• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров’яче пастеризоване питне 3,2% жиру фасоване)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 109 днів назад

7 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 000.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2019 11:27 - 24.11.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо порядку здійснення розрахунків

Номер: 68eabd312ef34ef29e154d2cd483870d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-000757-b.a1
Назва: Щодо порядку здійснення розрахунків
Вимога:
На торговельному майданчику у розділі "Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) " до закупівлі Управління освіти Чернігівської міської ради №UA-2019-10-28-000757-b зазначені наступні умови: Подія: Поставка товару Опис: Покупець здійснює оплату Товару відповідного бюджетного року , після пред"явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України):-рахунку;-накладних. Тип оплати: Післяоплата Тип днів: Банківські Розмір оплати(%) 100 Період (днів) 7 Просимо Вас внести зміни до проекту договору з урахуванням цих умов та викласти п.4.2. проекту договору в наступній редакції: "4.2. Покупець здійснює оплату Товару протягом відповідного бюджетного року протягом 7(семи) банківських днів після поставки товару та пред"явлення Постачальником документів(оформлених відповідно до чинного законодавства України): -рахунку; -накладних. У платіжних дорученнях повинно бути посилання на номер даного Договору."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Неактуально
Дата скасування: 30.10.2019 10:50