• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Гідродинамічна прочистка та телеінспекція зовнішніх каналізаційних мереж Д400мм та Д150-200мм КМКЛ №3 по вул.П.Запорожця,26 у Дніпровському районі

Торги не відбулися

412 598.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 062.99 UAH
Період оскарження: 28.10.2019 10:49 - 08.11.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга на рішення кваліфікації по учаснику "Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ""

Номер: f779f7edca764033bb1e0f544bdabd56
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-000284-c.c6
Назва: скарга на рішення кваліфікації по учаснику "Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ""
Скарга:
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС", зазначене у протоколі №377 від 19.11.2019, як таке що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Рона інжиніринг», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №377 від 19.11.2019.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.12.2019 20:00
Дата виконання рішення Замовником: 06.01.2020 10:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" та визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІМЕСТ- ПЛЮС" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-10-28-000284-c.
Автор: ТОВ "РОНА ІНЖИНІРИНГ", Верозуб Сергій Григорович (044) 209-23-75 ronaing90@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ПРОСИМО:

Номер: 1a5cb5c2747742eeb4ff96b2db6544ed
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-000284-c.c5
Назва: ПРОСИМО:
Вимога:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду; 2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №377 від 19.11.2019 року; 3. Прийняти рішення про відповідність Тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимогам Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Після розгляду скарги члени тендерного комітету дійшли висновку про наступне: -Повторно розглянувши пропозицію ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» встановлено що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надав Лист вих.№20 від 28.10.2019 року чим виконав умови абзацу 5 п.6. розділу 1 Тендерної документації. Враховуючи вище викладене у замовниопозиції надав Лист вих.№20 від 28.10.2019 року чим виконав умови абзацу 5 п.6. розділу 1 Тендерної документації. Враховуючи вище викладене у замовника немає підстав для прийняття правомірного рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ " ІМЕСТ-ПЛЮС ".ка немає підстав для прийняття правомірного рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ " ІМЕСТ-ПЛЮС ". -Розглянувши пропозицію ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» встановлено що учасник процедури закупівлі у складі своєї пр -Розглянувши пропозицію ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» встановлено що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надав інформацію стосовно розрахункового рахунку, а також банку в якому в учасника відкрито розрахунковий рахунок чим виконав умови абзацу 7 п.6. розділу 1 Тендерної документації. Враховуючи вище викладене у замовника немає підстав для прийняття правомірного рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ " ІМЕСТ-ПЛЮС ". -Повторно розглянувши пропозицію ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» встановлено що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надав Листи та довідки з вказанням вихідного номера, дати, підпису уповноваженої особи і печатки підприємства, однак на деяких документах учасник не зазначив адресата. Проте відповідно до абзацу 12 п.1 розділу 3 Тендерної документації – «зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації вважається формальною (несуттєвою) помилкою». Враховуючи вище викладене у замовника немає підстав для прийняття правомірного рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ " ІМЕСТ-ПЛЮС ". -Розглянувши пропозицію ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» встановлено що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надав Лист вих.№14 від 28.10.2019 в якому зазначено, що підприємство віднесено до класу мікропідприємства та відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» у редакції наказу Мінфіну України №25 від 24.01.2011 р, річну звітність за формою № 1-м, 2-м, дане підприємство складає та подає один раз на рік. Відповідно до цього останнім звідним періодом учасника ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» є 2018 рік. Враховуючи вище викладене вважаємо, що учасник виконав умови п.1. розділу 3 Тендерної документації. -Повторно розглянувши пропозицію ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» встановлено що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надав Лист вих.