-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-02 Київ - Іванків - Овруч км 11+432 - км 139+860)
Завершена
44 178 573.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 220 893.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 220 893.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2019 09:03 - 25.11.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення тендерного комітету
Номер:
57c16accd1f14e33b06e810054f52de7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-30-000071-c.c2
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету
Скарга:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-30-000071-c Службою автомобільних доріг у Київській області (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-02 Київ - Іванків - Овруч км 11+432 - км 139+860). Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі- ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ";
2. ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України";
3. ТОВ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ".
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу тендерні пропозиції всіх учасників були допущені до аукціону. Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням щодо допуску до аукціону тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
І. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надаються документи відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ цієї документації.
Відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи, довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог, зазначених в цій тендерній документації (Додаток № 3 до цієї тендерної документації).
У додатку 3 Тендерної документації міститься наступна інформація:
Форма 1
Довідка про наявність технічних засобів та обладнання*
№
з/п Найменування технічних засобів та обладнання (функціональне найменування) Марка технічного засобу та обладнання Кількість Власні**, орендовані чи лізинг або залучається (в т.ч. надаються послуги)***, найменування, реєстраційний номер і дата підтверджуючих документів
1 2 3 4 5
*Учасник надає перелік основних технічних засобів та обладнання, які підтверджують його спроможність виконувати весь комплекс основних послуг, передбачених технічним завданням та діючими нормативними документами, в тому числі з урахуванням зимового утримання (Форма 3 Додатку №3).
**Для документального підтвердження наявності у Учасника власних технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції завірену підписом та печаткою Довідку про знаходження всіх зазначених у Формі 1 Додатку №3 технічних засобів та обладнання (основних засобів) на балансі підприємства.
*** Для документального підтвердження орендованих та/або таких, які знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в т.ч. надаються послуги), тощо технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: завірені копії чинних договорів оренди, лізингу, надання послуг, тощо на всі технічні засоби та обладнання, вказані Учасником у Формі 1 Додатку №3 або гарантійний лист від потенційного орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з підтверджуючим документом права власності щодо згоди про надання Учаснику зазначених технічних засобів та/або обладнання для виконання послуг за даним предметом закупівлі.
1.1) У складі тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" надано довідку від 28.11.2019 № 47-28/11, в якій зазначено зокрема, інформацію у пункті 11 про власні снігоочисники плужні на базі а/м КрАЗ 65055 у кількості 30 од.
Тендерною документацією передбачено, що у разі наявності у учасника власних технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції завірену підписом та печаткою Довідку про знаходження всіх зазначених у Формі 1 Додатку №3 технічних засобів та обладнання (основних засобів) на балансі підприємства.
Також, у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність власної техніки на балансі підприємства від 28.11.2019 року № 55-28/11, в якій вказано перелік техніки, що знаходиться на балансі підприємства ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України", а саме- машини для розподілення протиожеледних матеріалів АЕВІ SCHMIDT на базі автомобіля КрАЗ-65055-05 у кількості 30 од.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутня довідка про знаходження на балансі підприємства снігоочисниківа плужних на базі а/м КрАЗ 65055 у кількості 30 од., що не відповідає умовам тендерної документації.
1.2) За умов Тендерної документації, для документального підтвердження орендованих та/або таких, які знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в т.ч. надаються послуги), тощо технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: завірені копії чинних договорів оренди, лізингу, надання послуг, тощо на всі технічні засоби та обладнання.
На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" надано договори оренди, які укладені з ДП "КОДУ":
- від 01 липня 2019 року № 09-01/07/19;
- від 01 липня 2019 року № 08-01/07/19;
- від 01 липня 2019 року № 07-01/07/19;
- від 01 жовтня 2019 року № 06/01/10/19;
- від 01 липня 2019 року № 05-01/07/19;
- від 01 жовтня 2019 року № 03/01/10/19;
- від 07 листопада 2019 року № 02/07/11/19;
- від 01 липня 2019 року № 01-01/07/19.
У розділі 11 зазначених договорів вказано: "Додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною. До цього Договору додаються:
Додаток № 1 - розрахунок орендної плати.
Додаток № 2 - акт приймання - передачі Майна".
Вимога надання копiї договору, передбачає надання всього документу, а не його окремої частини, тобто перелічені у роздiлi 11 договору додатки, якi є невід’ємною частиною договору, повиннi бути наданi разом з договором.
Однак, всупереч зазначеному у перелічених договорах відсутня невід’ємна частина договору додаток № 1 (Розрахунок орендної плати), що не відповідає умовам тендерної документації.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 16005-р/пк-пз від 05.11.2019 року, згідно з яким встановлено: "У складі Пропозиції КП "Кремінський Агрошляхбуд" відсутній графік фінансування робіт (послуг) (додаток №3), що є невід'ємною частиною договору від 17.11.2017 № 46, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція КП "Кремінський Агрошляхбуд" не відповідала умовам Документації в цій частині".
1.3) У складі тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" надано довідку від 28.11.2019 № 47-28/11, в якій зазначено, зокрема, інформацію про техніку в пунктах 10, 17, 25, 26, 29, 31, 32, яка залучається на підставі договору про надання послуг від 18 листопада 2019 року № 1118/19-К, укладеного з ТОВ "Белогві".
За умов Тендерної документації, для документального підтвердження орендованих та/або таких, які знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в т.ч. надаються послуги), тощо технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: завірені копії чинних договорів оренди, лізингу, надання послуг, тощо на всі технічні засоби та обладнання або гарантійний лист від потенційного орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з підтверджуючим документом права власності щодо згоди про надання Учаснику зазначених технічних засобів та/або обладнання для виконання послуг за даним предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції відсутній договір про надання послуг від 18 листопада 2019 року № 1118/19-К, укладений з ТОВ "Белогві" на який міститься посилання у довідці.
