• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Палацу культури за адресою пл. Перемоги,1 в місті Фастові Київської області

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 124 дні назад

19 186 568.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 95 932.84 UAH
Період оскарження: 29.10.2019 17:44 - 10.11.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 7d055958ac0847c3b1f63cf64efa4179
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-29-002882-b.b2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель 03680, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» Код ЄДРПОУ 36100693 01042, Україна, вул. Патриса Лумумби, буд.20, оф.41 Інформація про закупівлю: Відкриті торги № в ЦБД UA-2019-10-29-002882-b Замовник: Управління культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради Код ЄДРПОУ 02221521 08500, Україна, Київська обл., м. Фастів, пл. Перемоги, 1 СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Управлінням культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за кодом CPV згідно ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт Палацу культури за адресою пл. Перемоги, 1 в місті Фастові Київської області) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-29-002882-b) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 19 186 568,84 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій призначена була на 14.11.2019 р. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.11.2019 р. переможцем процедури закупівлі є Товариство з обмеженою відповідальністю «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» (далі – ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» або Переможець). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» (далі – ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» або Скаржник) не погоджується з такими рішеннями Замовника та повідомляє наступне: Щодо тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» 1. Відповідно до п.3 дод.9 до тендерної документації учасника повинні у складі тендерної пропозиції надати загальні відомості про учасника відповідно до додатку 2. Де, відповідно до дод.2 потрібно вказати «… Форма власності та юридичний статус:________________ …» ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» надало у складі тендерної пропозиції відомості про учасника, проте в такому документі не зазначило юридичний статус особи, що не відповідає вимогам дод.2 до тендерної документації. Тендерна пропозиція Переможця, зважаючи на дану помилку, повинна була бути відхиленою Замовником у встановленому законом порядку. 2. Згідно з п.17 дод.9 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції повинні бути надані копії дозвільних документів учасника – ліцензії, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; на роботи з вогнезахисту. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» відсутні дозвільні документи учасника, а саме: - дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, - дозвіл на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, - дозвіл/ліцензія на роботи з вогнезахисту. Оскільки, Замовник вимагає надати дозвільні документи саме УЧАСНИКА, то такі документи повинні бути видані на ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд». Відсутність таких документів є невідповідністю вимогам тендерної документації. Додатково наголошуємо, що дозвіл на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці взагалі як документ не числиться серед документів тендерної пропозиції, ні в документах субпідрядників, ні в документах учасника. 3. Відповідно до п.7 дод.5 «ІНШІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації учасники повинні надати календарний план виконання робіт з урахуванням обсягів запланованих робіт та трудозатрат на їх виконання із зазначенням виконавця робіт (у тому числі субпідрядних організацій) у відповідності до розрахунку ціни наданої учасником пропозиції конкурсних торгів). Документ на виконання вимоги п.7 дод.5 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній. Учасником було надано документ на виконання вимоги п.6 дод.9 до тендерної документації та п.6 р.ІІІ тендерної документації, а саме графік виконання робіт, який не є планом виконання робіт. Наголошуємо, що дані документи є різними документами та до них поставлені різні вимоги, а саме у плані виконання робіт повинно бути зазначено виконавця робіт (у тому числі субпідрядні організації) у відповідності до розрахунку ціни наданої учасником пропозиції конкурсних торгів). ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» не надало документ, в якому буде зазначено субпідрядні організації, що не відповідає вимогам тендерної документації, а тому пропозиція такого учасника повинна бути відхилена, згідно чинного законодавства. 4. Згідно з п.6 р.ІІІ тендерної документації та пп.7.6 п.7 дод.9 до тендерної документації учасники повинні надати розрахунок податків, зборів, обов’язкових платежів. Зазначаємо, що у відповідності з Правилами визначення вартості будівництва (ДБН Д.1.1-1-2000 із змінами та доповненнями) до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва включаються встановлені законодавством податки, збори, обов'язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з розрахунком податків, зборів, обов'язкових платежів, що не враховані складовими вартості будівництва у складі тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» не надано. 5. Згідно з п.11 дод.9 до тендерної документації учасники повинні надати копії установчих документів (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, паспорта, свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку). У складі тендерної пропозиції Переможця довідка про присвоєння ідентифікаційного коду – відсутня, а паспорт підписанта надано не в повному обсязі, а саме відсутні 12-16 сторінки. З урахування усього вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» є такою, яка не відповідає вимогам Замовника та повинна була бути відхилена у встановленому законом порядку. Щодо тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д» (далі – ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д»). 1. Згідно з п.6 р.ІІІ тендерної документації та пп.7.6 п.7 дод.9 до тендерної документації учасники повинні надати розрахунок податків, зборів, обов’язкових платежів. Зазначаємо, що у відповідності з Правилами визначення вартості будівництва (ДБН Д.1.1-1-2000 із змінами та доповненнями) до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва включаються встановлені законодавством податки, збори, обов'язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з розрахунком податків, зборів, обов'язкових платежів, що не враховані складовими вартості будівництва у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д» не надано. 2. Відповідно до п.6 р.ІІІ тендерної документації учасники повинні надати об’єктні кошториси та локальні кошториси. Об’єктні кошториси у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д» відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Згідно з п.11 дод.9 до тендерної документації учасники повинні надати копії установчих документів (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, паспорта, свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку). У складі тендерної пропозиції паспорт підписанта надано не в повному обсязі, а саме відсутні 12-16 сторінки. 4. Згідно з п.17 дод.9 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції повинні бути надані копії дозвільних документів учасника – ліцензії, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; на роботи з вогнезахисту. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д» відсутні дозвільні документи учасника, а саме: - дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, - дозвіл на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, - дозвіл/ліцензія на роботи з вогнезахисту. Оскільки, Замовник вимагає надати дозвільні документи саме УЧАСНИКА, то такі документи повинні бути видані на ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д». Відсутність таких документів є невідповідністю вимогам тендерної документації. Додатково наголошуємо, що дозвіл на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці взагалі як документ не числиться серед документів тендерної пропозиції, ні в документах субпідрядників, ні в документах учасника. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), а саме: - максимальна економія та ефективність, - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, - недискримінація учасників, - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, керуючись статтею 18 Закону та відповідно до третього абзацу частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Частиною 9 статті 18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка с складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, відповідно до статті 30 Закону, керуючись статтею 18 Закону. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2019-10-29-002882-b за кодом CPV згідно ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт Палацу культури за адресою пл. Перемоги, 1 в місті Фастові Київської області) в частині акцепту тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд». 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо акцепту тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» та визнання її такою, яка відповідає вимогам тендерної документації. 4. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Зобов’язати Замовника взяти до уваги зауваження щодо тендерної пропозиції ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7» та визнати її такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-29-002882-b
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Автор: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Анатолий Михальченко +380504141415 a.v.mikhalchenko@gmail.com
Скарга
Прийнята до розгляду

Скарга до Органу оскарження!

Номер: c0b3bd639a954c91ab03cd92c6a8f03c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-29-002882-b.c3
Назва: Скарга до Органу оскарження!
Скарга:
ЗУ Про Публічні Закупівлі ст.18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Трищев Вадим 380731739502 0731739502@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

Податковий борг

Номер: 3395363a3344431b9b97f84bc1b8f3f4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-29-002882-b.a1
Назва: Податковий борг
Скарга:
Ббк новобуд має податковий борг, в розмірі 67 120.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Випадково була оприлюднена скарга замість вимоги, вибачаємось. Скарга в разі бездіяльності замовника буде опубліковано окремо.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.11.2019 14:40
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 29.11.2019 21:33
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Трищев Вадим 380731739502 0731739502@ukr.net