-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки
Завершена
1 667 975.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 339.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 339.88 UAH
Період оскарження:
31.10.2019 14:50 - 11.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
17c91e7676f44980ab0dd01ef5200a81
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-31-000828-a.a3
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА На неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ "Цифро трейд" без наявних на то причин.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику від 25.11.2019.pdf 29.11.2019 16:33
- Платіжне доручення про оплату скарги в АМКУ.pdf 29.11.2019 16:33
- Протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.11.2019.pdf 29.11.2019 16:33
- Скарга на дії Замовника.pdf 29.11.2019 16:33
- Скарга на дії Замовника.doc 29.11.2019 16:33
- рішення від 03.12.2019 № 17871 + лист Замовнику.pdf 03.12.2019 19:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2019 № 18763.pdf 18.12.2019 21:03
- рішення від 17.12.2019 № 18763.pdf 20.12.2019 23:27
- 39. Авторизаційний лист щодо програмного забезпечення.pdf 10.12.2019 10:19
- 40. Авторизаційний лист на ноутбуки.pdf 10.12.2019 10:19
- Відповідь на скаргу.pdf 10.12.2019 10:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2019 16:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.12.2019 23:28
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
0a5008fd5e04427bb641c3d97eba9536
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-31-000828-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановні Замовники. Вимагаємо відмінити Ваше рішення про прийняття переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕОКОМП" та дискваліфікувати. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 25.11.2019 10:22
Дата подачі:
25.11.2019 10:22
Вирішення:
Тендерним комітетом детально розглянуто Вашу вимогу № UA-2019-10-31-000828-a.a2 від 25 листопада 2019 та за результатами розгляду повідомляємо наступне.
1. Відповідно до п.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на підтвердження можливості підписання договору про закупівлю у складі пропозиції Учасники надають скановану з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа). На підтвердження вказаної вимоги Учасником ТОВ "ЛЕОКОМП" подано у складі пропозиції файл «Кунець, копя вірна. pdf», у якому міститься сканована з оригіналу копія (чорно-білий скан) паспорта особи, яка уповноважена на укладення договору, належним чином завірена, текст якої повністю розбірливий та читабельний. До того ж подання документів для участі у тендерній закупівлі передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 12, яка зазначає, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Нормами вищевказаних законів не передбачена дефініція «скан-копія документа», а відтак відносити подані документи до оригіналу чи копії у Замовника немає повноважень. Учасник на підтвердження вимог, що містяться у документації насправді надає значну кількість документів у чорно-білому форматі, проте це не може слугувати підставою для відхилення, адже усі вимоги, що передбачені тендерною документацією підтверджені та виконані в повному обсязі. Вищевказані вимоги жодним чином не зобов’язуюють учасника надавати документи в чорно-білому форматі чи кольоровому форматі, тож вважаємо зауваження безпідставними.
2. Відповідно до п.3 ч.3 Додатку №1 до тендерної документації «Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності)» Учасник надає:
- Для платників ПДВ:
- сканована копія з оригіналу свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або з витягу з реєстру платників ПДВ
- Для платників єдиного податку:
- сканована копія з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку або з витягу з реєстру платників єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.
Учасник ТОВ "ЛЕОКОМП" подано у складі пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість (абревіатура ПДВ) таким чином повністю виконано вимогу тендерної документації.
Таким чином пропозиція Учасника ТОВ "ЛЕОКОМП"повністю відповідала умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
fa762c418bf54c0abdb0c6e55e62782a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-31-000828-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановні Замовники. Вимагаємо відмінити Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 25.11.2019 10:11
Дата подачі:
25.11.2019 10:11
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2019-10-31-000828-a.c1 від 25 листопада 2019 повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Замовника закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В силу ст. 11 даного Закону тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Щодо причин дискваліфікації Вашої пропозиції. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника на ім'я замовника, який буде містити в собі номер закупівлі, ім'я учасника та його статус по відношенню до компанії виробника. В листі повинні підтверджуватись гарантійні зобов'язання на території України. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний авторизаційний лист від виробника, натомість надано лист від представника товаровиробника №1663 від 15 листопада 2019 р., адресований самому Учаснику та у якому відсутній номер закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації.
У своїй вимозі Ви зазначаєте, що Вами у складі тендерної пропозиції подано два авторизаційних листи – файл «39. Авторизаційний лист щодо програмного забезпечення.pdf» від виробника та файл «40. Авторизаційний лист на ноутбуки.pdf» від офіційного дистриб’ютора. Однак, Замовником у тендерній документації вимагався авторизаційний лист від виробника на ім'я замовника, який буде містити в собі номер закупівлі, ім'я учасника та його статус по відношенню до компанії виробника. Вами не було надано такого листа від виробника на товар, який є предметом закупівлі.
Щодо дискримінаційності вказаної вимоги, то повідомляємо таке. У відповідності до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. У період звернення за роз’ясненнями (визначений системою до 15 листопада 2019 18:00) не було скеровано жодного звернення щодо встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог. Таким чином, Ви погодилися з умовами тендерної документації, не зверталися за роз’ясненнями та не оскаржували її умов. Тому, вважаємо, що підстав для скасування прийнятого рішення немає.
Статус вимоги:
Відхилено