• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Алопуринол (Allopurinol (кошти Державного бюджету України )), Аміцил (Amikacin(кошти Державного бюджету України)), Амлодипін (Amlodipine(кошти Державного бюджету України )), Амлодипін ( Amlodipine (кошти Державного бюджету України )), Амоксил-К (Amoxicillin(кошти Державного бюджету України )), Ампіцилін (Ampicillin (кошти Державного бюджету України )), Гепарін (Heparin(кошти Державного бюджету України )), Гідрокортизону ацетат (Hydrocortisone(кошти Державного бюджету України )), Дексаметазон ( Dexamethasone(кошти Державного бюджету України)), Диклофенак (Diclofenac (кошти Державного бюджету України )), Еналаприл ( Enalapril (кошти Державного бюджету України)), Еналаприл ( Enalapril (кошти Державного бюджету України)), Фленокс (Enoxaparin(кошти Державного бюджету України)), Фленокс (Enoxaparin (кошти Державного бюджету України))Фленокс (Enoxaparin (кошти Державного бюджету України)), Фленокс (Enoxaparin (кошти Державного бюджету України)), Адреналін (Epinephrine (кошти Державного бюджету України )), Каптоприл (Captopril (кошти Державного бюджету України)), Левоцин-Н (Levofloxacin (кошти Державного бюджету України)), Лідокаїну гідрохлорид (Lidocaine (кошти Державного бюджету України)), Магнію сульфат (Magnesium sulfate (кошти Державного бюджету України)), Мепенам (Meropenem (кошти Державного бюджету України)), Солу-Медрол (Methylprednisolone (кошти Державного бюджету України)), Солу-Медрол (Methylprednisolone (кошти Державного бюджету України)), Медрол (Methylprednisolone (кошти Державного бюджету України)), Фраксипарин (Nadroparin calcium (кошти Державного бюджету України )), Натрію хлорид (Sodium chloride(кошти Державного бюджету України)), Натрію хлорид (Sodium chloride (кошти Державного бюджету України)), Натрію хлорид (Sodium chloride (кошти Державного бюджету України)), Натрію хлорид (Sodium chloride (кошти Державного бюджету України)), Ніфедипін ( Nifedipine(кошти Державного бюджету України)), Омепразол (Omeprazole (кошти Державного бюджету України)), Парцетамол (Paracetamol (кошти Державного бюджету України)), Преднізолон (Prednisolone (кошти Державного бюджету України)), Преднізолон (Prednisolone(кошти Державного бюджету України)), Септил (Ethanol (кошти Державного бюджету України)), Септил Плюс (Ethanol (кошти Державного бюджету України)), Гемаксам (Tranexamic acid (кошти Державного бюджету України )), Фуросемід (Furosemide (кошти Державного бюджету України)), Хлоргексидин (Chlorhexidine (кошти Державного бюджету України)), Цефазолін ( Cefazolin (кошти Державного бюджету України)), Квадроцеф (Cefepime (кошти Державного бюджету України)), Цефотаксим (Cefotaxime(кошти Державного бюджету України)), Цефтум (Ceftazidime (кошти Державного бюджету України) ), Цефтріаксон (Ceftriaxone (кошти Державного бюджету України)), Цефтріаксон (Ceftriaxone (кошти Державного бюджету України))

кошти загального, спеціального фонду державного бюджету

Торги не відбулися

539 767.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 698.84 UAH
Період оскарження: 28.10.2019 17:33 - 09.11.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

запит на зміни

Номер: 7c557675f9e94286939f03407a1bd2df
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-001693-c.b1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додоатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згаданий Вами спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19 грудня 2018 року містить не зазначення недопустимості вимагання, а рекомендації замовникам не висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. У свою чергу, тендерним комітетом під час встановлення необхідності надання гарантійного листа було дотримано вимоги законодавства щодо недопущення будь-яких дискримінаційних умов. З цією метою забезпечено право учасників надавати даний гарантійний лист не лише від виробника, а й від його представництва/філії або представника/дилера/дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, що значно розширює можливість учасником отримання такого листа. Так, гарантійним листом підтверджується можливість поставки запропонованого товару учасником, оскільки це є підтвердженням того, що постачатимуться передусім не фальсифіковані препарати. Окрім цього, вимога про надання гарантійного листа надає Замовнику гарантію своєчасного постачання товару у необхідній кількості, відповідної якості, зі строками придатності та в необхідні терміни, визначені згідно вимог тендерної документації. Надання гарантійного листа від виробника (уповноваженої особи виробника, представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України, або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником) є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, а також з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігання можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі. Адже лист від виробника (уповноваженої особи виробника, представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України, або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником) підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України та є гарантією належної поставки продукції. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору, Замовник, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції гарантійного листа (уповноваженої особи виробника, представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України, або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником), має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання, що у свою чергу гарантує в подальщому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов'язань щодо постачання препаратів належної якості. Реєстраційне посвідчення, інструкція до застосування лікарського засобу, висновок про якість ввезеного засобу може бути наданою учасниками до оригінальних препаратів, однак відсутня гарантія постачання цих же препаратів у оригінальній формі, а не фальсифікованих. Крім цього, відсутність гарантії постачання препаратів у оригінальній формі стосується також контракту між виробником (його представником), певним дистриб'ютором та учасником. Отже, надання вищезазначеного гарантійного листа є свідченням того, що учасник закуповує оригінальні препарати, які в подальшому постачатимуться в разі визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною. З огляду на вищевказане, повідомляємо, що Замовником дотримано рекомендації спільного Листа МЕРТ та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 та не спричинено дискримінацію потенційних учасників закупівлі, адже, з метою підтвердження оригінальності запропонованого учасником товару, такий лист учасник може отримати не лише від виробника, а й від будь-якого офіційного представника/дилера/дистриб’ютора препарату тощо. У зв’язку з цим, вважаємо, що тендерна документація за вказаною процедурою закупівлі складена із дотриманням вимог чинного законодавства України, забезпечує максимальну економію та ефективність використання державних коштів та гарантує наявність препаратів високої якості із тривалим терміном зберігання впродовж усього бюджетного року. Разом із цим гарантуємо дотримання вимог чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель щодо забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням під час проведення процедур публічних закупівель Сподіваємось на порозуміння і будемо раді бачити Вас та всіх бажаючих учасників на тендерній закупівлі Сподіваємось на порозуміння і будемо раді бачити Вас та всіх бажаючих учасників на тендерній закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено