-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК021-2015(CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція покрівлі Чигиринського навчально-виховного комплексу «Заклад дошкільної освіти – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2» Чигиринської міської ради Черкаської області в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б. Хмельницького, 121». Коригування
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 129 днів назад
7 807 296.49
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
31.10.2019 15:33 - 11.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА НЕЗАКОННЕ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АРХСТРОЙ ФАСАД»
Номер:
39a80b83b6904a16b605af89b7a8c253
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-31-000970-a.b3
Назва:
СКАРГА НА НЕЗАКОННЕ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АРХСТРОЙ ФАСАД»
Скарга:
31 жовтня 2019 Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі – Закон) було оголошено процедуру закупівлі: «Реконструкція покрівлі Чигиринського навчально-виховного комплексу «Заклад дошкільної освіти – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2» Чигиринської міської ради Черкаської області в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б. Хмельницького, 121». Коригування.
Очікувана вартість предмета закупівлі 7 807 296,49 грн
Для участі в закупівлі тендерні пропозиції подано наступними учасниками:
1. Приватне підприємство «АРХСТРОЙ ФАСАД».
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «БТК-ЛАД ПЛЮС»- скаржник.
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ».
18 листопада 2019 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого, найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція учасника приватного підприємства «АРХСТРОЙ ФАСАД».
20 листопада 2019 року Замовником було прийнято рішення (протокол №2 засідання тендерного комітету від 20.11.2019р.) відповідно до якого приватне підприємство «АРХСТРОЙ ФАСАД» визнано переможцем процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 29.11.2019 16:06
- Підтвердження оплати.pdf 29.11.2019 16:07
- Рішення від 03.12.2019 № 17862 + лист Замовнику.pdf 03.12.2019 17:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2019 № 18850.pdf 19.12.2019 17:00
- рішення від 18.12.2019 № 18850.pdf 21.12.2019 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2019 16:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.12.2019 16:01
Вимога
Вирішена
Вимога Замовнику
Номер:
1ab3496556d64fe68f99f527d8708397
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-31-000970-a.a2
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Відповідно до п. 2.9. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Учасник торгів, початкова пропозиція якого на п’ять (і більше) відсотків нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати детальне обгрунтування запропонованої ціни для виконання робіт за предметом закупівлі. Детальне обґрунтування початкової пропозиції подається у вигляді гарантійного листа з додатками, наприклад: підтверджувальними розрахунками на фактичний розмір загальновиробничих витрат Учасника, визначений на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних будівельних робіт за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт; фактичний розмір адміністративних витрат, визначений на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за актами приймання виконаних будівельних робіт), яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період; первинними документами, що підтверджують наявність або можливість отримання за цінами, що пропонуються Учасником, матеріальних ресурсів, виробів, обладнання, тощо; іншими документами, що можуть обгрунтовано довести заниження початкової вартості пропозиції учасника на п’ять і більше відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі.
При цьому Замовник зауважує, що додатки до гарантійного листа мають бути чітко обгрунтованими, та такими, що надають документальне підтвердження суттєвому заниженню вартості предмету закупівлі закупівлі. Окремо зауважимо, що кошторисні розрахунки не можуть виступати у ролі додатків до даного гарантійного листа, так як є окремим документом, що подається у складі тендерної пропозиції згідно п.6 розділу ІІІ цієї документації.
Згідно з пунктом 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами :
Добросовісна конкуренція серед учасників;
Максимальна економія та ефективність;
Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
Недискримінація учасників;
Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з пунктом 1 статті 5 вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з пунктом 3 статті 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вищевикладене, нам, як потенційним учасникам не зрозуміло, чому Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель. Адже до Учасників, які запропонують найнижчу ціну (для досягнення Вами як Замовником максимальної економії та ефективності), яка нижча на п’ять (і більше) відсотків від очікуваної вартості закупівлі встановлюються одні критерії, а для інших учасників інші.
Що прямо суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині рівних умов для всіх Учасників.
Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, та усунути вимоги що суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2019 14:38
Вирішення:
Вимоги виконано, відповідні зміни було внесено до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
07.11.2019 15:11
Підтвердження вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації
Вимога
Вирішена
Вимога Замовнику
Номер:
d78c8706f5e34abe8e016a6853485184
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-31-000970-a.a1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Відповідно до п. 2.10. Учасник торгів, пропозиція якого за результатами автоматичної оцінки визначена, як найбільш економічно вигідна та має статус «На розгляді» або «Переможець», але за результатами аукціону на десять (і більше) відсотків нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний протягом доби після настання цієї події надати детальне обгрунтування запропонованої ним ціни за результатами аукціону, шляхом надання замовнику підверджуючих документів, зазначених у п. 2.9 даного розділу, та завантаження їх на веб-портал уповноваженого органу.
Слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Враховуючи наведене, відповідність/невідповідність документів, підвантажених учасником після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Аналогічного рішення притримується колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №2418-р/пк-пз від 30.12.2016 року (додаємо до вимоги).
Просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ 05.11.2019 09:16
Дата подачі:
05.11.2019 09:16
Вирішення:
Вимоги виконано, відповідні зміни було внесено до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
07.11.2019 15:12
Підтвердження вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації