• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери в зборі та ноутбуки

Завершена

267 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2019 16:55 - 10.11.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Відміна статусу переможця

Номер: 987278d215ba4b8fb8a9a440b1a15916
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-002375-b.a2
Назва: Відміна статусу переможця
Вимога:
Згідно п.26.1 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України з01.01.2013р. по01.01.2023р. звільнено ЛПЗ MICROSOFT та іншої програмної продукції від оподаткування ПДВ.Учасник торгів ТОВ»М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ» в своїй тендерній пропозиції грубо порушив Податкове законодавство,постанову Кабінету міністрів згідно Закону України від 07.12.2017р.№2245-VIII про оподаткування ліцензійної програмної продукції.В тендерній пропозиції ЛПЗ MICROSOFT не виведено окремою позицією з під оподаткування ПДВ.Дане порушення не дає право ТОВ» М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ» отримати статус переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога що до скасування рішення про відхилення пропозиції.

Номер: 6dd5fde5399c46b2a200aa204651dca9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-002375-b.b1
Назва: Вимога що до скасування рішення про відхилення пропозиції.
Вимога:
Шановний Замовник! У складi нашої пропозицii є документ пiд назвою «Гарантiйний лист учасника_N» з iнформацiєю на яку ви посилаєтєся у протоколi про вiдхилення. Також у складi «Довiдка щодо необов'язкової сертифікації товарів_N» з посиланням на вiдповiдний Закон. Вимогаємо усунути порушення під час квалiфiкацii- Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.Також нагадаємо що згiдно цого Закону України та тендернiй документацii Замовника: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.» Ви як Замовник порушуюте норми Закону,вiдхиляючi Найбільш економічно вигідну пропозицію — це пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону та визнаєте переможцем пропозицію, яка дорожча на 28440грн, при цьому, наштовхує на думку, щодо своєї причетності до незаконних діянь, які у свою чергу в чинному законодавстві України розуміються, як діяльність осіб, уповноважених на виконання функцій держави (владних повноважень), направлені на протиправне використання наданих їм повноважень. Вимога дискваліфікувати учасника ТОВ ""М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", повернути нас на квалiфiкацiю та ствердити у якостi переможцiв данноi закупiвлi.У протилежному випадку, здійснюючи моніторинг оскаржувальних рішень та маючи позитивний досвід, у разі не отримання вмотивованої відповіді, у відповідності до діючого законодавства, скориставшись наданим гарантованим правом на звернення та оскарження, підприємство буде змушене звернутись до органу оскарження - Антимонопольного комітету України, Антикорупційного комітету України, контролюючих, органів, суду тощо, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Всі необхідні документи для розгляду звернення Ви маєте. Також дана інформація буде розміщена в соціальних мережах і надіслана до громадських організацій, які займаються відстеженням порушень у сфері державних закупівель. Замовник торгів буде нести кримінальну відповідальність!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) Щодо наявності в складі тендерної пропозицiї учасника документу пiд назвою «Гарантiйний лист учасника_N». Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити документи, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (згідно Додатку 3). Пунктом 4.1. Додатку 3 Тендерної документації встановлена необхідність надати в складі пропозиції гарантійний лист, за підписом уповноваженої особи Учасника, про дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: 1) Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 21 червня 2018 року №176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; 2) Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; 3) Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; 4) Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». В складі тендерної пропозиції ФОП Дубового Антона Вікторовича наявний файл «Гарантiйний лист учасника_N.pdf», в якому зазначено наступну інформацію: «Ми, Дубовой Антон Вiкторович, данним листом, гарантуємо щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».» З наведено вбачається, що всупереч вимогам п.4.1. Додатку 3 Тендерної документації, в Гарантійному листи, що міститься в файлі «Гарантiйний лист учасника_N.pdf» відсутня інформація про дотримання учасником в своїй діяльності Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 21 червня 2018 року №176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Окремо слід зауважити, що даний Гарантійний лист створено учасником 16.09.2019р., тобто до оголошення замовником процедури закупівлі. 2) Щодо наявності в складі пропозиції учасника «Довiдки щодо необов'язкової сертифікації товарів_N» з посиланням на вiдповiдний Закон. Пунктом 4.2. Додатку 3 Тендерної документації встановлена необхідність надати в складі пропозиції скановані копії сертифікатів відповідності, та/або паспортів/сертифікатів якості, та/або декларації про відповідність, якими підтверджено, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі відповідають вимогам діючого законодавства, встановленим до цієї категорії товарів, зокрема, Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому ПКМУ від 16 грудня 2015р. №1067, Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому ПКМУ від 16 грудня 2015р. № 1077, Технічному регламенту радіообладнання, затвердженому ПКМУ від 24 травня 2017 р. №355. (для товарів, що їх потребують). Дана вимога встановлена з огляду на частину першу статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від15 січня 2015 року №124-VIII, якою передбачено, що відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону. При цьому статтею 28 згаданого Закону встановлено, зокрема: 1. У випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. 2. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено. 3. Декларація про відповідність складається згідно з вимогами до її змісту, примірною структурою чи формою, що встановлюються відповідними технічними регламентами. 4. У разі якщо на певний вид продукції поширюється дія кількох технічних регламентів, що вимагають складання декларації про відповідність, повинна бути складена єдина декларація про відповідність стосовно всіх таких технічних регламентів, якщо це передбачено відповідними технічними регламентами. В такій декларації про відповідність повинні бути зазначені відповідні технічні регламенти, включаючи відомості про їх офіційне опублікування. Єдина декларація про відповідність може мати форму досьє, яке складається з відповідних окремих декларацій про відповідність. 5. У випадках та відповідно до вимог, визначених у певних технічних регламентах, продукція при наданні на ринку або введенні в експлуатацію (експлуатації) повинна супроводжуватися декларацією про відповідність, її копією чи спрощеною декларацією про відповідність. Технічним регламентом низьковольтного електричного обладнання, затвердженим ПКМУ від 16 грудня 2015р. №1067, встановлено, зокрема: 7. Виробники під час введення електрообладнання в обіг забезпечують, щоб воно було спроектоване та виготовлене відповідно до цілей, пов’язаних з безпечністю. 8. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 3, та проводять процедуру оцінки відповідності, зазначену в додатку 3, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена зазначеною процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 37. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання цілей, пов’язаних з безпечністю, було доведено. 40. Виробник шляхом складення декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність електрообладнання вимогам, установленим у цьому Технічному регламенті. Технічним регламентом з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженим ПКМУ від 16 грудня 2015р. № 1077, встановлено, зокрема: 12. Виробники перед введенням апаратури в обіг забезпечують її проектування та виготовлення з дотриманням суттєвих вимог, визначених у додатку 1. 13. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. Пропозиція ФОП Дубового Антона Вікторовича була відхилена, серед іншого, у зв’язку з відсутністю копії сертифікатів відповідності, та/або паспортів/сертифікатів якості, та/або декларації про відповідність, якими підтверджено, що технічні, якісні характеристики монітору 21’5 PHILIPS 223V5LHSB2/00, який пропонується до постачання, відповідають вимогам діючого законодавства, встановленим до цієї категорії товарів, зокрема, Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому ПКМУ від 16 грудня 2015р. №1067 та Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому ПКМУ від 16 грудня 2015р. № 1077, які вимагались пунктом 4.1. Додатку 3 Тендерної документації. При цьому, учасником в файлі «Довiдка щодо необов'язкової сертифікації товарів_N.pdf» зазначено таку інформацію: «Фізична Особа-Підприємець Дубовой Антон Вiкторович, надаємо iнформацiю, що з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те чи підпадає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичнихосіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Незрозуміло яким чином втрата чинності Декрету КМУ від 10 травня 1993р. №46-93 позбавляє учасників необхідності виконати вимоги, визначені пунктом 4.2. Додатку 3 Тендерної документації, щодо підтвердження відповідності технічних, якісних характеристик запропонованого товару вимогам діючого законодавства, в тому числі, Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому ПКМУ від 16 грудня 2015р. №1067 та Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому ПКМУ від 16 грудня 2015р. № 1077. 3) Щодо застосування єдиного критерію «ціна». Частиною першою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII» (далі – Закон) визначено: Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Таким чином, замовником в тендерній документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна оскільки для товару, що закуповується в рамках даної процедури закупівлі, існує постійно діючий ринок та такий товар не має складний або спеціалізований характер. Частиною четвертою тієї ж статті зазначено: Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Розгляд тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації здійснено у рахуванням статті 28 Закону. Пунктом 4 частини першої статті 30 Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, відхиливши тендерну пропозицію ФОП Дубового Антона Вікторовича, яка не відповідає вимогам тендерної документації, замовник діяв виключно в межах та на підставі положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII.
Статус вимоги: Відхилено