-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Завершена
14 672.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 146.72 UAH
мін. крок: 1% або 146.72 UAH
Період оскарження:
30.10.2019 22:37 - 01.11.2019 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
порушення закону
Номер:
879fe1df007443f8ab81a6c65451437a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-30-002784-b.b1
Назва:
порушення закону
Вимога:
неправомірне рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- Медакадемія Дніпро.pdf 13.11.2019 17:16
- Epson_0522.pdf 15.11.2019 16:47
Дата подачі:
13.11.2019 17:16
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівлі повинні проводитися з максимальною економією та ефективністю.
Засоби, запропоновані переможцем, дозволяють проводити на належному рівні весь комплекс дезінфекційних заходів у нашому закладі, тобто принцип ефективності дотримується. При цьому, ціна пропозиції переможця є найменшою, тобто принцип максимальної економії також дотримується. Учасник запропонував дезінфекційні засоби-еквіваленти по таких характеристиках, як: групи діючих речовин, призначення, режими використання, клас безпеки, умови зберігання та використання.
Звертаємо увагу на те, що у Стратегії реформування системи публічних закупівель (“дорожня карта”), схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 175-р (див. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/175-2016-р) зазначено:
“Основними завданнями Стратегії є: забезпечення раціонального та ефективного використання бюджетних коштів за рахунок створення прозорої, відкритої, зрозумілої, доступної, стабільної системи публічних закупівель та функціонування загальної електронної системи закупівель;”
Іншими словами, реформування системи закупівель за бюджетні кошти і створення системи ПРОЗОРО саме і проводилося з для ефективного та раціонального використання цих самих коштів.
Стосовно Вашого ствердження, що в Наказі №236 МОЗ України зазначено, що антисептики повинні містити у складі не менше 65% спирту. Це ствердення невірне. Вірне трактування положень Наказу №236 МОЗ України:
Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації переможця, відноситься до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований переможцем засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Враховуючи вищевикладене, ми не вбачаємо підстав для задоволення Вашої скарги.
Статус вимоги:
Не задоволено