• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Природний газ

Природний газ

Завершена

480 075.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.38 UAH
Період оскарження: 31.10.2019 15:27 - 22.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД»

Номер: c3e7706202ca4cb38c61397a5375afa1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001652-b.a3
Назва: Щодо скасування рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД»
Вимога:
Замовник при проведенні оцінки тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» не вивчав її досконально, що призвело до визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу до закупівлі, тендерний комітет Херсонського ясла-садка № 18 Херсонської міської ради інформує про наступне: 1. Учасником ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» (далі – Учасник), якого визнано переможцем торгів, в складі тендерної пропозиції надано форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (додаток 4 до тендерної документації), в якій зазначено цифрами та прописом ціну його пропозиції, а саме: 248 860,50 гривень (двісті сорок вісім тисяч вісімсот шістдесят гривень 50 копійок) з ПДВ. Зазначена сума цілком відповідає початковій заявці Учасника під час електронного аукціону. В формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасником зазначено вартість ПДВ (0,959 грн.) та ціну за одиницю з ПДВ (5,754 грн.) в розрахунку за 1 кубічний метр. Відносно ціни за одиницю без ПДВ (4795,00 грн.), то Учасником при її зазначенні допущено невірне розташування коми в числі, що тендерний комітет вважає технічною помилкою та опискою, яка не призвела до зміни вартості пропозиції. Зазначимо, що відповідно до тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Таким чином, враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Херсонського ясла-садка № 18 Херсонської міської ради вважає, що Учасником допущено технічну помилку (описку), яка не призвела до зміни вартості його пропозиції та її відхилення. 2. Що стосується другого питання, то необхідно зазначити, що Учасник, якого визначено переможцем торгів, надав довідку, що відображає діапазон цін, які склалися за результатами біржових котирувань, на день подання тендерної пропозиції, як це зазначено у Тендерній документації. Відповідно до умов додатку № 1, в складі тендерної пропозиції учасники торгів повинні надати Довідку біржових котирувань або експертний висновок від уповноваженого органу (Торгово–промислової палати або іншого уповноваженого органу) із зазначенням ціни природного газу в Україні за 1000,00 метрів кубічних станом на день подання Учасником Тендерної пропозиції. Форма довідки є довільною, адже не визначена Замовником. Зміст довідки повинен відображати одну обов’язкову умову – зазначення ціни природного газу в Україні за 1000,00 метрів кубічних станом на день подання Учасником Тендерної пропозиції. Визначення поняття «біржове котирування» Замовником у Тендерній документації не наводилось. Законодавством не визначено поняття «біржове котирування», а тому, це є суб’єктивне оціночне поняття, яке за змістом тендерної документації повинно відображати основну умову – це ціна природного газу в Україні за 1000,00 метрів кубічних станом на день подання Учасником Тендерної пропозиції. Вказану умову Тендерної документації Учасник, якого визначено переможцем, виконав належним чином. Щодо експертного висновку від уповноваженого органу (Торгово–промислової палати або іншого уповноваженого органу), то слід звернути увагу, що за тендерною документацією Замовника передбачено надання альтернативи: або довідки Учасника про біржові котирування або експертного висновку від уповноваженого органу. Вимоги надати відразу два документа тендерною документацією не передбачено. Як зазначалося вище, до вказаної довідки пред’явлено лише одну вимогу, яка була виконана.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо неправомірних дій тендерного комітету ХЕРСОНСЬКОГО ЯСЛА-САДОК № 18 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, а саме у визначенні переможця відкритих торгів (ідентифікатор процедури UA-2019-10-31-001652-b) ТОВ «Сервіс Групп ЛТД»