№16 від 28.10.2019 року, в якому зазначено серія та номер сертифіката або диплома, що дозволяє замовнику перевірити достовірність даних документів в офіційному реєстрі на сайті Урядового порталу за посиланням - https://www.kmu.gov.ua. Враховуючи вище викладене у замовника немає підстав для прийняття правомірного рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ " ІМЕСТ-ПЛЮС ". -Розглянувши пропозицію ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» встановлено що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надав Листи вих.№8 від 28.10.2019, №10 від 28.10.2019 року чим виконав умови абзацу 5 п.6. розділу 1 Тендерної документації. Враховуючи вище викладене у замовника немає підстав для прийняття правомірного рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ " ІМЕСТ-ПЛЮС ". -Повторно розглянувши пропозицію ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» встановлено що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надав Лист вих.№5 від 28.10.2019 року, також відповідно до ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі» в «Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника учасника. Враховуючи вище викладене у замовника немає підстав для прийняття правомірного рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ " ІМЕСТ-ПЛЮС ". -Розглянувши пропозицію ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» встановлено що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надав Лист в якому гарантував надання документів у встановлений строк, чим виконав умови п.5. розділу 3 Тендерної документації. Відповідно до чинного законодавства інформація стосовно кваліфікаційних критеріїв та підстав зазначених у частині 1 ст.17 міститься у відкритих державних реєстрах, що дає змогу посадовій особі замовника перевірити відповідність учасника даним кваліфікаційним критеріям. -Розглянувши пропозицію ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» встановлено що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надав інформацію про не залучення субпідрядників. У складі своєї документації учасник надав Тендерну пропозицію вих.№1 від 28.10.2019 року у якій включив та вказав розмір ПДВ у складі ціни чим виконав умови абзацу 1 п.1. розділу 5 Тендерної документації. Враховуючи вище викладене у замовника немає підстав для прийняття правомірного рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ " ІМЕСТ-ПЛЮС ". -Розглянувши пропозицію ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» встановлено що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надав згоду з порядком розрахунку ціни визначеної відповідно до п.1 розділу 5 тендерної документації. Враховуючи вище викладене у замовника немає підстав для прийняття правомірного рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ " ІМЕСТ-ПЛЮС ". Відповідно до абзацу 2 п.1.розділу 3 Тендерної документації – Документально підтвердженою згодою з умовами договору про закупівлю, викладеними в ДОДАТКУ 4 до цієї тендерної документації є підписаний Учасником проект договору викладений в ДОДАТКУ 4, таким чином учасник ТОВ «ІМЕСТ-ПЛЮС» виконав умови п.п.2.1 розділу 6 Тендерної документації. Окрім того хочемо зазначити, що у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вказав наявність у нього системи телеінспекції G.Drexl Mini 3000-S. Однак вивчивши документи, а також технічні специфікації які розміщено на офіційному сайті виробника обладнання яке було вказано Учасником, було встановлено що обладнання «G.Drexl Mini 3000-S» виробництва G. Drexl GmbH + Co. KG (Німеччина) призначено для огляду труб діаметром від 30мм. до 150мм., та не призначене для огляду труб діаметром 400мм., а значить не придатне для використання та проведення робіт які зазначено в Тендерній документації, що в свою чергу є порушенням п. 5 Додатку 2 Тендерної Документації. Враховуючи вище викладене у замовника є достатньо підстав для прийняття правомірного рішення щодо обрання переможця та дискваліфікації учасника ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ», а від так підстав для задоволення скарги немає.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 29.11.2019 14:55
Підтвердження вирішення: протокол №399 від 29.11.2019р.
Вимога
Є відповідь

