• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мережеве обладнання (Придбання мережевого обладнання з подальшим налаштуванням доступу до інтернету)

Завершена

1 275 305.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 753.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2019 11:15 - 09.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення 15.11.2019 року переможцем Процедури закупівлі ПП “Фактор”

Номер: eb1a1cac53944058a3083c25437b31ab
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-000692-b.a1
Назва: Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення 15.11.2019 року переможцем Процедури закупівлі ПП “Фактор”
Вимога:
Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення 15.11.2019 року переможцем Процедури закупівлі ПП “Фактор” Комунальна установа “Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти” Баштанської районної ради Миколаївської області (вулиця Полтавська, 41, місто Баштанка, Миколаївська область, 56101) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опублікувала оголошення про проведення публічної закупівлі за процедурою “Відкриті торги” про предмету : 32420000-3 – Мережеве обладнання (Придбання мережевого обладнання з подальшим налаштуванням доступу до інтернету), ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-28-000692-b, ID d71df5065dbb437e954e0c0eee7406f9 (далі – Закупівля). Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники: 1) Приватне підприємство “Цифрові комунікації” 2) Приватне підприємство “Фактор” Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Приватного підприємства “Цифрові комунікації” (суб'єкта оскарження), є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі Приватне підприємство “Фактор ” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв'язку з чим тендерна пропозиція ПП “Цифрові комунікації” не була розглянута і суб'єкт оскарження не був визначений переможцем Процедури закупівлі. Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ПП “Цифрові комунікації” та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону, правову можливість суб'єкта оскарження стати переможцем Процедури закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі. Разом з цим, учасник Процедури закупівлі ПП “Фактор” та його тендерна пропозиція є такими, що не відповідають нормам законодавства, у тому числі, Закону, а також вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації (далі – Документація) умовам, а саме: 1 У складі Документації міститься Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 якої визначає зміст і спосіб подання такої документації, а саме: - кожен документ, який подається учасником, повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника, сканований в окремий файл у форматі PDF. - усі копії документів, які подаються учасником, повинні бути засвідчені. Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. - повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів В порушення вищевказаних вимог копії документів тендерної пропозиції ПП “Фактор” викладені з порушенням правил їх засвідчення, зокрема, відмітка про засвідчення копії документів не містить назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів, дати засвідчення копії. Крім того, тендерна пропозиція не містить документів, в яких зазначені повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2. В порушення пункту 5 розділу “Інші документи (для учасників- юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” тендерна пропозиція ПП “Фактор” не містить копії чинного на дату подання пропозиції висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров`я України на закуповуємий товар. Також ПП “Фактор” не було надано лист-пояснення з зазначенням підстави ненадання вищевказаного висновку з посиланням на законодавчі акти, як того вимагає п. 1 Інструкції з підготовки тендерної документації. 3. В порушення вимог Додатку 3 до оголошення (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерна пропозиції ПП “Фактор” не містить копії документів, які підтверджують наявність в Учасника відповідної ліцензії (ліцензій) щодо користування радіочастотним ресурсом України у відповідності до Закону України «Про радіочастотний ресурс України» та Ліцензійних умов користування радіочастотним ресурсом України, затверджених Рішенням від 19.08.2005 №53 НКРЗІ (у разі здійснення бездротового підключення до мережі Інтернет). В контексті недотримання цієї вимоги акцентуємо увагу на наступні положення вищевказаних законодавчих актів. Правова основа користування радіочастотним ресурсом України, повноваження держави щодо умов користування радіочастотним ресурсом України, права, обов'язки і відповідальність органів державної влади, що здійснюють управління і регулювання в цій сфері, та фізичних і юридичних осіб, які користуються та/або мають намір користуватися радіочастотним ресурсом України, визначені Законом України "Про радіочастотний ресурс України" від 1 червня 2000 року № 1770-III (далі - Закон № 1770-III). Відповідно до ст. 1 Закону № 1770-ІІІ радіочастотний ресурс - частина радіочастотного спектра, придатна для передавання та/або приймання електромагнітної енергії радіоелектронними засобами і яку можливо використовувати на території України та за її межами відповідно до законів України та міжнародного права, а також на виділених для України частотно-орбітальних позиціях. Згідно з ч. 1 ст. 14 Закону № 1770-ІІІ національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, здійснює свої повноваження у смугах радіочастот загального користування. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 14 Закону № 1770-III повноваженнями національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, щодо регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України є ліцензування у сфері користування радіочастотним ресурсом України відповідно до цього Закону. Відповідно до ст.1 Закону № 1770-III ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України - документ, який засвідчує право суб'єкта господарювання на користування радіочастотним ресурсом України протягом визначеного терміну в конкретних регіонах та в межах певних смуг, номіналів радіочастот з виконанням ліцензійних умов. Радіочастотний ресурс - частина радіочастотного спектра, придатна для передавання та/або приймання електромагнітної енергії радіоелектронними засобами і яку можливо використовувати на території України та за її межами відповідно до законів України та міжнародного права, а також на виділених для України частотно-орбітальних позиціях. Відповідно до ч.2 ст.12 Закону № 1770-III органом державного регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України є національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, яка утворюється відповідно до Закону України "Про телекомунікації". Частиною першою ст.14 вказаного Закону передбачено, що національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, здійснює свої повноваження у смугах радіочастот загального користування. Відповідно до п.1 ч.2 ст.14 Закону № 1770-III повноваженнями національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, щодо регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України є ліцензування у сфері користування радіочастотним ресурсом України відповідно до цього Закону. Згідно п.1 ч.2 ст.30 Закону № 1770-III користування радіочастотним ресурсом України здійснюється на підставі: ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України та дозволів на експлуатацію - суб'єктами господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг. Ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України видаються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, суб'єктам господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг (ч.1 ст.31 Закону № 1770-III). Таким чином законодавством передбачена наступна послідновність дій суб’єкта господарювання для отримання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України: 1. Відповідно до частини 2 статті 30 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" визначитись яким він є користувачем радіочастотного ресурсу (подальші дії визначені лише для суб`єктів господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг і включені до Реєстру операторів і провайдерів). 2. Відповідно до Національної таблиці розподілу смуг радіочастот України та Плану використання радіочастотного ресурсу України визначити радіотехнологію та смуги радіочастот. 3. Відповідно до ст. 42 Закону України "Про телекомунікації" та рішенняНКРЗІ від 01.11.12 № 560 подати до НКРЗІ заяву про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій. 4. Відповідно до Ліцензійних умов користування радіочастотним ресурсом України та статті 32 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" підготувати заяву та пакет документів для отримання ліцензії. 5. Направити цінним листом з описом вкладення документи на адресу НКРЗІ, або подати особисто. 6. У разі залишення заяви без розгляду, суб`єкт господарювання може усунути виявлені недоліки та повторно подати заяву та пакет документів на новий розгляд. 7. Після прийняття НКРЗІ рішення про видачу ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України та отримання листа-повідомлення про розмір плати за видачу ліцензії суб`єкт господарювання, не пізніше 30 календарних днів від дня направлення листа повідомлення, здійснює оплату визначеної суми до Державного бюджету України на рахунок місцевого відділення Державного казначейства України за кодом бюджетної класифікації 22011400. 8. Направити по факсу до відділу ліцензування РЧР копії платіжного доручення та довідки місцевого відділення Державного казначейства України про зарахування коштів до Державного бюджету України в повному обсязі. Надходження зазначених документів є підставою для підготовки бланку ліцензії. 9. Ліцензія видається представнику суб`єкта господарювання, який зазначений у дорученні від керівника суб’єкта господарювання, особисто на підставі наданих оригіналів документів: платіжного доручення, довідки місцевого відділення Державного казначейства України про зарахування коштів до Державного бюджету України, доручення на отримання матеріальних цінностей. 10. Після отримання першого дозволу на експлуатацію за ліцензією поінформувати НКРЗІ про початок освоєння радіочастотного ресурсу за ліцензією. 11. Після отримання дозволу на експлуатацію в останньому регіоні за ліцензією або на всі номінали радіочастот зазначені в ліцензії поінформувати НКРЗІ про повне освоєння радіочастотного ресурсу за ліцензією. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування ПП “Цифрові комунікації” вимагає: 1) здійснення органом оскарження ретельної перевірки всієї (в цілому) тендерної пропозиції ПП “Фактор ”, на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим Замовником у тендерній документації; 2) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції ПП “Фактор ”, та визначення зазначеного учасника переможцем Процедури закупівлі і оприлюднення відповідного повідомлення про намір укласти договір; З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет комунальної установи «Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти» Баштанської районної ради розглянув Вимогу, та уповноважений повідомити вам про наступне: Ваше твердження, щодо тендерна пропозиція ПП “Цифрові комунікації” не була розглянута і суб'єкт оскарження не був визначений переможцем Процедури закупівлі. Повідомляємо Вам, що відповідно до статті 28 закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року ( далі по тексту – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Замовником в тендерній документації було встановлено єдиний критерій оцінки тендерної пропозиції - «ЦІНА». Відповідно до статті 30 Закону виключними підставами відхилення учасників є наступні: учасник: 1) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; 2) не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: 1) відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; 2) не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; У вимозі, яку надіслав другий учасник наголошується на те, що учасник ПП “Фактор” не підтвердив свою пропозицію відповідності тендерній документації, але при цьому жодних фактів, які б підтверджували твердження не наводяться. Зважаючи на це, повідомляємо Вам, що тендерна пропозиція учасника торгів ПП «Фактор» була розглянута тендерним комітетом на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, які визначені статтею 16, 17 Закону, і при цьому жодних невідповідностей не було виявлено.
Статус вимоги: Не задоволено