• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

15110000-2 М'ясо (М'ясо)

4 лоти

Торги не відбулися

11 985 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2019 11:53 - 24.11.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо порядку здійснення розрахунків

Номер: b93a907934234cac9de26e347ce9e8c5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-000178-a.a1
Назва: Щодо порядку здійснення розрахунків
Вимога:
На торговельному майданчику у розділі "Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)" до закупівлі Управління освіти Чернігівської міської ради №UA-2019-10-28-000178-a зазначені наступні умови : Подія : Поставка товару Опис: Покупець здійснює оплату Товару протягом відповідного бюджетного року , після пред"явлення Постачальником документів (оформлення відповідно до чинного законодавства України ):-рахунку;-накладних. Тип оплати: Післяоплата Тип днів : Банківські Розмір оплати (%) 100 Період (днів) 7 Просимо Вас внести зміни до проекту договору з урахуванням цих умов та викласти п.4.2. проекту договору в наступній редакції: "4.2. Покупець здійснює оплату Товару протягом відповідного бюджетного року протягом 7 (семи) банківських днів після поставки товару та пред"явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): -рахунку; -наклакдних. У платіжних дорученнях повинно бути посилання на номер даного Договору."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: неактуально
Дата скасування: 30.10.2019 10:41