогу" активна. Інакше б Прозорро не активувало б цю кнопку на цьому етапі. Дякуємо за увагу до наших зауважень. На жаль вони всі коректні та відповідні до порушень, що зроблені учасниками. Надіємось на вашу неупередженість та безпристрасність при кваліфікації учасників згідно із законодавством, як і належить законослухняному замовнику-розпоряднику державними коштами
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Дякуємо Вам за участь в закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Невідповідність поданої переможцем аукціону пропозиції вимогам закупівлі

Номер: 3c240ed62a63441ebd997119f6bf0447
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001745-b.b1
Назва: Невідповідність поданої переможцем аукціону пропозиції вимогам закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику ! При кваліфікації та розгляду учасників аукціону просимо врахувати той факт, що переможець аукціону надав пропозицію, що не відповідає вимогам закупівлі, а саме: 1) Згідно з умовами закупівлі "ПРОПОЗИЦІЯ ЯКА РОЗМІЩУЄТЬСЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПОВИННА ВІДПОВІДАТИ ФОРМІ, ЩО НАВЕДЕНА У ДОДАТКУ 1 ДО ВИМОГ", за яким у початковій пропозиції повинно бути чітко вказано найменування Товару, зазначити марку запропонованого Товару, що переможцем не зроблено, лиш повторено вимогу замовника вказати назву товару. Наголошуємо, що у зміненій пропозиції по результатах аукціону можливо змінювати лише ціну товару та загальну вартість пропозиції . а не її форму. 2) Додані замовником документи відскановано з чорнобілих копій основних документів , які не містять ознак підтвердження "Згідно оригіналу" або "Копія вірна" з підписом директора та відбитком кольоровим печатки організації, що не дозволяє розглядати ці документи як такі, що приймаються до розгляду при кваліфікації переможця. На підставі цього пропозицію має бути відхилено
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надана Вами вимога: Тип : «Оскарження визначення переможця» не є коректною. Замовник ще не зробив кваліфікацію учасників, таким чином нікого із учасників не визнано переможцем.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

Невідповідність поданої Учасником 2 пропозиції вимогам закупівлі

Номер: efdc0321a0fb4e1cbb0183f1850a7bf6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001745-b.c4
Назва: Невідповідність поданої Учасником 2 пропозиції вимогам закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! При кваліфікації учасників закупівлі просимо звернути увагу, що Учасником 2 у складі пропозиції додано документ про якість товару, а саме паспорт на продукцію сіль для промислового переробляння кам'яну, сорт вищий крупність -змелена Рід пакування - БЕЗ ПАКУВАННЯ. Пропонований учасником товар, що повністю НЕ ВІДПОВІДАЄ технічним вимогам закупівлі, а саме у п. 3.2. Детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товару: вказано, що предметом закупівлі є «Сіль технічна (14410000-8 Кам’яна сіль)» ДСТУ 4246:2003, Помол №3-4 Тара: мішки не більше 50кг. Учасник пропонує товар невідомого ступеню помолу та БЕЗ ПАКУВАННЯ Учасник має бути дискваліфікований, а пропозиція відхилена.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надана Вами вимога: Тип : «Оскарження визначення переможця» не є коректною. Замовник ще не зробив кваліфікацію учасників, таким чином нікого із учасників не визнано переможцем
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні