• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (Природній газ)

Завершена

1 489 096.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 445.48 UAH
Період оскарження: 31.10.2019 12:52 - 11.11.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконні дії тендерного комітету

Номер: f13dd9c2fad84e9d98b65d86092856ac
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-000983-b.b3
Назва: Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Скарга:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.12.2019 22:10
Дата виконання рішення Замовником: 31.12.2019 12:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: протокол про виконання рішення
Автор: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Микола Маланій +380685887337 officeblagogaz@ukr.net http://www.blagogaz.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: ab45a8ad86d040ebb067d62df7f01c2a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-000983-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
1. Невідкладно розглянути цю вимогу на засіданні Тендерного комітету Перечинської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів Закарпатської обласної ради. 2. Винести рішення тендерного комітету, яким скасувати протокол засідання тендерного комітету №27/11 від 27.11.2019 засідання тендерного комітету Перечинської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів Закарпатської обласної ради. 3. Повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Закарпатгаз Збут» з урахуванням зауважень викладених даною вимогою. 4. Надати відповідь на дану вимогу у відповідності із нормами визначеними ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: протокол тендерного комітету 06/12 від 6 грудня 2019 року щодо розгляду вимоги ТОВ "ГАЗПРОМПОСТАЧ"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: c2f7b847297e4aec924da0c6cb477bac
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-31-000983-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Потужність
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Членами тендерного комітету Перечинської ЗОШ- інтернату І-ІІ ст. було розглянуте Ваше звернення щодо виключення послуги замовленої потужності із загальної вартості природного газу, одночасно передбачивши у тендерній документації, що для отримання оплати даної послуги між Споживачем та Постачальником-переможцем повинен укладатись окремий договір щодо отримання послуги замовленої потужності. 01 травня 2019 року набрала чинності постанова НКРЕКП від 22.04.2019 № 580 "Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП", якою були внесені зміни, зокрема до Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 N 2493 (далі - Кодекс ГТС). Згідно з пунктом 1 глави 1 розділу IX Кодексу ГТС оператор газотранспортної системи надає право користування потужністю точок входу/виходу на прозорих та недискримінаційних засадах відповідно до положень цього Кодексу та договору транспортування природного газу. В свою чергу договір транспортування є документом, який регулює правовідносини між оператором газотранспортної системи і окремим замовником послуг транспортування. НКРЕКП листом від 12.08.2019 № 8475/16.3.2/7-19 надало роз'яснення щодо складових послуг транспортування природного газу, зокрема, послуг потужності, визначення їх вартості та порядку замовлення. У вказаному листі, НКРЕКП, крім іншого, зазначає, що відповідно до пункту 1 глави 1 розділу VIII Кодексу ГТС одержання доступу до потужності, надання послуг із транспортування, у тому числі вчинення дій з врегулювання добового небалансу, є складовими послуги транспортування природного газу та здійснюються виключно на підставі договору транспортування. Типовий договір транспортування природного газу затверджено постановою НКРЕКП від 30.09.2015 N 2497. У разі якщо об'єкт споживача підключений до газорозподільної системи, то договір транспортування природного газу з таким споживачем не укладається, а тому, у зазначеному випадку такий споживач не є замовником послуг транспортування. У цьому випадку вартість замовленої потужності має бути сплачена (постачальником природного газу) на користь Оператора ГТС. Згідно з пунктом 4 Методики визначення та розрахунку тарифів на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на основі багаторічного стимулюючого регулювання, затвердженої постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2517 тариф на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу (далі - тариф для точок входу, тариф для точок виходу) – це виражена у грошовій формі вартість забезпечення у планованому періоді замовнику обсягу замовленої потужності, вираженої в 1000 м 3 (одиницях енергії) до одиниці часу в точках входу в газотранспортну систему та точках виходу з газотранспортної системи. Отже, вартість замовленої потужності сплачується Оператору ГТС за договором транспортування природного газу постачальником природного газу (замовником послуг транспортування) у складі тарифу на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу. В свою чергу, постачальник природного газу має право включати вартість замовленої потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу), до кінцевої вартості природного газу, який постачається споживачеві. На даний час регульований тариф на послуги транспортування природного газу для точок виходу до газорозподільних систем встановлені постановою НКРЕКП від 21.12.2018 № 2001 та складають 157,19 грн/1000 м 3 на добу без ПДВ. Таким чином, під час здійснення процедур закупівель природного газу згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» споживач, об’єкти якого приєднані до газорозподільчої системи, може передбачити в тендерній документації умову про те, що ціна природного газу включає регульований тариф на послуги транспортування природного газу для точок виходу до газорозподільних систем. Також у Тендерній документації Перечинської ЗОШ-інтернату І-ІІ ст., у додатку 4 «Проект договору про закупівлю» передбачено у ІІІ розділі, що у випадках відбору природного газу більше замовленого Споживач додатково до вартості визначеною у п.3.2 договору (вартість послуг замовленої потужності) сплачує компенсацію вартості послуг договірної потужності різниці між замовленим та спожитим обсягом, виходячи з подвійного розміру вартості потужності (послуг транспортування). А у випадках відбору природного газу менше замовленого Споживач сплачує компенсацію вартості послуг договірної потужності, виходячи з вартості замовленого обсягу природного газу на відповідну добу, незалежно від того, чи було повністю спожито заявлений обсяг природного газу. І беручи до уваги попередній досвід (з травня 2019 р.) включення вартості потужності до загальної вартості природного газу не призведе до ускладнення ведення бухгалтерського обліку та «правильного» (в математичному розумінні) веденні, обліку та підрахунку договору (використаної суми та об’ємів тощо) відповідними органами казначейства. Тому, враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом було прийнято рішення про відмову у задоволенні вимоги щодо виключення послуги замовленої потужності із загальної вартості природного газу, одночасно передбачивши у тендерній документації, що для отримання, оплати даної послуги, між Споживачем та Постачальником-переможцем повинен укладатись окремий договір щодо отримання послуги замовленої потужності, протокол №06/11 від 06 листопада 2019 року.
Статус вимоги: Відхилено