• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Антисептичні засоби

1. Неостерил М 5 л - 50л; 2. Неостерил блакитний 1л - 90л; 3. Неостерил помаранчевий 1л - 40л. Згідно Додатку технічної характеристики засобів. Обов'язково гарантійний лист від виробника - 1 шт; сертифікат - 20 шт; регламент - 20 шт).Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. В комерційній пропозиції вказати виробника. 10. Зразки на запит обов’язкові.

Завершена

49 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 249.50 UAH
Період оскарження: 30.10.2019 13:19 - 31.10.2019 14:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в документацію

Номер: f9975525df1d4f8f964566aa7a79c414
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-30-000785-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в документацію
Вимога:
Шановний Замовнику! В пункті 5.1 вимог до учасника торгів предмету закупівлі (UA-2019-10-30-000785-c) зазначено: «Еквівалент не пропонувати! Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 2 даного Порядку "Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити». Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент» але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив, що еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Тож, посилання Замовником на пункт 2 Порядку щодо «іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити» не відноситься до зазначення чи не зазначення подачі еквівалентів учасниками, оскільки в цей пункт Порядку регулює завантаження документів та інформації в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте, в Оголошенні Замовник зазначив окрім назви товару ще й медико-технічні характеристики товару, чим у свою чергу дає зрозуміти Учасникам, що вони можуть подавати в тому числі еквіваленти зазначеного Замовником товару, головне щоб він відповідав вимогам предмета закупівлі. З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (Еквівалент не пропонувати) та внести відповідні зміни в Оголошення проведення закупівлі через систему електронних закупівель, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в медико-технічних характеристик товару на предмет закупівлі: Антисептичні засоби (UA-2019-10-30-000785-c). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше оскарження повідомляємо наступне.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2019 13:20
Підтвердження вирішення: Зміст Вашого оскарження свідчить про намагання підмінити законне право Замовника обирати предмет закупівлі та його характеристики власним хибним трактуванням терміну «дискримінація» і звинуваченнями Замовника у дискримінації учасників закупівлі. Вважаємо за необхідне підкреслити, що Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. В оголошеній закупівлі Замовником була передбачена закупівля конкретних дезінфікуючих засобів без пропонування еквівалентів. Ваша оскарження виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушення до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Задовільнена: Ні