• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та знешкодження органічних медичних відходів хворих та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності).

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження: 29.10.2019 11:07 - 01.11.2019 12:00
Вимога
Відхилено

порушення діючого законодавства - атестат виробництва

Номер: 820a9cc351f943fd9c6a075e62f0f15e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-29-000389-c.c2
Назва: порушення діючого законодавства - атестат виробництва
Вимога:
1.Замовник: Перинатальний центр м.Києва, 22964365, 03150, м. Київ, вул. Предславинська, 9 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-10-29-000389-c 3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999 4. Обґрунтування вимоги: Замовником Вимагається надання в складі свої пропозиції Атестат виробництва Зазначаємо, що Наказ № 571 від 25.09.2000 який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999), тому прописавши даний пункт діючої документації Замовник порушив Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999 Вимагаємо: Видалити вимогу надання атестату Виробництва
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Так як предметом закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, замовник вважає, що наявність такого документу як «атестат виробництва» є необхідною умовою для підтвердження належного виконання переможцем умов майбутнього договору про надання вищезазначених послуг із поводженням з небезпечними відходами. Атестація виробництва здійснюється з метою оцінки технічних можливостей підприємства, що виготовляє продукцію (надає послуги), забезпечення стабільного випуску продукції (надання послуг), яка відповідає вимогам нормативних документів, що на неї поширюються. Наказом Державного підприємства «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» від 18.01.2018 року затверджено «Порядок проведення сертифікації продукції» (посилання в мережі - http://www.certsystems.kiev.ua/images/newfiles/atestaciya/Porjadok_sert_prod.pdf). В пункті 3.10 якого зазначено, що в тому числі цим державним підприємством видаються «атестати виробництва», який діє строком до 3 (трьох) років. Вимога у тендерній пропозиції про необхідність надання атестата виробництва та сертифіката відповідності на обладнання є не дискримінаційною вимогою, а навпаки додатковою умовою для вибору найбільш кращого переможця для надання послуг із поводженням з небезпечними відходами, і це не заборонено діючим законодавством.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2019 11:04
Підтвердження вирішення: Учаснику нічого не перешкоджає отримати Атестат виробництва для підтвердження технічних можливостей та належного стану обладнання для знешкодження небезпечних відходів.
Вимога
Відхилено

порушення діючого законодавства

Номер: 4c16fb7db64d4675b9b37994dca8837a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-29-000389-c.a1
Назва: порушення діючого законодавства
Вимога:
1.Замовник: Перинатальний центр м.Києва, 22964365, 03150, м. Київ, вул. Предславинська, 9 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-10-29-000389-c 3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи» 4. Обґрунтування вимоги: Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно. Вимагаємо: - Пункт «наявність ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація або видалення або знешкодження),» - ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ «наявність ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення)» Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію: Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг.(надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів ) Звідси випливає що правильна редакція тендерної документації має містити «вимогу збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення» А тепер питання, до Вас, шановний Замовник, Чи варто Вам порушувати діюче Законодавство заради закупівлі у 180 000 грн, зіткнутися із перевірками відповідних органів які регулюють екологічну безпеку та тд. і тп.? Чи можливо варто привести тендерну документацію відповідно до вимог еталону (тендерна документація закупівель UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b вам у допомогу), з яким погоджується колегія АМКУ? Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення Бажаємо прийняти правильне рішення, дякуємо за увагу!
Вирішення: Вимоги складені у відповідності до Закону України «Про відходи» та у відповідності до вимог Наказу МОЗ №325 від Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, яким затверджено Державні санітарно-протиепідемічних правила і норми щодо поводження з медичними відходами, яких повинен дотримуватись Замовник. Вимога наявності Ліцензії або копії наказу Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) не порушує Закону України «Про відходи», оскільки в Ст. 1 даного Закону передбачені операції знешкодження: знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 передбачено термічне знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В, відповідно вимога щодо наявності ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) є правомірною та не порушує вимог чинного законодавства. Вимога наявності Ліцензії або копії наказу Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) не порушує вимог чинного законодавства, не є дискримінаційною і надає право прийняти участь в закупівлі всім учасникам, які відповідають даній вимозі на умовах добросовісної конкуренції. Згідно даних з ліцензійного реєстру на поводження з небезпечними відходами, розміщеного на офіційному сайті Міністерства екології та природніх ресурсів України, ліцензію на поводження з Клінічними та подібними їм відходами, до яких відносяться відходи згідно предмету закупівлі, має велика кількість ліцензіатів. Ліцензії на поводження з небезпечними відходами на збирання, зберігання, знешкодження видані Уповноваженим органом у відповідності до Закону України «Про відходи» та не порушують його.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2019 11:07
Підтвердження вирішення: В зв’язку з викладеним вище, вважаємо вимогу учасника необґрунтованою. Учасник не довів чим порушуються його права.