щодо відхилення пропозиції

Номер: d198b58732964a3287e7f6c75787bd1a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-000284-c.a4
Назва: щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" повідомляє Вас щодо порушення проведення процедури закупівлі UA-2019-10-28-000284-c Гідродинамічна прочистка та телеінспекція зовнішніх каналізаційних мереж Д400мм та Д150-200мм КМКЛ №3 по вул.П.Запорожця,26 у Дніпровському районі. 1. Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні №3 від 19.11.19 №377 пропозицію ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» було відхилено по причині: - учасник не надав копію дозволу на початок виконання (або продовження виконання) робіт підвищеної небезпеки з вказаними роботами, які дозволяються виконувати, а саме: «Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри», що є порушенням п.п. 1, п, з, а також п.7 Додатку 2 Тендерної документації. Але, Згідно вимог п.п. 1, п, з, а також п.7 Додатку 2 Тендерної документації «Для надання Послуг (виконання робіт) Виконавець повинен мати дозвіл на початок виконання (або продовження виконання) робіт підвищеної небезпеки з вказаними роботами, які дозволяються виконувати, а саме: «Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри». Жодних вимог щодо надання Учасником копії вищезазначеного дозволу у складі пропозиції Замовником встановлено не було. Згідно Вих. №499 від 06.11.2019 року наданого у складі пропозиції ТОВ «Рона інжиніринг" підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: Виконавець повинен мати дозвіл на початок виконання (або продовження виконання) робіт підвищеної небезпеки з вказаними роботами, які дозволяються виконувати, а саме: «Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри». Крім того, відповідно до Додатку 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. №48): «пп9. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою» відносяться до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Виходячи з вищезазначеного, пропозиція ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» була відхилена безпідставно. Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції. У разі ігнорування нашого звернення та ненадання йому належної оцінки, з метою захисту своїх порушених прав, а також наявності порушень з боку Київської міської клінічної лікарні № 3 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту, Міського голови м. Києва В. Кличко, Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів з метою проведення перевірки цільового використання бюджетних коштів посадовими особами Київської міської клінічної лікарні № 3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Ваші вимоги щодо порушення проведення процедури закупівлі UA-2019-10-28-000284-c Гідродинамічна прочистка та телеінспекція зовнішніх каналізаційних мереж Д400мм та Д150-200мм КМКЛ №3 по вул.П.Запорожця,26 у Дніпровському районі нами розглянуті і за результатами розгляду хочемо повідомити Вам наступне: 1) Тендерна пропозиція яку Ви подали для участі у відкритих торгах не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: У складі своє пропозиції Учасник процедури закупівлі не надав копію Дозволу на початок виконання (або продовження виконання) робіт підвищеної небезпеки з вказаними роботами, які дозволяються виконувати, а саме: «Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри», що є порушенням п.п. 1, п. 3, а також п.7 Додатку 2 Тендерної Документації. Окрім того у своїй скарзі ви посилались на Додаток 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. №48): «п. 9. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою» відносяться до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці», однак перевіривши Вашу Тендерну пропозицію нами було встановлено що ви не надали відповідного документу. Враховуючи вище викладене у замовника є достатньо підстав для прийняття правомірного рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "РОНА ІНЖИНІРИНГ", а від так підстав для задоволення скарги немає. Окрім того просимо, Вас, надати технічні документи (паспорти, креслення тощо) на обладнання згідно яких можна підтвердити його відповідність вимогам, які містяться в Додатку 2 до Тендерної документації. Оскільки відповідно до довідки «Про наявність матеріально-технічної бази №486 від 06.11.2019 року та листа підтвердження №485 06.11.2019 року Вами було вказано що обладнання яким Ви плануєте виконувати роботи відповідає всім якісним та кількісним характеристикам згідно Додатку 2 до тендерної документації, однак в зазначених вище документах Ви не вказали жодних Торгових марок,, маркувань та характеристик обладнання, що в свою чергу унеможливлює здійснити перевірку на відповідність даного обладнання для проведення робіт згідно процедури закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2019 14:56
Підтвердження вирішення: підстави для задоволення вимоги відсутні.
Вимога
Вирішена

