-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво пожежної сигналізації із системою сповіщення у локомотивному депо Чернівці по вул. Білоруська, 25ж в м. Чернівці
Торги не відбулися
220 425.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2019 14:59 - 05.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено
скарга
Номер:
6713d268cf4c4b8a9f91a9567e04b8e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-30-001713-b.a5
Назва:
скарга
Вимога:
Голові правління АТ «Українська залізниця»
Кравцов Є.П.
АТ «Українська залізниця» регіональна філія «Львівська залізниця», структурний підрозділ «Служба локомотивного господарства». Місцезнаходження: м. Львів, вул. Гоголя, 1.
ТОВ «УКРПОЖБУД»
Україна,60300, Чернівецька область, Новоселицький район, м. Новоселиця,
вулиця 1 травня, 26
Тел. +380957778556
Email: ukrpozhbud@gmail.com
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником АТ «Українська залізниця» регіональна філія «Львівська залізниця», структурний підрозділ «Служба локомотивного господарства», було проведено закупівлю ID UA-2019-10-30-001713-b на «Будівництво пожежної сигналізації із системою сповіщення у локомотивному депо Чернівці по вул. Білоруська, 25ж в м. Чернівці», код (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи).
Відповідно до протоколу розкриття №193-Т від 14.11.19 р. у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ «Укрпожбуд»
2. ПП «Спецтехніка»
Ціна учасника ТОВ «Укрпожбуд» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через те, що згідно п.6.2 документації електронних торгів учасник не надав: копію ліцензії на провадження господарської діяльності пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, що видана уповноваженим на це органом, (дійсна на момент проведення торгів) із класом наслідків (відповідності) СС2 або ССЗ з переліком видів робіт у відповідності до предмету закупівлі (будівництво пожежноі сигналізації із системою сповіщення) завірена підписом керівника або печаткою підприємства (за наявності).
Вами (Замовником) визначено предмет закупівлі – «Будівництво пожежної сигналізації із системою сповіщення у локомотивному депо Чернівці по вул. Білоруська, 25ж в м. Чернівці», код (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи) і відповідно до технічного завдання з переліком робіт і обладнання та Кодом ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи в закупівлі йдеться про виконання робіт протипожежного призначення. Виконання даного виду робіт регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є вичерпним, а отже таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений/збільшений. Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на створення об’єктів? 2. Також зверніть увагу на ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що це є ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ на різні види робіт. З вищевикладеного зрозуміло, що організація, яка має Ліцензію на провадження господарської діяльності пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, що видана уповноваженим на це органом, (дійсна на момент проведення торгів) із класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3 не може виконувати роботи протипожежного призначення і відповідно приймати участь в закупівлі, натомість для виконання робіт протипожежного призначення є обов’язкова наявність Ліцензії на провадження господарської діяльностіз надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Учасники неодноразово зверталися до Вас з вимогою щодо усунення порушень. Замовник оприлюднив відповіді на звернення, в яких погодився зі зверненням та задоволенням вимог, з подальшим зобов’язанням внести зміни. Проте станом на момент аукціону ніяких дій з внесення змін Замовником не було вчинено.
По даному питанню Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово виносила рішення, яким зобовязувала Замовників виключити дану вимогу. (Рішення АМКУ №13244-р/пк-пз від 18.09.2019 р.).
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Укрпожбуд» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
У випадку ігнорування, дана скарга буде направлена в наступні органи:
Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
З повагою,
Директор
ТОВ «Укрпожбуд» Новак Ю.М.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2019 17:34
Вирішення:
Доброго дня. - Допорогові торги відмінено відповідно до ст.31 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (відхилено всі пропозиції по причині їх не відповідності кваліфікаційним вимогам документації електронних торгів).
Ваші попередні зауваження враховано, у найближчий час торги буде оголошено повторно із документацією у новій редакції.
Дякуємо за звернення та запрошуємо взяти участь у торгах.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
4187e0c63d5f4c539206136ed1dceec3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-30-001713-b.c4
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2019 13:56
Вимога
Вирішена
Відповідь на вимогу
Номер:
cd431808c69b40bf9fbb95f7741deb5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-30-001713-b.b3
Назва:
Відповідь на вимогу
Вимога:
Шановний Замовник! Звичайно приємно, що ви відповіли на вимогу, але зміни в документацію не внесли. Прохання не порушуйте Законодавство, особливо з огляду на те, що з приводу розгляду аналогічних порушень в тендерних закупівлях є неодноразове рішення АМКУ про дискримінаційність вимоги, щодо наявності Ліцензії на провадження господарської діяльності , пов'язаної із створенням об'єктів (ДАБІ). Внесіть зміни в тендерну документацію, тим більше, що термін уточнень спливає 05.11.2019 в 00:00.
Сподіваємось на розуміння з Вашого боку. Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2019 12:03
Вирішення:
Дякуємо за звернення. Зміни у документацію будуть внесені
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
86c1676e99374d5582961f97604e12a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-30-001713-b.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, звертаю Вашу увагу на те, що предметом закупівлі UA-2019-10-30-001713-b «Будівництво пожежної сигналізації та системи оповіщення у локомотивному депо Чернівці по вул. Білоруська, 25ж в м. Чернівці» (код ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи) є встановлення (тобто монтаж та пусконалагодження) системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Виконання даних робіт чітко регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 р. за № 852. Законодавство України, в правовому полі якого і Ви і ми працюємо, уже визначило весь перелік необхідних дозвільних документів для виконання такого виду робіт. Жодних «будівельних» робіт при цьому не потрібно. Тому Ваша вимога в п.п. 5.11 та особливо 6.1 про надання копії ліцензії, виданої Держархбудінспекцією з провадження господарської діяльності із створення об’єктів архітектури і класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3 носить виключно дискримінаційний характер і спрямована на те, щоб штучно звузити коло потенційних учасників тендерних торгів. ВИМАГАЮ виключити дану Вашу вимогу як таку, що є лишньою і не відповідає предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.10.2019 19:17
Вирішення:
Дякуємо за звернення. У документацію будуть вненсені деякі зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Ліцензія ДАБІ
Номер:
2063ab51e2df4c9288df556d7fc18d34
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-30-001713-b.c1
Назва:
Ліцензія ДАБІ
Вимога:
Розділі 6 «Технічні вимоги та спосіб їх підтвердження Учасником» п.6.1. Ви вимагаєте Копію ліцензії на провадження господарської діяльності пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, що видана уповноваженим на це органом, (дійсна на момент проведення торгів) із класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3 з переліком видів робіт у відповідності до предмету закупівлі (будівництво пожежної сигналізації із системою сповіщення), завірена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою підприємства (за наявності). 1. Проте, Вами (Замовником) визначено предмет закупівлі – «Будівництво пожежної сигналізації із системою сповіщення у локомотивному депо Чернівці по вул. Білоруська, 25ж в м. Чернівці», код (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи) і відповідно до технічного завдання з переліком робіт і обладнання та Кодом ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи в закупівлі йдеться про виконання робіт протипожежного призначення. Виконання даного виду робіт регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є вичерпним, а отже таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений/збільшений. Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на створення об’єктів? 2. Також зверніть увагу на ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що це є ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ на різні види робіт. З вищевикладеного зрозуміло, що організація, яка має Ліцензію на провадження господарської діяльності пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, що видана уповноваженим на це органом, (дійсна на момент проведення торгів) із класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3 не може виконувати роботи протипожежного призначення і відповідно приймати участь в закупівлі, натомість для виконання робіт протипожежного призначення є обов’язкова наявність Ліцензії на провадження господарської діяльностіз надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тому вимагаємо ВИЛУЧИТИ З ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГУ ПРО НАЯНІСТЬ Копії ліцензії на провадження господарської діяльності пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, що видана уповноваженим на це органом, (дійсна на момент проведення торгів) із класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3 та замінити її на Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.10.2019 16:13
Вирішення:
Дякуємо за звернення. У документацію будуть вненсені деякі зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні