• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (персональні комп’ютери)

Завершена

1 557 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 785.00 UAH
Період оскарження: 29.10.2019 12:45 - 10.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога дискваліфікації ТОВ "ВАЛТЕК"

Номер: 3e496837f0f747588d067bcbf40ec4c9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-29-000702-c.b1
Назва: Вимога дискваліфікації ТОВ "ВАЛТЕК"
Вимога:
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК" в тендерній закупівлі UA-2019-10-29-000702-c, звертаємо Вашу увагу на те, що: 1) Згідно вимог замовника у підпункті (а) пункту 5.3.5. розділу 5. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, замовником вимагалося: «реєстр документів тендерної пропозиції, який повинен обов’язково містити найменування учасника, найменування замовника, номер оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу (ID) закупівлі), назву, реєстраційний індекс (номер) та дату документа, який подано у складі тендерної пропозиції, а також найменування файла, в якому міститься поданий документ». У реєстрі документів тендерної пропозиції № 434 від 12.11.2019, що поданий у складі пропозиції Учасника ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК", знайдено наступні порушення : - Номер оголошення, вказаний у Реєстрі учасника, UA-2019-10-29-001275-b», не відповідає дійсному номеру оголошення про проведення процедури закупівлі, вказаному на веб-порталі Уповноваженого органу – «UA-2019-10-29-000702-c»; - Предмет закупівлі, зазначений у Реєстрі - «Код ДК 021:2015–48820000-2-Сервери», не відповідає предмету даної процедури закупівлі – «код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (персональні комп’ютери)»; - У реєстрі документі тендерної пропозиції учасника від 12.11.2019 року №434, відсутній ID процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме 5e18fa55e8454b8081bf93b0610b7900; - Реєстраційні індекси та назви файлів окремих документів, в яких містяться подані документи, зазначені у Реєстрі учасника, не співпадають із реєстраційними індексами та назвами файлів, вказаними у документах. Наприклад: у рядку із порядковим номером 2, у реєстрі учасника від 12.11.2019 року №434 зазначено, що «Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів», із реєстраційним індексом 434/1 від 12.11.2019 року, під назвою «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору», проте дана довідка знаходиться у файлі під назвою «Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів» із реєстраційним індексом 433/1 від 12.11.2019 року. Дані невідповідності стосуються також рядків під порядковими номерами 3-20 у реєстрі учасника від 12.11.2019 року №434; - У реєстрі документів учасника від 12.11.2019 року №434, зазначені документи, які є відсутніми у складі тендерної пропозиції, що є грубим порушенням тендерної документації кваліфікації учасника. Зокрема, у рядку із порядковим номером 3, даного реєстру документів вказано, що копія аналогічного договору під номером №195-19 від 15.07.2019 року подана у файлі під назвою «Копія договору № 195-19», проте у тендерній документації відсутні документи як із назвою «Копія договору № 195-19», так і порядковим номером №195-19 від 15.07.2019. Відсутні і документи із рядків під порядковими номером 4 у реєстрі учасника від 12.11.2019 року №434; Враховуючи вищезазначені помилки та їх кількість, даний реєстр документів втрачає свій зміст. За аналогічні помилки було дискваліфіковано учасників попередньої закупівлі під номером UA-2019-10-02-001697-b, що проводилась замовником Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області, оскільки даний реєстр не відповідає вимогам підпункту (а) пункту 5.3.5. розділу 5. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій». 2) Учасник ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК" допустив помилки у розділі I «Кваліфікаційні критерії до учасників», у Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору Вих. № 433/1 від 12.11.2019, а саме: - у рядку за порядковим номером 1 вказано виконання аналогічного договору від 02.04.2018 №45. Сума договору становить 959997.00, проте у видаткових накладних №158 від 25 квітня 2018 року вказано суму 595994,00. Додатки, щодо зміни суми договору - відсутні, що суперечить підпункту (b) пункту 2.2.1. додатку №1 цієї тендерної документації: «2.2.1. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: (b) копія аналогічного договору (з усіма додатками, що є його невід’ємними частинами; усіма додатковими угодами до нього), що зазначений учасником в інформаційній довідці;» - у рядку за порядковим номером 2 щодо аналогічного договору від 02.05.2019 №189-19 вказано кількість обладнання – 67 шт., що не відповідає кількості, вказаній у договорі на поставку товарів, та листу-відгуку від 23.08.2019 № 01-15/820/19-вих, де зазначено кількість -113 шт. 3) Згідно підпункту 3.6.1 (6.1.с) пункту 6.1 додатку №3 до цієї тендерної документації учасник повинен надати “довідку в довільній формі, в якій зазначений перелік офіційних сервісних центрів у місті Луцьку (власних або на договірних засадах) із зазначенням (назви), місцезнаходження (адреси), засобів зв’язку (телефон, email тощо), графіку роботи, що будуть здійснювати гарантійне обслуговування запропонованого товару”. Учасник ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК" подав довідку із реєстраційним номером 433/29 від 12.11.2019, у якій зазначив, що ТОВ “СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР “РЕМ-СЕРВІС”” буде здійснювати гарантійне обслуговування запропонованого товару у місті Луцьк, проте не надано документального підтвердження про обслуговування даним сервісним центром персональних комп'ютерів бренду "VT Computers". Таким чином, учасник має можливість вказати будь-який сервісний центр у м. Луцьк, дізнавшись його координати з офіційного сайту чи телефонним дзвінком. Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 922-VIII, ТОВ «АЙСІТІ ГРУП», як учасник торгів, має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні. просимо: 1. Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно розглянути пропозицію ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК", та дискваліфікувати, як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно з ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. 15.11.2019 за результатами електронного аукціону електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною пропозицією пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю ФІРМА «ВАЛТЕК» (далі – Учасник), яка на сьогодні перебуває на розгляді. Тендерна пропозиція Учасника буде розглянута тендерним комітетом Територіального управління Державної судової адміністрації України в Волинській області (далі – тендерний комітет) відповідно до вимог Закону та тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (персональні комп’ютери) (номер процедури закупівлі UA-2019-10-29-000702-c), відповідне рішення тендерного комітету буде оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу у встановлені Законом терміни.
Статус вимоги: Відхилено