щодо умов надання послуг

Номер: 4ff268a9a545476e9b89dc29afdad5d6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-000284-c.a3
Назва: щодо умов надання послуг
Вимога:
Шановний Замовник Відповідно до вимог п.1.3 Додатку 4 Тендерної документації вимагається: «Учасник повинен надати довідку згідно Форми 3 про досвід виконання аналогічних договорів, у кількості не менше 3 (трьох). Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник, крім довідки за формою, надає копії аналогічних договорів (не менше трьох) із усіма зазначеними в них додатками і актами виконаних робіт, експертними звітами щодо проходження комплексної експертизи проектної документації, а також позитивні листи відгуки від Замовників у кількості не менше 3 (трьох) по даним договорам». 1. Надання копій експертних звітів щодо проходження комплексної експертизи проектної документації на Послуги з чищення каналізаційних колекторів, що є предметом закупівлі, не має можливості у зв’язку з тим, що послуги не відносяться до будівництва та експертні організації не надають вищезазначений документ, керуючись вимогами законодавчих та нормативних документів, які не поширюються на виконання послуг та не підлягають експертизи (надаємо копію відповіді КП «Київекспертиза» щодо можливості проведення експертизи). 2. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560 із змінами «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та ДБН А2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Послуги з чищення каналізаційних колекторів, що є предметом закупівлі, не підлягають обов’язковій експертизі. Тому, досвід виконання аналогічних договорів не повинен підтверджуватись експертними звітами щодо проходження комплексної експертизи проектної документації. 3. Відповідно до вимог Тендерної документації відсутні жодні посилання не необхідність проведення експертизи щодо закупівлі: ДК 021:2015 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Гідродинамічна прочистка та телеінспекція зовнішніх каналізаційних мереж Д400мм та Д150-200мм КМКЛ №3 по вул.П.Запорожця,26 у Дніпровському районі), тому аналогічні договори не можуть бути пов’язані з проходженням комплексної експертизи проектної документації. Враховуючи викладене вище вбачаємо ознаки корупційної складової в діях посадових осіб КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3, спрямованих на виключення добросовісної конкуренції серед учасників та наявності дискримінаційної складової серед потенційних учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі. В И М А Г А Є М О: 1. Виключити з Додатку № 4 до тендерної документації вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів експертними звітами щодо проходження комплексної експертизи проектної документації. У разі ігнорування нашого звернення та ненадання йому належної оцінки, з метою захисту своїх порушених прав, а також наявності порушень з боку КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів з метою проведення перевірки цільового використання бюджетних коштів. Крім того, враховуючи той факт, що процедура закупівлі підпадає під категорію надпорогових, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Виключили з Додатку № 4 до тендерної документації вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів експертними звітами щодо проходження комплексної експертизи проектної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2019 16:07
Підтвердження вирішення: додаток 4(нова редакція),протокол 345 та перелік змін
Вимога
Вирішена

щодо умов надання послуг

Номер: 2ba264c3fa9a49c6b1fa2660e918d7ce
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-000284-c.b2
Назва: щодо умов надання послуг
Вимога:
Шановний Замовник Відповідно до вимог п.5 Додатку 2 Тендерної документації вимагається: «Мати в наявності техніку власну та/або орендовану, в кількості не менше ніж: - комбіновану каналопромивну машину з гідродинамічною установкою високого тиску та вакуумною системою відкачки мулу» 1. Питання щодо Обсягів робіт, визначені Специфікацією (Додаток 2 тендерної документації). Вважаємо, що Виконавець має самостійно визначати тип залученої техніки для забезпечення вчасного та якісного виконання робіт. Підкреслюємо, що у разі порушення термінів та неналежного виконання виконавець несе відповідальність відповідно до пункту 5.1., 7.1-7.10 проекту договору, викладеного у складі тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу, що при розгляді скарги згідно закупівлі: ID:19e700d0487a407e8d7a0600363d9781 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-26-000749-a замовник: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації рішенням Антимонопольного комітету України №11937-р/пк-пз від 28.08.2019 аналогічну вимогу щодо наявності комбінованої каналопромивної машини було визнано дискримінаційною (рішення АМКУ додається). Також інформуємо Замовника, що в результаті моніторингу державних закупівель було виявлено, що переможцем, який приймав участь в тендерних закупівлях щодо гідродинамічного очищення каналізаційних мереж з обов’язковими вимогами наявності комбінованої каналопромивної машини є ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС". Другою компанією, яка постійно приймає участь в цих тендерних процедурах є ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП". Як приклад, надаємо Вам посилання на тендерні процедури з аналогічними вимогами щодо кількості техніки з відповідними технічними характеристиками: 1. «Захист довкілля» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-15-001000-a), яка була проведена Комунальним підприємством Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-15-001000-a 2. «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» код 90470000-2 за ДК 021:2015 (послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників))» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-07-001611-a), яка була проведена Комунальним підприємством "КИЇВПАСТРАНС" . https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-07-001611-a Результати проведеного аналізу будуть направлені до Антимонопольного комітету України, Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів щодо проведення перевірки використання бюджетних коштів та розслідування можливого факту змови Замовників з ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС" та ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП" з метою створення дискримінаційних вимог, завищення ціни та звуження конкуренції під час проведення закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене вище вбачаємо ознаки корупційної складової в діях посадових осіб КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3, спрямованих на виключення добросовісної конкуренції серед учасників та наявності дискримінаційної складової серед потенційних учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі. В И М А Г А Є М О: 1. Виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимогу щодо наявності комбінованої каналопромивної машини. У разі ігнорування нашого звернення та ненадання йому належної оцінки, з метою захисту своїх порушених прав, а також наявності порушень з боку КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів з метою проведення перевірки цільового використання бюджетних коштів. Крім того, враховуючи той факт, що процедура закупівлі підпадає під категорію надпорогових, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня. Ваші вимоги щодо тендерної документації нами розглянуті і за результатами розгляду повідомляємо наступне. Пунктом 3 частини 2 статті 22 України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) Тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Нами внесено зміни до тендерної документації в частині обов’язкової наявності комбінованої каналопромивної машини
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 04.11.2019 15:59
Підтвердження вирішення: додаток 2(нова редакція),протокол 345 та перелік змін
Скарга
Розгляд припинено

