-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Автоматичний потенціометричний титратор (код ДК 021:2015; 38430000-8, Детектори та аналізатори)
Завершена
726 027.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 263.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 263.00 UAH
Період оскарження:
28.10.2019 16:50 - 09.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Договір на аналогічну продукцію
Номер:
c579e56e3bd4410fa774f4061e411765
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-28-001573-c.c1
Назва:
Договір на аналогічну продукцію
Скарга:
СКАРГА
Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю № UA-2019-10-28-001573-c, щодо закупівлі - Автоматичний потенціометричний титратор (код ДК 021:2015; 38430000-8, Детектори та аналізатори). Ознайомившись з тендерною документацією (Далі – Документація), ми (Суб’єкт оскарження) як потенційний учасник закупівлі, який є учасником ринку, має досвід аналогічних поставок, виявили в документації вимоги, які обмежують наші права взяти участь у процедурі закупівлі.
У Документації, а саме в частині «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», розділ 1. Загальні Вимоги у пунктах 1.1 та 1.2 містяться вимоги, щодо надання в складі тендерної пропозиції документів, які не можуть бути оформленими за період, який відведений для підготовки тендерної пропозиції.
Стосовно пункту 1.1 Замовник вимагає: «1.1. Автоматичний потенціометричний титратор (далі - титратор) має відповідати вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затверджений постановою КМУ від 13 січня 2016 р. №94. Для підтвердження інформації учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати копії сертифікатів про оцінку відповідності запропонованого засобу вимірювальної техніки по одному з варіантів процедури оцінки відповідності (модулі B+D, або B+F або G) з наведених в Додатку 1 до Технічного регламенту».
Ми маємо сертифікат оцінки відповідності по модулю В, сертифікат відповідності за модулем F (якого в нас немає) можна оформити тільки на прилад, який вже завезений в Україну, бо для проведення в ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» випробувань потрібно мати прилад в наявності. Строк постачання приладу і оформлення сертифікату за модулем В має скласти приблизно 20 робочих днів. Оскільки закупівля оголошена 28.10.19, а подання пропозицій можливе тільки до 13.11.19, ми не можемо виконати цю вимогу Замовника.
Стосовно пункту 1.2 Замовник вимагає: «1.2. Титратор повинен бути новим, таким, що не був в експлуатації, 2019 року випуску та пройти повірку (учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати копію Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на запропонований прилад)».
Для того, щоб отримати в ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (копію якого Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції), потрібно надати цей прилад на випробування, отже на момент оголошення процедури закупівлі в потенційного учасника прилад має вже проходити випробування в ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ».
Згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», діяльність Замовника належить до сфери законодавчо регульованої метрології. Згідно постанови КМУ від 4 червня 2015 р. № 374 титратори, які використовуються в сфері контролю якості та безпечності харчових продуктів і лікарських засобів, входять до переліку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки,що підлягають періодичній повірці. Відповідно на момент початку експлуатації титратора у Замовника мають бути копії відповідних документів (копії сертифікатів про оцінку відповідності запропонованого засобу вимірювальної техніки по одному з варіантів процедури оцінки відповідності (модулі B+D, або B+F або G)), а також оригінал Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.
Підкреслюємо, що дані документи та їх копії, згідно чинного законодавства, мають бути у Замовника на момент початку експлуатації титратора, а не на момент проведення процедури його закупівлі. Встановивши вимогу надати копію Свідоцтва про повірку і копії сертифікатів відповідності (модулі B+F) у складі тендерної пропозиції Замовник порушує наші права та унеможливлює нашу участь у процедурі закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника змінити вимоги, щодо надання у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів про оцінку відповідності запропонованого засобу вимірювальної техніки по одному з варіантів процедури оцінки відповідності (модулі B+D, або B+F або G) та Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на надання цих самих копій сертифікатів і оригіналу Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на момент постачання титратора. Тобто зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Натомість, для впевненості Замовника в тому, що титратор, який буде постачатись буде відповідати всім вимогам Замовника, можна додати вимогу до учасників процедури закупівлі надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист від Учасника про надання копій сертифікатів відповідності (модулі B+D, або B+F або G) та Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки при постачанні титратора.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги.
2. Договір щодо постачання аналогічної продукції
Генеральний Директор
ТОВ «ЮНІЛАБ» ЛИСЕНКО І.І.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 08.11.2019 16:04
- Скан-копія платіжного доручення 08.11.2019 16:04
- Додаток 2 08.11.2019 16:04
- рішення від 13.11.2019 №16510 +лист Замовнику.pdf 13.11.2019 19:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2019 № 17474.pdf 28.11.2019 21:03
- рішення від 27.11.2019 № 17474.pdf 02.12.2019 18:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2019 16:04
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2019 19:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.12.2019 18:48