Номер: 01fd409e181a4f1090df553ed81acba1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001652-b.a2
Назва: Щодо неправомірних дій тендерного комітету ХЕРСОНСЬКОГО ЯСЛА-САДОК № 18 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, а саме у визначенні переможця відкритих торгів (ідентифікатор процедури UA-2019-10-31-001652-b) ТОВ «Сервіс Групп ЛТД»
Вимога:
ХЕРСОНСЬКОГО ЯСЛА-САДОКА № 18 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, а саме у визначенні переможця відкритих торгів (ідентифікатор процедури UA-2019-10-31-001652-b) ТОВ «Сервіс Групп ЛТД». 2) У додатку 1, у розділі «Інформація про додаткові умови, необхідні для прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю у формі перелічених нижче документів» тендерної документації, абзац 18 міститься вимога надати: «Довідку біржових котирувань або експертний висновок від уповноваженого органу (Торгово–промислової палати або іншого уповноваженого органу) із зазначенням ціни природного газу в Україні за 1000,00 метрів кубічних станом на день подання Учасником Тендерної пропозиції». Пропозиція ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» містить документ під номером 41 згідно Реєстру, «Довідка щодо середніх цін» або «Довідка біржових котирувань», який є роздруківкою з сайту Української енергетичної біржі https://www.ueex.com.ua/, що видно із Інтернет-адреси, зазначеної у лівому нижньому куті цього паперу. Якщо тендерним комітетом даний документ помилково був прийнятий за Довідку або за Експертний висновок, ТОВ «Херсонрегіонгаз» звертає увагу Тендерного комітету Замовника, що відповідно до правил ділової української мови документ Довідка повинен містити наступні реквізити: 1. Адресат (назва міністерства, відомства, установи); 2. Назва документа; 3. Дата; 4. Місце укладання документа; 5. Заголовок до тексту; 6. Текст; 7.Посада, підпис, ініціали й прізвище особи, яка підписала довідку; 8. Печатка. Принаймні, основні реквізити: Назва документу, Посада, підпис, ініціали та прізвище особи, яка підписала довідку у документа Довідка або Експертний висновок мають бути. Або хоч фірмовий бланк принаймні. Якщо підпис директора, його ініціали та печатку ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» вважати такими реквізитами, то виникає питання щодо повноважень директора ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» надавати довідки від імені Української енергетичної біржі. Цей документ є роздруківкою біржового бюлетеня з сайту Української енергетичної біржі, який оприлюднюється у переддень торгів, оскільки дата зазначена у бюлетені 25.11.19 понеділок, то оприлюднення бюлетеня відбулось 22.11.2019р. і аж ніяк не є Довідкою біржових котирувань з усіма зазначеними вище реквізитами, яку Українська енергетична біржа надає на письмовий запит. У разі отримання роз’яснень від Замовника, що довідка вимагалась у довільній формі, просимо уточнити, в якій саме частині формулювання «Довідку біржових котирувань або експертний висновок від уповноваженого органу (Торгово–промислової палати або іншого уповноваженого органу) із зазначенням ціни природного газу в Україні за 1000,00 метрів кубічних станом на день подання Учасником Тендерної пропозиції» можна зрозуміти, що це саме довідка у довільній формі. Просимо надати роз’яснення, якими фактами керувався тендерний комітет Замовника при прийнятті рішення щодо відповідності пропозиції ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» умовам тендерної документації та відсутності підстав для відхилення відповідно до ст.. 30 ЗУ «Про публічні Закупівлі» і чому ці факти, в порушення принципу прозорості здійснення закупівлі та не дискримінації учасників, не були відображені в протоколі про визначення переможця. 2) На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» надало довідку за вих.. № 98/24 від 01.11.2019р., під номером 41 згідно Реєстру, наданого учасником у складі пропозиції, у якій ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» зазначило, що вартість вже поставленого (як того і вимагалось згідно довідки за формою Додатку №8) ним товару до контрагенту 1 164 729 грн. 00 коп., що суперечить даним і згідно Звіту про виконання договору за процедурою UA-2017-12-22-004207-b, за результатами якої укладався даний договір, і сукупній вартості актів приймання-передачі природного газу. Окрім того, у складі пропозиції ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» не міститься даних щодо вартості поставленого товару природний газ у лютому місяці 2018р. (згідно Договору № 17-03/18 від 29.01.18р.). Підкреслюємо, що довідка, згідно Додатку 8 містить дані не щодо обсягу, а саме щодо вартості поставленого товару. Таким чином, ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» не надало підтвердження виконання ним аналогічного договору і достовірності інформації, зазначеної ним у Довідці згідно Додатку 8 тендерної документації. Просимо надати роз’яснення, якими фактами керувався тендерний комітет при прийнятті рішення щодо відповідності учасника ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» відповідності кваліфікаційним критеріям згідно ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановленим Замовником у тендерній документації та чому ці факти, в порушення принципу прозорості здійснення закупівлі та не дискримінації учасників, не були відображені в протоколі про визначення переможця. Просимо тендерний комітет прийняти до уваги надану інформацію та вжити заходів щодо виправлення виявлених порушень, які є суттєвими при визначенні переможця закупівлі та дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Також сповіщаємо Замовника, що у будь-якому разі ТОВ «Херсонрегіонгаз» залишить відгук про закупівлю на сайті https://dozorro.org/ із зазначенням виявлених ним порушень для здійснення громадського контролю за дотриманням законодавства у даній закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до п. 2 ст. 71 «Рішення про початок моніторингу (Державною аудиторською службою) закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав, як, зокрема інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.» Відповідно до положень п. 1 ст. 71 «Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Технічна помилка при опрацюванні документі
Дата скасування: 06.12.2019 16:14
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін в тендерну документацію.

