• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 – 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт, автомобілі екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням) (Джерело фінансування закупівлі: державний та місцевий бюджети)

Торги відмінено

17 977 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 89 887.50 UAH
Період оскарження: 30.10.2019 18:03 - 01.12.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація участників

Номер: 4b5ad406dd3f4051bf93a2ebac198fe3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-000815-a.b2
Назва: Дискримінація участників
Вимога:
Відповідно до п. 6 Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням повинен мати Привід: 4х2 с приводом на передню вісь. Встановлена замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу. Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодним іншим стандартом не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції між виробниками АШМД просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції: Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням повинен мати привід передній або задній). У разі не виконання даної вимоги будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога встановлена відповідно до потреб замовника, що грунтуються на досвіді експлуатації АШМД в регіоні. Крім того, велика кількість виробників АШМД мають можливість поставити АШМД, що відповідають даним вимогам.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення розділу І ст.3, та розділу ІІІ ст.12 п.3, Закону україни «Про публічні закупівлі»

Номер: 8fe2795f54f24e61b0bbb9dba73f6623
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-000815-a.b1
Назва: Порушення розділу І ст.3, та розділу ІІІ ст.12 п.3, Закону україни «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Доброго дня. Замовнику!, Звертаємо Вашу увагу та те, що згідно торгів UA-2019-10-30-000815-a умовами Документації тогрів, передбачено постачання «Автомобілів швидкої допомоги» «по 31.12.2019р.», в системі ПРОЗОРО в даних «Інформації про процедуру» вказано що кінцевий термін подання пропозицій «до 29.11.2019р», ПРОТЕ аукціон назначено на «06.01.2020р.», що є порушенням розділу І ст.3, та розділу ІІІ ст.12 п.3, Закону україни «Про публічні закупівлі». На підставі вищезазначеної інформації просимо Вас внести зміни в Тендерну документацію, відносно термінів постачання продукції, та виложити відповідні зміни у торги UA-2019-10-30-000815-a
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При підготовці даної ТД застосовувались строки, визначені Законом України "Про публічні закупівлі". При цьому враховувався скорочений термін розгляду тендерних пропозицій - 2 робочих дні замість 20 робочих днів. Електронна система визначає дату аукціону, виходячи із максимальних термінів розгляду ТП. Після завершення періоду пре-кваліфікації дата аукціону в електронній системі зміниться. Докладніша інформація по термінах https://infobox.prozorro.org/articles/procedura-vidkriti-torgi
Статус вимоги: Не задоволено