• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Годинники для незрячих

Торги не відбулися

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 29.10.2019 16:05 - 02.11.2019 15:56
Вимога
Є відповідь

нести зміни в тендерну документацію

Номер: b94d1de14e694524941cefcb405fb08e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-29-002417-b.a3
Назва: нести зміни в тендерну документацію
Вимога:
Згідно з чинним законодавством інструкції повинна бути українською мовою , незалежно надрукована вона шрифтом Брайля чи ні. Для недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій просимо в та чітко прописати мову інструкції шрифтом Брайля .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги документації залишаються без змін, оскільки заявником не доведений та документально не підтверджений факт порушення його прав та інтересів під час проведення закупівлі Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Номер: c830cea0220a4533b03c4bca73aee6fd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-29-002417-b.a2
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
29.10.2019 року Комунальною реабілітаційною установою «Київський центр незрячих» (далі за текстом Замовник) оголошено закупівлю «Годинники для незрячих (ДК 021:2015 18520000-0 Персональні хронометри (кошти місцевого бюджету)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-29-002417-b, ID c21223fb55d341949c477b8bd830f35e. Ознайомившись з Тендерною документацією Замовника, ми виявили в ній умови, які не відповідають чинному законодавству, створюють передумови для незаконної дискваліфікації учасників та обмежують конкуренцію, а саме, 1). у п.11 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено: «Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити цінову пропозицію Учасника у разі, якщо Учасник в минулому, при проведенні Замовником закупівель товарів, будучи переможцем процедури торгів: - відмовився від укладення договору про закупівлю; - з власної ініціативи розірвав укладений договір про закупівлю; - не виконував/неналежно виконував умови договору, що призвело до його розірвання; - договір про закупівлю був неукладений з вини Учасника у строк, передбачений Законом. Під неукладенням договору з вини Учасника слід розуміти будь-які дії, спрямовані на ухилення від укладення договору, що були вчинені Учасником за результатами проведення Замовником закупівель у минулому, у тому числі бездіяльність (неподання підписаного проекту договору Замовнику у строки, передбачені на його укладення) та/або дії, спрямовані на неукладення договору (подання проекту договору, що не відповідає умовам тендерної документації, відсутність представника Учасника за адресою, вказаною у тендерній пропозиції, ігнорування поштових та електронних листів з пропозицією укласти договір чи будь-які інші дії, що об’єктивно унеможливлюють підписання договору у встановлені законодавством строки).» Довільне тлумачення Замовником фрази «неукладення договору з вини Учасника», а саме, «та/або дії, спрямовані на неукладення договору (подання проекту договору, що не відповідає умовам тендерної документації, відсутність представника Учасника за адресою, вказаною у тендерній пропозиції, ігнорування поштових та електронних листів з пропозицією укласти договір чи будь-які інші дії, що об’єктивно унеможливлюють підписання договору у встановлені законодавством строки)» грубо порушує вимоги чинного законодавства України, створює передумови для дискримінації та незаконної дискваліфікації учасників. Так, відповідно до чинного законодавства України, факт подання Учасником проекту договору, що на думку Замовника, не відповідає умовам тендерної документації, сам по собі, жодним чином не може свідчити про неукладення договору з вини Учасника. Зокрема, при підписанні договору, учасник може подати один або декілька проектів договору, до яких Замовник може вимагати внести зміни чи доповнення. Тлумачення Замовником фрази «неукладення договору з вини Учасника» як «подання проекту договору, що не відповідає умовам тендерної документації» надає недобросовісному Замовнику можливість, посилаючись на один з проміжних варіантів договору, незаконно дискваліфікувати добросовісних учасників. При цьому Замовник створює для себе можливість ігнорувати той факт, що такий договір за результатами переговорів було укладено, або договір неукладено з вини Замовника, або торги відмінено Замовником. Тлумачення факту відсутності представника Учасника за адресою, вказаною у тендерній пропозиції як «неукладення договору з вини Учасника» не тільки не відповідає чинному законодавству України, а є по своїй суті глибоко абсурдним твердженням. Факт ігнорування поштових та електронних листів з пропозицією укласти договір, якщо такий договір було укладено або якщо договір неукладено з вини Замовника, або якщо Замовник відмінив торги, також не може трактуватися як «неукладення договору з вини Учасника». Тим паче, не можуть бути доказом «неукладення договору з вини Учасника» «будь-які інші дії» (тобто чітко не визначений Замовником, абстрактний обсяг дій), які на суб’єктивну думку Замовника унеможливлюють підписання договору у встановлені законодавством строки, при тому що договір може бути неукладений з вини Замовника або торги відмінені Замовником. Вважаємо, що умова, визначена Замовником у