-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Джерело безперебійного живлення 1600 ВА
Завершена
620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
Період оскарження:
25.10.2019 16:48 - 08.11.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
оскарження результатів кваліфікації
Номер:
84301e8d23cd499da3cf1855757835e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-25-002865-b.b2
Назва:
оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
повний текст вимоги завантажено окремим файлом
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 28.11.2019 17:08
- скриншот.docx 28.11.2019 17:08
Дата подачі:
28.11.2019 17:08
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Номер:
7a876d413e7440bb9cf2355d1b8704f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-25-002865-b.a1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Вимога:
Головним управлінням ДПС у Львівській області оголошено відкриті торги із закупівлі «Баласти для розрядних ламп чи трубок –за кодом ДК 021:2015 – 31150000-2 (Джерело безперебійного живлення 1600 ВА)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-25-002865-b. Вважаємо, що Тендерна документація Замовника щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю UA-2019-10-25-002865-b порушує вимоги законодавства про публічні закупівлі та містить дискримінаційні вимоги, що порушує принципи здійснення закупівель, виходячи з наступного:
1.В п. 2 розділу 5 Тендерної документації зазначено, що замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 6 000,00 грн. (шість тисяч гривень 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 15 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.
Вважаємо таку умову Тендерної документації такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, а також інші норми Закону «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного. Згідно із п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно із п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Предметом закупівлі у процедурі UA-2019-10-25-002865-b є товар, а саме - Джерело безперебійного живлення 1600 ВА. Таким чином, юридично-консультаційні послуги не відносяться до предмету закупівлі. А отже положення про сплату учасником-переможцем зазначених послуг не можуть бути включені до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати. Розглядаючи аналогічну умову тендерної документації за скаргою учасника, Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ у своєму Рішенні № 2047-р/пк-ск від 25.12.2013 р. Прийшла до висновку, що такі положення тендерної документації порушують вимоги ст. 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель – принцип максимальної економії та ефективності. На нашу думку, це також є порушенням принципу запобігання корупційним діям та зловживанням, оскільки включення до умов тендерної документації умови про оплату послуг, які надаються замовнику третьою особою та не мають відношення до предмету закупівлі, - є очевидним зловживанням з боку замовника.
Таким чином, вважаємо, що Замовником порушені вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлені декілька вимог, що є дискримінаційними.
Згідно з ст. З Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.Допущені Замовником порушення порушують право скаржника на участь у закупівлі на умовах добросовістної конкуренції, прозорості, відкритості та недискримінації учасників.На підставі викладеного, керуючись ст. З, 22, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» , -
ПРОСИМО: Головне управління ДПС у Львівській області, усунути дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
При відмові внесення змін до тендерної документації залишаємо за собою право звернутися до АМКУ зі скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2019 16:29
Вирішення:
Шановний Учаснику! В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Згідно ч. 3 ст. 22 даного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Відхилено