щодо умов надання послуг

Номер: 6e9af05686e14d9da4ae786c892795a4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-28-000284-c.b1
Назва: щодо умов надання послуг
Скарга:
Шановний Замовник Відповідно до вимог п.5 Додатку 2 Тендерної документації вимагається: «Мати в наявності техніку власну та/або орендовану, в кількості не менше ніж: - комбіновану каналопромивну машину з гідродинамічною установкою високого тиску та вакуумною системою відкачки мулу» 1. Питання щодо Обсягів робіт, визначені Специфікацією (Додаток 2 тендерної документації). Вважаємо, що Виконавець має самостійно визначати тип залученої техніки для забезпечення вчасного та якісного виконання робіт. Підкреслюємо, що у разі порушення термінів та неналежного виконання виконавець несе відповідальність відповідно до пункту 5.1., 7.1-7.10 проекту договору, викладеного у складі тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу, що при розгляді скарги згідно закупівлі: ID:19e700d0487a407e8d7a0600363d9781 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-26-000749-a замовник: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації рішенням Антимонопольного комітету України №11937-р/пк-пз від 28.08.2019 аналогічну вимогу щодо наявності комбінованої каналопромивної машини було визнано дискримінаційною (рішення АМКУ додається). Також інформуємо Замовника, що в результаті моніторингу державних закупівель було виявлено, що переможцем, який приймав участь в тендерних закупівлях щодо гідродинамічного очищення каналізаційних мереж з обов’язковими вимогами наявності комбінованої каналопромивної машини є ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС". Другою компанією, яка постійно приймає участь в цих тендерних процедурах є ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП". Як приклад, надаємо Вам посилання на тендерні процедури з аналогічними вимогами щодо кількості техніки з відповідними технічними характеристиками: 1. «Захист довкілля» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-15-001000-a), яка була проведена Комунальним підприємством Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-15-001000-a 2. «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» код 90470000-2 за ДК 021:2015 (послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників))» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-07-001611-a), яка була проведена Комунальним підприємством "КИЇВПАСТРАНС" . https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-07-001611-a Результати проведеного аналізу будуть направлені до Антимонопольного комітету України, Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів щодо проведення перевірки використання бюджетних коштів та розслідування можливого факту змови Замовників з ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС" та ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП" з метою створення дискримінаційних вимог, завищення ціни та звуження конкуренції під час проведення закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене вище вбачаємо ознаки корупційної складової в діях посадових осіб КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3, спрямованих на виключення добросовісної конкуренції серед учасників та наявності дискримінаційної складової серед потенційних учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі. В И М А Г А Є М О: 1. Виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимогу щодо наявності комбінованої каналопромивної машини. У разі ігнорування нашого звернення та ненадання йому належної оцінки, з метою захисту своїх порушених прав, а також наявності порушень з боку КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів з метою проведення перевірки цільового використання бюджетних коштів. Крім того, враховуючи той факт, що процедура закупівлі підпадає під категорію надпорогових, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 30.10.2019 17:57
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.11.2019 22:11
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР", Горбачов Сергій Миколайович 380992136921 tovplumber@ukr.net