Однак, у складі тендерної пропозиції міститься договір від 18 листопада 2019 року № 1811/19-К, в якому у пункті 3.1. вказано: "Вартість послуг є договірною та розраховується згідно фактично відпрацьованих машино- годин, що відображається в Акті здачі-прийняття робіт (наданих послуг). Перелік техніки визначено Сторонами в Додатках до договору, які є невід’ємною частиною даного Договору".
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутній перелік техніки, який є невід’ємною частиною договору, тому договір надано не у повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами тендерної документації було забезпечено можливість надання документу для документального підтвердження залучення техніки та обладнання для надання послуг на вибір, а саме: копії чинних договорів або гарантійний лист від потенційного орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з підтверджуючим документом права власності щодо згоди про надання Учаснику зазначених технічних засобів та/або обладнання для виконання послуг за даним предметом закупівлі.
Також, надано у складі тендерної пропозиції лист- підтвердження від 18 листопада 2019 року № 1811-2019/К про не заперечення використання техніки, який виданий ТОВ "Белогві", однак всупереч вимогам тендерної документації до листа не додано підтверджуючі документи права власності, що не відповідає умовам тендерної документації.
Як підсумок, учасник не виконав вимоги Замовника, тому його тендерна пропозиція мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
ІІ. У додатку 3 Тендерної документації до форми № 3 міститься примітка: Рекомендована мінімальна потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником згідно наведених нижче параметрів (Таблиця №1 Додатку №3) та відповідно до ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» з урахуванням об’єму бункера розподільника ПОМ – 6 м3, ширина плуга снігоочисника – 3 м і становить:
1. Комбіновані дорожні машини (КДМ)- 15 одиниць;
2. Навантажувальна техніка- 4 одиниці;
3. Автогрейдери- 2 одиниці;
4. Роторні снігоочищувачі- 1 одиниця.
Таким чином, Замовником було встановлено мінімальні вимоги до кількості техніки, тому учасник повинен був забезпечити, саме ту кількість основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки, яка була наведена у Тендерній документації, а не меншу.
У складі тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" надано довідку про наявність основної спеціальної техніки для обробки протиожеледними матеріалами (ПОМ) та снігоочищення, в якій вказано інформацію лише про один автогрейдер, що не відповідає умовам тендерної документації.
Разом з тим, ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" не доведено, що один автогрейдер в змозі забезпечити надання послуг у об’ємах, які встановлені у технічному завданні.
Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо допуску до аукціону тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України".
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству.
На підставі вищевикладеного, керуючись статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Встановити наявність порушень в порядку проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-02 Київ - Іванків - Овруч км 11+432 - км 139+860).
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допуск до аукціону ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України".
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 05.11.2019 № 16005.pdf 20.01.2020 17:24
- скарга на рішення UA-2019-10-30-000071-c.docx 20.01.2020 17:24
- скарга на рішення UA-2019-10-30-000071-c.pdf 20.01.2020 17:24
- Платіжне доручення 451.pdf 20.01.2020 17:24
- Рішення від 23.01.2020 №1354 +Лист Замовнику.pdf 23.01.2020 18:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2020 №2378.pdf 10.02.2020 17:40
- Рішення від 07.02.2020 №2378.pdf 12.02.2020 21:01
- Пояснення на скаргу ПП Автомагістраль Р-02.pdf 31.01.2020 14:08
- Протокол № 98В-4-19 від 13.02.20р. скасув. ріш доп до аук ТП.pdf 13.02.2020 11:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2020 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.02.2020 21:01
Дата виконання рішення Замовником:
13.02.2020 11:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Приватне підприємство «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль») 20.01.2020р. подало скаргу (№ UA-2019-10-29-001743-c.c2) (далі – Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) щодо порушення Замовником порядку Процедури закупівлі, а саме допущення до аукціону тендерної пропозиції ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі – ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» ).
За результатами розгляду Скарги, Колегія прийняла рішення щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерної пропозиції Учасника - ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення від 07.02.2020р. № 2360–р/пк-пз).
Керуючись абз. 1 п. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерну пропозицію Учасника.
З огляду на вищевикладене, скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерної пропозиції Учасника - ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ», у зв’язку з рішенням Колегії від 07.02.2020р. № 2360–р/пк-пз та відхилення тендерної пропозиції ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» згідно п.4 ч. 1 ст. 30 Закону як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга до органу оскарження
Номер:
128516c3664e4287b640cfd9421adea3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-30-000071-c.c1
Назва:
Скарга до органу оскарження
Скарга:
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення №179 від 24.11.2019.pdf 24.11.2019 17:23
- Скарга дороги_UA-2019-10-30-000071-c.doc 24.11.2019 17:23
- Скарга дороги_UA-2019-10-30-000071-c.pdf 24.11.2019 17:23
- Супровідний лист.docx 12.12.2019 13:47
- Супровідний лист.pdf 12.12.2019 13:47
- Аналогічні договори.rar 12.12.2019 13:49
- Рішення від 27.11.2019 № 17494 (+лист Замовнику).pdf 27.11.2019 23:48
- Запит Скаржнику щодо інформаціїdoc.pdf 28.11.2019 12:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2019 № 18489.pdf 13.12.2019 21:42
- Рішення від 12.12.2019 № 18489.pdf 17.12.2019 21:04
- Пояснення на скаргу Р-02 ТОВ БУД ПРОМ ЛАЙН.pdf 04.12.2019 11:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.11.2019 17:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.12.2019 21:04