Номер: 84b094e178ba42e6890d7e7a533ef88f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-001652-b.b1
Назва: Внесення змін в тендерну документацію.
Вимога:
Ознайомившись із вимогами Вашої тендерної документації, повідомляємо. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) листом від 12.08.2019 року №8475/16.3.2/7-19 (далі – лист НКРЕКП) в адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України надано роз’яснення щодо вищезазначеної послуги розподіленої потужності. Так, НКРЕКП в листі від 12.08.2019 року №8475/16.3.2/7-19 зазначає, що згідно з положеннями пункту 10 глави 1 розділу ІХ Кодексу ГТС потужність віртуальної точки виходу до газорозподільних систем надається замовникам послуг транспортування відповідно до вимог цього Кодексу на гарантованій основі. Крім того, даним листом НКРЕКП зазначається, що відповідно до пункту 1 глави 1 розділу VIII Кодексу ГТС одержання доступу до потужності, надання послуг із транспортування, у тому числі вчинення дій з врегулювання добового небалансу, є складовими послуги транспортування природного газу та здійснюються виключно на підставі договору транспортування. Договір транспортування є документом, який регулює правовідносини між оператором газотранспортної системи і окремим замовником послуг транспортування. Так, типовий договір транспортування природного газу затверджений постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2497 (далі – Типовий договір). При цьому для отримання послуги доступу до потужності Замовник зобов’язаний: а) при замовленні послуги доступу до потужності в точках входу та виходу до/з газотранспортної системи на період газового місяця, кварталу та/або року – на умовах 100% попередньої оплати у розмірі вартості замовленої потужності на період газового місяця за п’ять робочих днів до початку газового місяця, у якому буде забезпечуватись доступ до потужностей; б) для послуг доступу до потужності на період однієї газової доби – на умовах 100% попередньої оплати у розмірі не менше від вартості послуги доступу до потужності на період газової доби, яка планується для використання згідно з номінацією, при цьому така оплата має бути отримана оператором газотранспортної системи на його рахунок не пізніше ніж за три години до кінцевого строку подання номінації. Слід звернути увагу, що відповідно до умов Типового договору, Замовник сплачує Оператору вартість замовленої потужності незалежно від того, чи була повністю використана замовлена потужність. В той же час, у разі перевищення замовленої потужності, вартість перевищення розраховується для кожного дня перевищення відповідно до формули передбаченої п.8.3. Типового договору. Одночасно з цим, в листі НКРЕКП зазначено, що вартість замовленої потужності сплачується Оператору ГТС постачальником природного газу, який в свою чергу має право включати її до кінцевої вартості природного газу. Однак, таке включення вартості потужності до загальної вартості природного газу призведе лише до негативних явищ, адже, відповідно до вимог чинного законодавства та з урахуванням роз’яснень наданих НКРЕКП з питань замовлення, надання та оплати замовленої потужності (що є послугою), з урахуванням особливостей (та можливостей) щодобового замовлення та коригування споживачем у постачальника необхідних для споживання обсягів природного газу з метою мінімізації виникнення добового небалансу (позитивного чи негативного), нерідким буде явище коли фактичні обсяги спожитого природного газу за газовий місяць будуть відрізнятися від обсягів замовленого та необхідного до сплати розміру потужності. Такі розбіжності призведуть не тільки до ускладненого ведення бухгалтерського обліку сторонами, а й до неможливості «правильного» (в математичному розумінні) введенні, обліку та підрахунку договору (використаної суми та об’ємів, залишків тощо) відповідними органами казначейства. Враховуючи вищевикладене, вважаємо за доцільне виключити в Вашій тендерній документації послугу замовленої потужності з загальної вартості природного газу, одночасно передбачивши в тендерній документації, що для отримання, оплати даної послуги, між Споживачем та Постачальником – переможцем пов
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, тендерний комітет Херсонського ясла-садка № 18 Херсонської міської ради інформує про наступне. Відповідно до рекомендацій викладених в листах Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.09.19 № 3304-04/39989-07 та Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 20.08.2019 № 03/5523-19, вартість замовленої потужності сплачується Оператору ГТС постачальником природного газу, який в свою чергу має право включати її до кінцевої вартості природного газу. З урахуванням вищевикладеного, тендерний комітет прийняв рішення не вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено