-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Коронарний балон-катетер високого тиску, катетер-подовжувач коронарного катетеру (кошти місцевого боджету)
Завершена
2 878 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 287.85 UAH
мін. крок: 0% або 287.85 UAH
Період оскарження:
30.10.2019 14:10 - 11.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Приведення Документації відкритих тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Номер:
a5dcbaaecb2e4fc39b96982a6d694a38
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-30-001444-b.b1
Назва:
Приведення Документації відкритих тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2019-10-30-001444-b , нами була виявлена дискримінаційна вимога, яка не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам, порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: обєднання позицій предмету закупівлі в один лот штучно звужує коло потенційних учасників та встановлює обмеження для участі у торгах. Метою Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Практика об'єднання замовником різноманітних товарів в один лот, як правило, є ймовірна змова Замовника із визначеним колом учасників, серед яких наперед відомий переможець. Виходячи з цього, просимо розділити предмет закупівлі, який складається з двох позицій, на окремі лоти по позиціях.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.10.2019 10:36
Вирішення:
Замовник уважно ознайомився з вимогою та вважає її такої, що не підлягає задоволенню з огляду на наступне:
Щодо – предмету закупівлі:
Відповідно до п.п.18, п.1, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної̈ процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної̈ процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до аб. 2, п.1, розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі (далі - Уповноважений̆ орган) № 454 від 17.03.2016 року зі змінами і доповненнями (далі - Порядок): «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Норма Порядку стосовно визначення Замовником окремих частин предмету закупівлі не є імперативною та може застосовуватись на його розсуд.
З огляду на вищевикладене, вважаємо що Замовником при визначенні предмета закупівлі жодним чином не було порушено норми діючого законодавства України, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», окрім цього було враховано і те, що медичні вироби, що є складовими предмету закупівлі, використовуються для проведення однієї процедури, а саме коронарного стентування або коронарної ангіопластики.
Окрім цього, вважаємо за необхідне зазначити що при підготовці тендерної документації, Замовником було чітко дотримано вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», про відповідність медико – технічним вимогам, що наявні у даній закупівлі Товару, щонайменше двох виробників.
Статус вимоги:
Відхилено