• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)

джерело фінасування - кошти місцевого бюджету м.Києва

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 127 днів назад

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2019 14:54 - 10.11.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі

Номер: 92cfccdb6ebf4a9296a94a77d163df3d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-001068-c.a3
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі
Скарга:
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівліДК 021:2015: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)
Автор: ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В., Дмитро Базильчук +380965366869 BAZFOP@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

скарга

Номер: 08e09663ed66434db7615b693802178b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-001068-c.a2
Назва: скарга
Вимога:
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі ДК 021:2015: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Учасник закупівлі ФОП Базильчук Д.В. при поданні документу за № 2711/19 від 27.11.2019 р. керується в першу чергу абзацом 2 частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дана законодавча норма стосується оскарження процедури закупівлі виключно органом оскарження у галузі публічних закупівель Згідно пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Вищенаведений документ ФОП Базильчук Д.В. подано через функціонал подачі вимоги, а не скарги. Потрібно розуміти різницю між подачею вимоги та скарги адже Скарга у публічних закупівлях – це документ, який подається учасником тендера в Антимонопольний комітет України, а Вимоги розглядає безпосередньо замовник – організатор закупівлі. Тому враховуючи вищевикладене тендерний комітет може розціновати вказаний документ як вимогу відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому надаємо ФОП Базильчук Д.В. додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації: 1.Наданий ФОП Базильчук Д.В. Проект договору про закупівлю містить зміни від початкового проекту, який міститься в ТД (Додаток 2): пункт 10.1 Розділу 10 «Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2019 року.» був замінений на «Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 року.». Частиною 4 розділу 6 ТД зазначено наступне : Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору про закупівлю зазначені в проекті договору про закупівлю, який міститься в Додатку 2 ТД. Для дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та уникнення непорозумінь, замовником в пункті 2.1 частини 2 розділу 5 ТД було вказано вимоги, про надання додаткової інформації, а саме: - завізованим (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проектом договору про закупівлю без заповнення його пунктів (Додаток 2 ТД); - довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проекту договору; ФОП Базильчук Д.В. надав вказану довідку чим погодився з умовами договору, що вказані в проекті договору замовника. В свою чергу завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю учасник надав з внесенням до нього змін. Тобто два вищезазначені документи, надані учасником, суперечать один одному. 2.Відповідно до частини 1 розділу 3 ТД: Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі ) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді ФОП Базильчук Д.В. не надана згода на збирання та зберігання даних. Замовник в тендерній документації, безоплатно оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, зазначає інструкцію з підготовки тендерної пропозиції. В частині 1 розділу 3 тендерної документації «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено: Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми та терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. В тендерній документації визначено надання вищевказаної довідки в тому числі на збирання, зберігання і поширення інформації. Тому наданий учасником лист-згода на обробку персональних даних не мітив всієї інформації, визначеної тендерною документацією для даної довідки. 3. ФОП Базильчук Д.В. в наданій ним тендерній пропозиції вказав неправильну назву предмета закупівлі(Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження), що не відповідає пункту 4.1 розділу 1 тендерної документації Відповідно до ч.1 Розділу 3 ТД: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: - заповненою учасником формою «Тендерна пропозиція» (Додаток 4ТД зі Специфікацією). В наведеній формі міститься таблиця, в якій учасник повинен вказати назву предмету закупівлі згідно тендерної документації. Тендерною документацією чітко визначено назву предмету закупівлі в пункті 4.1 частини 4 розділу 1 тендерної документації, а саме: ДК 021:2015: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7). Тільки замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тобто надана учасником тендерна пропозиція містила відомості, які не відповідають вимогам тендерної документації. 4. Відповідно до додатку 3 ТД (Технічне завдання): учасник повинен включити при монтажі СКУД в палати замки в’язні електромеханічні CISA 1 12011 50, які є в наявності у замовника в кількості 50 шт. В наданій ФОП Базильчук Д.В. кошторисній документації не зазначено вищевказаних замків. Технічним завданням чітко визначено монтаж вищенаведених замків тому включення їх до кошторисної документації є обов’язковим.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 02.12.2019 15:49
Підтвердження вирішення: виконано
Вимога
Вирішена

обладнання до спеціфікації

Номер: 7aa2be4e29c240328673d457b2a8e5e7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-001068-c.c1
Назва: обладнання до спеціфікації
Вимога:
шановний замовнику. 1. згідно статті 22 Закону про закупівлю технічна спеціфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку. спеціфікація повинна містити вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ". Вимагаемо дописати "АБО ЕКВІВАЛЕНТ" до кожної строки обладнання в спеціфікації. 2. поясніть будь ласка необхідність резервного живлення не менш 8 год. 3. поясніть будь ласка, нам як Виконавцю, пропонувати вам обладнання згідно Технічного завдання або спеціфікації до нього?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації згідно ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" врахована Замовником. Найближчим часом у визначені Законом терміни нами будуть внесені та оприлюднені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2019 16:10
Підтвердження вирішення: Виконано