-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проектні роботи (Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою зони відпочинку «Вербне»)
Кошти місцевого бюджету. КЕКВ 3210.
Завершена
1 332 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 000.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2019 17:53 - 04.11.2019 19:00
Вимога
Залишено без розгляду
Безпідставна дискваліфікація ТОВ "МЕПАЛ ПРОЕКТ"
Номер:
78545defd55340bbad69dc344221587f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-30-000806-a.b1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація ТОВ "МЕПАЛ ПРОЕКТ"
Вимога:
Опис Вимоги наведено у прикріпленому файлі. ШАНОВНИЙ Замовник, прошу Вас адекватно оцінювати претиндентів на виконання робіт, не кируючись особистими відносинами!
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга1.pdf 14.11.2019 19:44
Дата подачі:
14.11.2019 19:44
Вирішення:
Комітет по роботі з допороговими закупівлями Комунального підприємства
Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду
м. Києва «Плесо» розглянувши вимогу про усунення порушення від 14.11.2019
№331/1/19 учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою
відповідальністю «МЕПАЛ ПРОЕКТ» до процедури закупівлі «Проектні роботи
(Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт елементів
благоустрою зони відпочинку «Вербне»)», ідентифікатор
UA-2019-10-30-000806-a (далі – Закупівля) зареєстровану в системі
електронних закупівель 14 листопада 2019 о 19:44год
№UA-2019-10-30-000806-a.b1 повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі
– Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель
товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної
громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета
закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200
тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є
меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини
першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну
систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів),
надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Тобто, застосування електронної системи закупівель під час здійснення
закупівель є правом, а не обов’язком замовника.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через
електронну систему закупівель Замовниками застосовується «Інструкція про
порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення
закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2
та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», затверджена наказом
ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (далі – Інструкція).
Відповідно до вимог п.1 розділу І Інструкції вона визначає порядок
використання електронної системи закупівель (далі — ЕСЗ) під час
здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за
вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої
статті 2 Закону, з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача
послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно до реєстру пропозицій сформованого електронною системою,
пропозиції подано від наступних учасників:
1.Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕПАЛ ПРОЕКТ»
2.Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕССПРОЕКТ»
3.Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ
«АВТОМАГІСТРАЛЬ»
4.Товариство з обмеженою відповідальністю «Європроектбудсервіс»
За результатами розгляду пропозицій учасника електронною системою
закупівель, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕПАЛ
ПРОЕКТ» з ціною 985 539,00грн. з урахуванням податків, зборів,
обов’язкових платежів (учасник не є платником ПДВ) визначена найбільш
економічно вигідною на направлена на розгляд Замовника.
Члени комітету розглянувши документи подані учасником процедури закупівлі,
що розміщені в електронній системі
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-30-000806-a та встановили
наступне:
2. Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему
електронних закупівель, до проведення аукціону на електронному майданчику
Учасник подає цінову пропозицію за формою 1 Додатку №1 до оголошення до
якої має надати, зокрема, накази про призначення або цивільно-правові
угоди працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та
досвід для виконання договору та зазначені у довідці учасника про
наявність працівників відповідної кваліфікації.
Слід зазначити про те, що кінцевий термін подачі пропозицій встановлено –
до 06 листопада 2019 19:00 год. Проведення аукціону було призначено на 07
листопада 2019 о 12:36год, а завершився він 07 листопада 2019 о 13:00год.
Проте, вищезазначені накази було завантажено на сайт уповноваженого органу
з питань публічних закупівель Prozorro після проведення аукціону, а саме
07 листопада 2019 о 15:56год та 07 листопада 2019 о 15:59год, що не
відповідає вимогам оголошення для проведення закупівлі через систему
електронних закупівель
Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника Товариства з обмеженою
відповідальністю «МЕПАЛ ПРОЕКТ» з ціною 985 539,00грн. з урахуванням
податків, зборів, обов’язкових платежів (учасник не є платником ПДВ) не
відповідала вимогам Замовника, зазначеним у оголошенні про проведення
Закупівлі та була правомірно відхилена на підставі п.11 Інструкції
рішенням Комітету по роботі з допороговими закупівлями Комунального
підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель
водного фонду м. Києва «Плесо» від 12.11.2019. Таким чином, оскільки
пропозицію учасника аргументовано дискваліфікована, вимога про усунення
порушень безпідставна, необґрунтована та не підлягає задоволенню.
Окремо зазначаємо про те, що твердження учасника про те, що Замовник
визнав факт того, що пропозиція Учасника відповідала вимогам закупівлі не
відповідає дійсності та є необґрунтованим, оскільки рішення щодо
відповідності пропозиції учасника вимогам оголошення приймається виключно
на засіданні Комісії.
Щодо встановлення Учасником ознак корупційної змови з метою отримання
неправомірної вимоги Замовником повідомляємо Вас про те, що відповідно до
законодавства України встановлення ознак корупційної змови відноситься до
компетенції відповідних органів, а ні як до компетенції учасників процедур
публічних закупівель.
А отже твердження Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕПАЛ ПРОЕКТ»
не обґрунтовано, не підтверджено та має усі ознаки наклепу що тягне за
собою відповідальність учасника та наносить шкоду діловій репутації
Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено