• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Центральній міській лікарні Червоноградської міської ради

Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг визначений Замовником.

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2019 18:36 - 16.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 8d82309eeb49477e99b049c12d3d1898
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-001795-c.c2
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Детальний зміст Скарги викладено в доданому файлі
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.01.2020 16:21
Автор: "Кейтерінг Сервіс Кампані", Ловска Іван Дімітрійович 0995077797 llc.csc.2016@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушень в сфері публічних закупівель

Номер: a4d95df7921946d68f6c6ec333d17779
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-001795-c.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушень в сфері публічних закупівель
Вимога:
Детально вивчивши Кваліфікацію пропозицій учасників ТОВ «Кейтерінг Сервіс Кампані» поданої на аукціон щодо закупівлі «55510000-8 Послуги їдалень (CPV) (Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Центральній міській лікарні Червоноградської міської ради)» від 28 листопада 2019 року, що була розміщена на веб-порталі уповноваженого органу 29 листопада 2019 року о 15:56 годині встановлено, що найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Кейтерінг Сервіс Кампані» було відхилено на підставі наступного: «Згідно з п.6 Тендерної Документації, Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надавати за Договором з урахуванням витрат на транспортування продуктів, навантаження продуктів, розвантаження продуктів, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат (учасник подає відповідний гарантійний лист в складі пропозиції). Учасник не надав відповідного гарантійного листа у складі тендерної пропозиції». Повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції «Кейтерінг Сервіс Кампані» наявне Письмове підтвердження № 21/11 від 18 листопада 2019 року, яким ТОВ «Кейтерінг Сервіс Кампані» підтверджує свою згоду з усіма технічними вимогами зазначеними у Додатку № 3 до тендерної документації. Пунктом 5 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, шо ціни на послуги повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів із розрахунку забезпечення щоденним трьохразовим харчуванням пацієнтів Замовника відповідно до Заявки. Таким чином, Письмовим підтвердження № 21/11 від 18 листопада 2019 року ТОВ «Кейтерінг Сервіс Кампані» підтвердили повну відповідність умовам пункту 5 Додатку № 3 тендерної документації, який є ідентичним пункту 6 тендерної документації. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кейтерінг Сервіс Кампані» є неправомірним та таким, що порушує право учасника бути обраним переможцем та укласти договір про закупівлю за результатами проведення тендеру. Протоколом кваліфікації пропозицій учасників ПП «Сузір’я» щодо закупівлі 55510000-8 Послуги їдалень (CPV) (Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Центральній міській лікарні Червоноградської міської ради) від 28 листопада 2019 року тендерну пропозицію ПП «Сузір’я» було визначено як таку, що відповідає умовам тендерної документації та розміщено на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір від 29 листопада 2019 року. Детально вивчивши тендерну пропозицію ПП «Сузір’я», нами було виявлено ряд невідповідностей, а саме: 1) Пунктом 15 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з триразовим харчуванням (сніданок, обід, вечеря) із зазначенням калорійності та вартості на один ліжко-день з розробленими калькуляційними картами страв (калькуляція подається у складі пропозиції) із обов’язковим зазначенням їх хімічного складу (білки, жири, вуглеводи) та калорій, а саме: - столи № 1, 1а, 4, 5, 5а, 7, 9, 10, 13,15,16 відповідно до діючих збірників рецептур та з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні». Абзацом 8 пункту 7 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що при складанні меню лікувального харчування треба обов’язково враховувати Розподілення калорійності по прийому їжі: сніданок – 30% добового калоражу, обід – 40-45% добового калоражу, вечеря – 20-25% добового калоражу. В складі тендерної пропозиції ПП «Сузір’я» надали вище вказані документи з порушенням умов абзацу 8 пункту 7 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: 1. Меню пн, ср, пт, нд (стіл 1): с.420,45(29,01%) о.738,93(50,99%) в.289,75(19,99%) 2. Меню вт, чт, сб (стіл 1): с.432,66(30,8%) о.528,08(37,59%) в.444,17(31,62%) 3. Меню пн, ср, пт, нд (стіл 1а): с. 432,66(29,65%) о.582,08(39,9%) в. 444,17(30,45%) 4. Меню вт, чт, сб (стіл 1а): с.405,17(30,87%) о.593,97(45,25%) в.313,47(23,88%) 5. Меню пн, ср, пт, нд (стіл 4): с.366,32(33,83%) о.570,52(52,68%) в.146,12(13,49) 6. Меню вт, чт, сб (стіл 4): с.328,4(24,08%) о.898,12(65,86%) в.137,12(10,06%) 7. Меню пн, ср, пт, нд (стіл 5): с.184,69(15,04%) о.676,73(55,1%) в.366,87(29,87%) 8. Меню вт, чт, сб (стіл 5): с.253,23(22,04%) о.566,72(49,33%) в.328,95(28,63%) 9. Меню пн, ср, пт, нд (стіл 5а): с.228,03(22,19%) о.546,42(53,17%) в.253,23(24,64%) 10. Меню вт, чт, сб (стіл 5а): с.228,03(17,3%) о.836,87(63,49%) в.253,23(19,21%) 11. Меню пн, ср, пт, нд (стіл 7): с.397,79(27,18%) о.708,66(48,41%) в.357,33(24,41%) 12. Меню вт, чт, сб (стіл 7): с.518,32(31,14%) о.872,96(52,44%) в.273,34(16,42%) 13. Меню пн, ср, пт, нд (стіл 9): с.229,195(16,93%) о.730,67(53,97%) в.394,075(29,11%) 14. Меню вт, чт, сб (стіл 9): с.256,145(17,34%) о.528,31(35,77%) в.692,425(46,88%) 15. Меню пн, ср, пт, нд (стіл 10): с.419,05(25,98%) о.968,23(60,02%) в.225,84(14%) 16. Меню вт, чт, сб (стіл 10): с.562,24(34,93%) о.692,01(42,99%) в.355,42(22,08%) 17. Меню пн, ср, пт, нд (стіл 13): с.228,03(14,18%) о.946,65(58,89%) в.432,94(26,93%) 18. Меню вт, чт, сб (стіл 13): с.309,12(19,1%) о.889,12(54,93%) в.420,45(25,97%) 19. Меню пн, ср, пт, нд (стіл 15): с.289,75(20,06%) о.721,99(49,98%) в.432,94(29,97%) 20. Меню вт, чт, сб (стіл 15): с. 289,75(20,04%) о.735,49(50,87%) в.420,45(29,08%) 21. Меню пн, ср, пт, сб (стіл 16): с.432,66(29,66%) о.582,08(39,9%) в.444,17(30,45%) 22. 13,1261 Меню вт, чт, сб (стіл 16): с.405,17(30,87%) о.593,97(45,25%) в.313,47(23,88%) 2) Пунктом 15 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з триразовим харчуванням (сніданок, обід, вечеря) із зазначенням калорійності та вартості на один ліжко-день з розробленими калькуляційними картами страв (калькуляція подається у складі пропозиції) із обов’язковим зазначенням їх хімічного складу (білки, жири, вуглеводи) та калорій, а саме: - столи № 1, 1а, 4, 5, 5а, 7, 9, 10, 13,15,16 відповідно до діючих збірників рецептур та з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні». Абзацом 6 пункту 7 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що при складанні меню лікувального харчування треба обов’язково враховувати різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки. Так, в складі тендерної пропозиції ПП «Сузір’я» надані плани меню, які не відповідають вище вказаній вимозі, а саме План меню до столів 5а та 15 мають однаковий сніданок протягом всього тижня. Плани меню до столів 4 та 15 мають однакову вечерю протягом всього тижня. 3) Пунктом 15 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з триразовим харчуванням (сніданок, обід, вечеря) із зазначенням калорійності та вартості на один ліжко-день з розробленими калькуляційними картами страв (калькуляція подається у складі пропозиції) із обов’язковим зазначенням їх хімічного складу (білки, жири, вуглеводи) та калорій, а саме: - столи № 1, 1а, 4, 5, 5а, 7, 9, 10, 13,15,16 відповідно до діючих збірників рецептур та з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні». Учасник в складі пропозиції надав калькуляції до всіх планів меню, однак запропоновані відомості мають різні дані. Так, в калькуляції «Чай з цукром» до плану меню 13 вказується вихід в розмірі 500 грм., а в калькуляціях до планів меню столів 1, 5, 5а, 7 та 15 – 200 грм. При цьому всі інші показники ідентичні. Відповідно до пункту 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на вище вказане, Замовник під час здійснення закупівель не притримується принципів здійснення закупівель, що містяться в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує законодавство України в сфері публічних закупівель. Просимо відмінити повідомлення про намір укласти договір з ПП «Сузір’я» та рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «Кейтерінг Сервіс Кампані» та переглянути її повторно. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою од Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник повідомляє, що відповідно до вимог тендерної документації Учасник НЕ НАДАВ підтвердження у вигляді гарантійного листа щодо визначає ціни на послуги, які він пропонує надавати за Договором з урахуванням витрат на транспортування продуктів, навантаження продуктів, розвантаження продуктів, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, що суперечить вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вказані Вами зауваження з приводу кількості кілокалорій на сніданок, обід та вечерю не підтверджені, оскільки Учасником поданий розрахунок меню на кожен день як і вимагалось у Додатку № 3. Враховуючи наведене відсутні будь-які підстави для відхилення щодо цієї пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено