• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою: вул.Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування) (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

5 558 309.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 583.09 UAH
Період оскарження: 29.10.2019 14:43 - 10.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району» на рішення стосовно учасника ТОВ "Стройсервис-плюс", що були прийняті після розгляду тендерних пропозицій

Номер: 0427c0cea2f74d81b58038b2e870e3ad
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-29-000475-a.b2
Назва: Скарга на дії Замовника Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району» на рішення стосовно учасника ТОВ "Стройсервис-плюс", що були прийняті після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» вважає прийняті рішення тендерного комітету незаконними, а підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» такими, що не відповідають тендерній документації та вимогам діючого законодавства. Члени тендерного комітету у Протоколі №5 встановили начебто 4 підстави, за якими пропозиція ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» не відповідає умовам тендерної документації. Щодо неправомірності відхилення переможця ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС»: 1. Відсутній гарантійний лист, що суперечить п.1 розділу 3 тендерної документації. Аукціон завершився 15.11.2019 року. П’ять днів на надання відповідного гарантійного листа в підтвердження можливості виконання зобов'язань, а саме проведення реконструкції зазначеної будівлі за суму запропоновану ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» (4 456 900,00 грн.), ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» мала надати до 23год.59хв. 20.11.2019 року. ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» розуміла та готувала відповідний гарантійний лист, але, о 09год.53хв. на електронному майданчику було оприлюднено Протокол №5, яким нашу пропозицію було відхиллено. Тобто, тендерний комітет, не дочекавшись закінчення п’ятиденного терміну, відхилила пропозицію нашого підприємства. Слід звернути увагу, що тендерний комітет всього на протязі 6 хвилин (з 09год.53хв до 09год.59хв.) винесла три протоколи та визнала суб’єкта, який пропонував найвищу ціну переможцем. З цього приводу ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» готує окрему скаргу, яка буде подана у строки, передбачені законодавством. 2. Відсутній гарантійний лист, що суперечить п.1 розділу 5 тендерної документації. Пунктом 1 розділу 5 Тендерної документації передбачено: «Ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов цієї документації. На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист». Так само, як і у випадку пункту 1 нашої скарги, ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» вважав та вважає, що цей гарантійний лист також був зобов’язаний надати після виграшу у тендері, чим гарантувати виконання зобов'язань за ціною, яка стала переможною, а саме 4 456 900,00 грн. Але, тендерний комітет, у своєму засіданні, який провів фактично на четвертий день після закінчення тендеру, виніс оспорюваний протокол, чим позбавив ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» можливості надати всі необхідні документи, які вимагались тендерною документацією. Представник ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» неодноразово під час телефонних розмов з’ясовував у представників Замовника вичерпний перелік документів, строки їх надання, у тому числі щодо пунктів тендерної документації, які можливо трактувати по різному. Жодних коментарів щодо вищезазначений гарантійних листів не надходили, саме тому, ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» розумів ці пункти Тендерної документації буквально, тобто так, як вони сформовані. Тобто, необхідність їх надання виникало після визначення переможця, що і є логічною, оскільки цими листами мало гарантуватися виконання зобов'язань за тією вартістю, яка стала переможною. 3. Відсутнє підтвердження виконання не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Зазначено, що нами не були надані акти виконаних робіт на необхідну суму. Відповідно до п.п.5.3.2. п.5 розділу 3 Тендерної документації: «5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних ТОЩО)» В словнику української мови (http://sum.in.ua/s/toshho), ТОЩО невідм. Уживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше. Тобто, ми не зобов’язані були надати саме акти, як про те зазначено у протоколі. Нами були надані Договори, сума яких набагато перевищує 30% від суми тендерної пропозиції. Саме це і є підтвердженням виконаних робіт та відповідає загальним вимогам Цивільного кодексу України щодо зобов'язань. 4. Відсутній дозвіл на виконання робіт, наданий уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні. Згідно пункту 12,13 Розділу №2 Покрівля «Технічного завдання» Додаток 3 до тендерної документації виконується наступні роботи: вогнезахисне обробляння покрівлі. Вищевказана обробка повинна робитися спеціалізованим підприємством з ліцензією Державної служби України з надзвичайних ситуацій та з подальшою видачою сертифікату. Ця інформація не відповідає дійсності, оскільки нами надана ліцензія субпідрядника ДП «Харківспецналадка» колективного підприємства «Харківспецсервис». Завірена копія ліцензії міститься на аркуші 2 у файлі «Дозволи субпідрядників». Таким чином, дії Тендерного комітету щодо визнання невідповідності пропозиції ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» умовам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» є незаконним, та мають бути скасовані.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.12.2019 17:09
Автор: ТОВ "СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС", ЕДГАР АРМАІСОВИЧ ОГАНЕСЯН +380577511951 stroypl@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога на видалення в тендерній документації дискримінаційних умов

Номер: 0d590742f8744791b74006be4bc4625f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-29-000475-a.b1
Назва: Вимога на видалення в тендерній документації дискримінаційних умов
Вимога:
ВИМОГА 29.10.2019 року. Вами об’явлений тендер ID: ce0e5f47849e45c0983c8ff44760c36f, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-29-000475-a, "Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою:вул. Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування)" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015 – 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт") Вивчивши умови проведення тендеру, я дійшов висновку, що ви, на мою думку порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі». А саме: 1. . Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), але вами в Додатку 3 Технічне завдання вказано лише кількісні характеристики товарів та робіт, якісних та технічних характеристик не вказано. Також ви не надали технічну специфікацію. Наприклад: в додатку №3 технічне завдання в п 16 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з металлопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель Вами не вказано які саме повинні встановлюватися вікна. Чи з 3,4,5,6,7, 8 камерних пластикових профілів, які мають різну робочу ширину від 60 мм до 90 мм. Які склопакети повинні стояти у вікнах, якщо їх товщина коливається від 24мм до 48 мм. У пунктах придбання меблів, не вказано, з яких матеріалів повинні бути меблі Тобто, в додатку №3 не має якісних та технічних характеристик майже на всі товари та роботи. Інформація в Додатку №3 неконкретизована. Хочу звернути вашу увагу, що орган оскарження (АМКУ) неодноразово в подібних ситуаціях визнає дискримінаційними умовами тендеру. Копія рішення АМКУ додається. 2. Замовник у III Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказує , що в учасника повинен бути Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. По перше, ваша вимого звучить не однозначно, так як ви вказуєте лише 2 договори, а визначати будете досвід роботи за 4 роки. Також, на мою думку, ви ставите малих підприємців , фізичну особу в не рівні, дискримінаційні умови з юридичними особами. За вашими умовами договір повинен бути поданий на суму не менше ніж 1 667 492,7 грн. Одна з умов ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» є недискримінація учасників. Хочу звернути вашу увагу, що орган оскарження (АМКУ) неодноразово в подібних ситуаціях визнає дискримінаційними умовами тендеру. 3. Замовник у III Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказує , що учасник повинен надати підтвердження та вимогу - Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Тобто не менше 5 558 309 грн. Цим пунктом ви не даєте змоги брати участь малим підприємцям (ФОП) , так як, загальний обіг коштів з ФОП які є платниками єдиного податку, не перевищує 5 000 000 грн. в рік. Виходячи з вищевикладеного ФОП II та III груп оподаткування не мають середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) не менше 100% від суми пропозиції. ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Закупівлі здійснюються за принципами • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. • Стаття 5. ЗУ «Про публічні закупівлі» Недискримінація учасників 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Виходячи з вищевикладеного вами порушені умови проведення тендеру на стадії проведення. Хочу звернути вашу увагу, що орган оскарження (АМКУ) неодноразово в подібних ситуаціях визнає дискримінаційними цінові обмеження щодо аналогічних договорів та забов’язує замовників вносити зміни до умов тендерної документації, Копія рішення АМКУ додається. \4. Замовник III Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в пункті Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі просить надати локальний кошторис (який має бути складений відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); Хочу зазначити, що не можливо скласти кошторис з урахуванням технологічного процесу в повному обсязі, без ознайомлення з проектом робіт на "Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою:вул. Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування)" Таким чином, виходячи з вищенаведеного, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції відповідно цієї закупівлі, за для не порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про запобігання корупції» та вимог інших нормативних актів чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, прошу Вас 1. Вказати якісні та технічні характеристики в повному обсязі по "Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою:вул. Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування)" 2. Прибрати дискримінаційні умови в частині «із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції.» та вказати суму, щоб ФОП та учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм могли брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 3. Прибрати дискримінаційні умови в частині вимоги вами, що середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Що не уможливлює участь у процедурах закупівель на рівних умовах ФОП. 4. Надати для ознайомлення робочий проект та проектну кошторисну документацію , щоб мати змогу об’єктивно прорахувати локальний кошторис, який буде складений відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу. ФОП Скрипніков С. В. ________________________04.11.2019 р. Також, хочу зазначити, що особисто мені 04.11.2019 р. вами було відмовлено в ознайомлені з проектом на виконання робіт Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою: вул.Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування) (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) в приміщенні Центру первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району, що є порушенням законодавства України в сфері закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь надана у вкладеному файлі
Статус вимоги: Відхилено