• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Автоматичний потенціометричний титратор (код ДК 021:2015; 38430000-8, Детектори та аналізатори)

Завершена

726 027.48 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 263.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2019 16:50 - 09.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Договір на аналогічну продукцію

Номер: c579e56e3bd4410fa774f4061e411765
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-001573-c.c1
Назва: Договір на аналогічну продукцію
Скарга:
СКАРГА Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю № UA-2019-10-28-001573-c, щодо закупівлі - Автоматичний потенціометричний титратор (код ДК 021:2015; 38430000-8, Детектори та аналізатори). Ознайомившись з тендерною документацією (Далі – Документація), ми (Суб’єкт оскарження) як потенційний учасник закупівлі, який є учасником ринку, має досвід аналогічних поставок, виявили в документації вимоги, які обмежують наші права взяти участь у процедурі закупівлі. У Документації, а саме в частині «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», розділ 1. Загальні Вимоги у пунктах 1.1 та 1.2 містяться вимоги, щодо надання в складі тендерної пропозиції документів, які не можуть бути оформленими за період, який відведений для підготовки тендерної пропозиції. Стосовно пункту 1.1 Замовник вимагає: «1.1. Автоматичний потенціометричний титратор (далі - титратор) має відповідати вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затверджений постановою КМУ від 13 січня 2016 р. №94. Для підтвердження інформації учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати копії сертифікатів про оцінку відповідності запропонованого засобу вимірювальної техніки по одному з варіантів процедури оцінки відповідності (модулі B+D, або B+F або G) з наведених в Додатку 1 до Технічного регламенту». Ми маємо сертифікат оцінки відповідності по модулю В, сертифікат відповідності за модулем F (якого в нас немає) можна оформити тільки на прилад, який вже завезений в Україну, бо для проведення в ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» випробувань потрібно мати прилад в наявності. Строк постачання приладу і оформлення сертифікату за модулем В має скласти приблизно 20 робочих днів. Оскільки закупівля оголошена 28.10.19, а подання пропозицій можливе тільки до 13.11.19, ми не можемо виконати цю вимогу Замовника. Стосовно пункту 1.2 Замовник вимагає: «1.2. Титратор повинен бути новим, таким, що не був в експлуатації, 2019 року випуску та пройти повірку (учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати копію Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на запропонований прилад)». Для того, щоб отримати в ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (копію якого Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції), потрібно надати цей прилад на випробування, отже на момент оголошення процедури закупівлі в потенційного учасника прилад має вже проходити випробування в ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ». Згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», діяльність Замовника належить до сфери законодавчо регульованої метрології. Згідно постанови КМУ від 4 червня 2015 р. № 374 титратори, які використовуються в сфері контролю якості та безпечності харчових продуктів і лікарських засобів, входять до переліку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки,що підлягають періодичній повірці. Відповідно на момент початку експлуатації титратора у Замовника мають бути копії відповідних документів (копії сертифікатів про оцінку відповідності запропонованого засобу вимірювальної техніки по одному з варіантів процедури оцінки відповідності (модулі B+D, або B+F або G)), а також оригінал Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Підкреслюємо, що дані документи та їх копії, згідно чинного законодавства, мають бути у Замовника на момент початку експлуатації титратора, а не на момент проведення процедури його закупівлі. Встановивши вимогу надати копію Свідоцтва про повірку і копії сертифікатів відповідності (модулі B+F) у складі тендерної пропозиції Замовник порушує наші права та унеможливлює нашу участь у процедурі закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника змінити вимоги, щодо надання у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів про оцінку відповідності запропонованого засобу вимірювальної техніки по одному з варіантів процедури оцінки відповідності (модулі B+D, або B+F або G) та Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на надання цих самих копій сертифікатів і оригіналу Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на момент постачання титратора. Тобто зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Натомість, для впевненості Замовника в тому, що титратор, який буде постачатись буде відповідати всім вимогам Замовника, можна додати вимогу до учасників процедури закупівлі надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист від Учасника про надання копій сертифікатів відповідності (модулі B+D, або B+F або G) та Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки при постачанні титратора. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги. 2. Договір щодо постачання аналогічної продукції Генеральний Директор ТОВ «ЮНІЛАБ» ЛИСЕНКО І.І.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.11.2019 19:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.12.2019 18:48
Автор: ТОВ ЮНІЛАБ, Лисенко Ігор Іванович +380442214495 info@unilab.kiev.ua http://unilab.kiev.ua/