абзаці 2 п. 11 Оголошення внесена до тендерної документації з метою створення незаконних передумов для дискваліфікації добросовісних учасників, з якими Замовник не підписав Договір за результатами торгів. З огляду на вищезазначене, вимагаємо від Замовника усунути незаконно встановлені Замовником дискримінаційні умови, що не відповідають вимогам чинного законодавства України, видаливши з п. 11. «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» текст наступного змісту: «Під неукладенням договору з вини Учасника слід розуміти будь-які дії, спрямовані на ухилення від укладення договору, що були вчинені Учасником за результатами проведення Замовником закупівель у минулому, у тому числі бездіяльність (неподання підписаного проекту договору Замовнику у строки, передбачені на його укладення) та/або дії, спрямовані на неукладення договору (подання проекту договору, що не відповідає умовам тендерної документації, відсутність представника Учасника за адресою, вказаною у тендерній пропозиції, ігнорування поштових та електронних листів з пропозицією укласти договір чи будь-які інші дії, що об’єктивно унеможливлюють підписання договору у встановлені законодавством строки).» 2). У п.12 Оголошення зазначено: «Протягом 5-ти робочих днів з моменту оприлюднення електронною системою результатів аукціону Учасник-переможець електронних торгів повинен надати підписані та/або завірені в установленому порядку документи/копії документів (в т. ч. підписаний збоку Учасника-переможця проект договору про закупівлю), визначені п. 5 цього оголошення, за фактичним місцезнаходженням Замовника (пр. Перемоги 98/2, м. Київ, 03062). Ненадання зазначених документів у вказаний строк може бути підставою для дискваліфікації Учасника-переможця та відмови такому Учаснику в участі в процедурах закупівель, що будуть проводитися Замовником у майбутньому (п. 11).» Відповідно до пункту 15 статті 1 «Визначення основних термінів» Розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;». Тобто, відповідно до вимог чинного Законодавства, процедура укладення договору розпочинається виключно після повідомлення замовника про намір укласти договір. Вимога Замовника надати підписані та/або завірені в установленому порядку документи/копії документів (в т. ч. підписаний збоку Учасника-переможця проект договору про закупівлю) протягом 5-ти робочих днів з моменту оприлюднення електронною системою результатів аукціону (а не з моменту повідомлення Замовника про намір укласти договір) фактично вносить зміни у порядок проведення процедури закупівлі, що регламентується виключно законами та підзаконними нормативно-правовими актами. Такі дії Замовника призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів учасників торгів, створюють передумови для незаконної дискваліфікації учасників. З огляду на вищезазначене, вимагаємо від Замовника усунути порушення у процесі проведення Закупівлі, видаливши п. 12 з Оголошення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимоги документації залишаються без змін, оскільки заявником не доведений та документально не підтверджений факт порушення його прав та інтересів під час проведення закупівлі Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Номер: 38df3d9ff7c34e4c97a894765a87c7cb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-29-002417-b.b1
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
29.10.2019 року Комунальною реабілітаційною установою «Київський центр незрячих» (далі за текстом Замовник) оголошено закупівлю «Годинники для незрячих (ДК 021:2015 18520000-0 Персональні хронометри (кошти місцевого бюджету)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-29-002417-b, ID c21223fb55d341949c477b8bd830f35e. Ознайомившись з Тендерною документацією Замовника, ми виявили в ній умови, які не відповідають чинному законодавству, створюють передумови для незаконної дискваліфікації учасників та обмежують конкуренцію, а саме, 1). у п.11 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено: «Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити цінову пропозицію Учасника у разі, якщо Учасник в минулому, при проведенні Замовником закупівель товарів, будучи переможцем процедури торгів: - відмовився від укладення договору про закупівлю; - з власної ініціативи розірвав укладений договір про закупівлю; - не виконував/неналежно виконував умови договору, що призвело до його розірвання; - договір про закупівлю був неукладений з вини Учасника у строк, передбачений Законом. Під неукладенням договору з вини Учасника слід розуміти будь-які дії, спрямовані на ухилення від укладення договору, що були вчинені Учасником за результатами проведення Замовником закупівель у минулому, у тому числі бездіяльність (неподання підписаного проекту договору Замовнику у строки, передбачені на його укладення) та/або дії, спрямовані на неукладення договору (подання проекту договору, що не відповідає умовам тендерної документації, відсутність представника Учасника за адресою, вказаною у тендерній пропозиції, ігнорування поштових та електронних листів з пропозицією укласти договір чи будь-які інші дії, що об’єктивно унеможливлюють підписання договору у встановлені законодавством строки).» Довільне тлумачення Замовником фрази «неукладення договору з вини Учасника», а саме, «та/або дії, спрямовані на неукладення договору (подання проекту договору, що не відповідає умовам тендерної документації, відсутність представника Учасника за адресою, вказаною у тендерній пропозиції, ігнорування поштових та електронних листів з пропозицією укласти договір чи будь-які інші дії, що об’єктивно унеможливлюють підписання договору у встановлені законодавством строки)» грубо порушує вимоги чинного законодавства України, створює передумови для дискримінації та незаконної дискваліфікації учасників. Так, відповідно до чинного законодавства України, факт подання Учасником проекту договору, що на думку Замовника, не відповідає умовам тендерної документації, сам по собі, жодним чином не може свідчити про неукладення договору з вини Учасника. Зокрема, при підписанні договору, учасник може подати один або декілька проектів договору, до яких Замовник може вимагати внести зміни чи доповнення. Тлумачення Замовником фрази «неукладення договору з вини Учасника» як «подання проекту договору, що не відповідає умовам тендерної документації» надає недобросовісному Замовнику можливість, посилаючись на один з проміжних варіантів договору, незаконно дискваліфікувати добросовісних учасників. При цьому Замовник створює для себе можливість ігнорувати той факт, що такий договір за результатами переговорів було укладено, або договір неукладено з вини Замовника, або торги відмінено Замовником. Тлумачення факту відсутності представника Учасника за адресою, вказаною у тендерній пропозиції як «неукладення договору з вини Учасника» не тільки не відповідає чинному законодавству України, а є по своїй суті глибоко абсурдним твердженням. Факт ігнорування поштових та електронних листів з пропозицією укласти договір, якщо такий договір було укладено або якщо договір неукладено з вини Замовника, або якщо Замовник відмінив торги, також не може трактуватися як «неукладення договору з вини Учасника». Тим паче, не можуть бути доказом «неукладення договору з вини Учасника» «будь-які інші дії» (тобто чітко не визначений Замовником, абстрактний обсяг дій), які на суб’єктивну думку Замовника унеможливлюють підписання договору у встановлені законодавством строки, при тому що договір може бути неукладений з вини Замовника або торги відмінені Замовником. Вважаємо, що умова, визначена Замовником у абзаці 2 п. 11 Оголошення внесена до тендерної документації з метою створення незаконних передумов для дискваліфікації добросовісних учасників, з якими Замовник не підписав Договір за результатами торгів. З огляду на вищезазначене, вимагаємо від Замовника усунути незаконно встановлені Замовником дискримінаційні умови, що не відповідають вимогам чинного законодавства України, видаливши з п. 11. «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» текст наступного змісту: «Під неукладенням договору з вини Учасника слід розуміти будь-які дії, спрямовані на ухилення від укладення договору, що були вчинені Учасником за результатами проведення Замовником закупівель у минулому, у тому числі бездіяльність (неподання підписаного проекту договору Замовнику у строки, передбачені на його укладення) та/або дії, спрямовані на неукладення договору (подання проекту договору, що не відповідає умовам тендерної документації, відсутність представника Учасника за адресою, вказаною у тендерній пропозиції, ігнорування поштових та електронних листів з пропозицією укласти договір чи будь-які інші дії, що об’єктивно унеможливлюють підписання договору у встановлені законодавством строки).» 2). У п.12 Оголошення зазначено: «Протягом 5-ти робочих днів з моменту оприлюднення електронною системою результатів аукціону Учасник-переможець електронних торгів повинен надати підписані та/або завірені в установленому порядку документи/копії документів (в т. ч. підписаний збоку Учасника-переможця проект договору про закупівлю), визначені п. 5 цього оголошення, за фактичним місцезнаходженням Замовника (пр. Перемоги 98/2, м. Київ, 03062). Ненадання зазначених документів у вказаний строк може бути підставою для дискваліфікації Учасника-переможця та відмови такому Учаснику в участі в процедурах закупівель, що будуть проводитися Замовником у майбутньому (п. 11).» Відповідно до пункту 15 статті 1 «Визначення основних термінів» Розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;». Тобто, відповідно до вимог чинного Законодавства, процедура укладення договору розпочинається виключно після повідомлення замовника про намір укласти договір. Вимога Замовника надати підписані та/або завірені в установленому порядку документи/копії документів (в т. ч. підписаний збоку Учасника-переможця проект договору про закупівлю) протягом 5-ти робочих днів з моменту оприлюднення електронною системою результатів аукціону (а не з моменту повідомлення Замовника про намір укласти договір) фактично вносить зміни у порядок проведення процедури закупівлі, що регламентується виключно законами та підзаконними нормативно-правовими актами. Такі дії Замовника призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів учасників торгів, створюють передумови для незаконної дискваліфікації учасників. З огляду на вищезазначене, вимагаємо від Замовника усунути порушення у процесі проведення Закупівлі, видаливши п. 12 з Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Технічна помилка при завантаженні файлу
Дата скасування: 02.11.2019 15:33