-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
15110000-2 М'ясо (М'ясо)
4 лоти
Торги не відбулися
11 985 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження:
28.10.2019 11:53 - 24.11.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо порядку здійснення розрахунків
Номер:
b93a907934234cac9de26e347ce9e8c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-28-000178-a.a1
Назва:
Щодо порядку здійснення розрахунків
Вимога:
На торговельному майданчику у розділі "Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)" до закупівлі Управління освіти Чернігівської міської ради №UA-2019-10-28-000178-a зазначені наступні умови :
Подія :
Поставка товару
Опис:
Покупець здійснює оплату Товару протягом відповідного бюджетного року , після пред"явлення Постачальником документів (оформлення відповідно до чинного законодавства України ):-рахунку;-накладних.
Тип оплати:
Післяоплата
Тип днів :
Банківські
Розмір оплати (%)
100
Період (днів)
7
Просимо Вас внести зміни до проекту договору з урахуванням цих умов та викласти п.4.2. проекту договору в наступній редакції:
"4.2. Покупець здійснює оплату Товару протягом відповідного бюджетного року протягом 7 (семи) банківських днів після поставки товару та пред"явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України):
-рахунку;
-наклакдних.
У платіжних дорученнях повинно бути посилання на номер даного Договору."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.10.2019 11:18
Опис причини скасування:
неактуально
Дата скасування:
30.10.2019 10:41