-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги пов’язані з особистою безпекою; Охороні послуги (Послуги по охороні об`єкту)
Торги відмінено
311 832.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 559.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 559.16 UAH
Період оскарження:
22.11.2016 17:41 - 04.12.2016 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
порушення ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
e24b285d17284c19bd421e92164a25fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-22-000878-b.c1
Назва:
порушення ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
В додатку 3 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" тендерної документації, у пункті 13, Замовником встановлені вимоги до охоронців, в тому числі - вік до 40-ка років.
Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо віку охоронців до 40-ка років, адже в жодному законодавчому акті не встановлений гранічний вік для працівників охоронної сфери, незрозуміло чим керувався Замовник обираючи вік саме до 40-ка років. Хочемо зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками», та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів. Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та вести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2016 10:01
Вирішення:
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Разом з тим, вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, замовник у тендерній документації визначає самостійно, враховуючи специфіку предмета закупівлі, параметри, які відповідають реальним потребам Замовника виходячи з виробничої необхідності та бажаного результату.
Крім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Єдине обмеження встановлене частиною 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу про те, що граничний вік охоронців має бути не більше 40-ка років, то він має на це право. Більш того, дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги жодним чином не порушують права та законні інтереси потенційних учасників, а також не перешкоджають їм взяти участь у даній процедурі закупівлі.
На підставі вищевикладеного, вважаю, що вимога скаржника є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено