-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги доступу до мережі Інтернет з встановленням мережевого обладнання
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Завершена
236 281.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 181.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 181.40 UAH
Період оскарження:
25.10.2019 16:32 - 06.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Номер:
0572f541f8d745598a1d97052ddca6df
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-25-002790-b.b1
Назва:
Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Вих. № 97 Виконавчому комітету Петрівсько-
Від «19» листопада 2019 р Роменської сільської ради
ВИМОГА
Виконавчим комітетом Петрівсько-Роменської сільської ради проводиться процедура закупівлі згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 72410000-7 - Послуги провайдерів.
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro ,Замовником - Виконавчий комітетет Петрівсько-Роменської сільської ради (надалі за текстом – «Замовник») було проведено відкриті торги Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-25-002790-b ID 4dadfd2e9b634eb3b5666066c3b5ecc4 на закупівлю: згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 72410000-7 - Послуги провайдерів.
Аукціон за даною закупівлею відбувся 11.11.2019 року.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняло три учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК";
2. ТОВ "АВАТОР-ГРУП";
3. ТОВ "ФАЙВ ГРУП".
Ціна учасника ТОВ "ФАЙБЕРЛІНК" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна.
Згідно Протоколу № 93 від 15.11.2019 року про розгляд пропозицій учасника, Замовник відхилив пропозицію ТОВ "ФАЙБЕРЛІНК", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
- в поданій пропозиції надано заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, без згоди обробки персональних даних працівників учасника які будуть залучені до виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника, що не відповідає умовам тендерної документації.
- учасником у складі пропозиції подана довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля без зазначення їх виконання при виконанні зобов'язань за договором, що не відповідає умовам тендерної документації.
- учасником у складі пропозиції надано форма «Пропозиція» з незаповненими комірками які вимагались, що не відповідає умовам тендерної документації.
- учасником у складі пропозиції, не надано лист за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається перелік обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету із прокладанням оптичного волокна та розгалуженням мережі по всім кабінетам кожного окремого закладу, що визначені технічним завданням, що не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати «Заява, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника.» Форма такої заяви замовником не визначалась.
Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано Документ – «Довідка про уповноважену особу учасника», а також надано Документ – «Лист-згода на обробку персональних даних» - Лист-згоду представника учасника уповноваженого представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних. Враховуючи відсутність необхідності в залучені додаткових відповідальних осіб з підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі) станом до моменту укладання договору про закупівлю включно, та можливого порушення закону «Про захист персональних даних» надано Лист-згоду виключно на уповноважену особу. У разі виникнення потреби залучення додаткових відповідальних осіб при виконанні договору про закупівлю. на вимогу Замовника, відповідні документи можуть бути надані.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, оскільки надана Учасником інформація в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором.». Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано довідку про застосування заходів із захисту довкілля їз зазначенням, щодо гарантій екологічної безпеки товарів та послуг, що будуть надаватись. Результатами проведення відкритих торгів згідно закону є укладений договір про закупівлю. Надання послуг та постачання товару по цій закупівлі здійснюється виключно на договірних підставах. Учасником надано необхідну інформацію на виконання вимог тендерної документації Замовника.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, його невідповідності кваліфікаційним критеріям, оскільки інформація про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором надана у складі тендерної пропозиції.
Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати Форму «Пропозиції» «Форма «Пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається за підписом уповноваженої особу учасника в електронному вигляді, наведеному нижче, у форматі доступному для відображення такого електронного документу»
Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано Документ – «Пропозиція» із зазначенням, ціни за одиницю та вартості пропозиції без ПДВ та іншою інформацією. Вартість пропозиції з ПДВ не може бути заповнена Учасником, оскільки Учасник не є платником ПДВ та не може надавати не достовірну інформацію. В свою чергу Замовник відповідно ст. 16 Закону не може вимагати від Учасника інформацію та документи не передбачені законодавством. «…тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, форма «Пропозиція» оприлюднена Учасником
Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати «Лист за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається перелік обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету із прокладанням оптичного волокна та розгалуженням мережі по всім кабінетам кожного окремого закладу, що визначені технічним завданням.»
Учасником у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано Документ – «Довідка про обладнання» №86 від 07.11.2019р. із зазначенням усієї необхідної інформації про обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету. Необхідна інформація на вищезазначену вимогу Замовника зазначена у листі №87 від 07.11.2019р., оприлюдненому на майданчику. Необхідна інформація на вищезазначену вимогу Замовника зазначена у гарантійному листі №82 від 07.11.2019р., оприлюдненому на майданчику.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Директор ТОВ «Файберлінк» Демченко В.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 19.11.2019 16:51
Дата подачі:
19.11.2019 16:56
Вирішення:
Шановний учасник процедури закупівлі, уповноважена особа, ознайомившись із вашою вимогою повідомляє наступне:
- в поданій Вами пропозиції надано лист-згоду, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, без згоди обробки персональних даних працівників учасника які будуть залучені до виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі), та додатково не зазначено П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника, що не відповідає умовам тендерної документації.
- в поданій Вами пропозиції надано довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про застосування заходів із захисту довкілля без зазначення гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором, що не відповідає умовам тендерної документації.
- в поданій Вами пропозиції надано форму «Пропозиція» з незаповненими комірками, які вимагались ("ВАРТІСТЬ пропозиції за найменуванням, грн., без ПДВ", "ПДВ (___%)", "8. Умови розрахунків: відстрочка платежу: _______")" та телефон головного бухгалтера в комірці "Відомості про керівництво"), що в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації.
Розділом «примітки» додатку 6 встановлено - у разі якщо учасником пропозиція подається без урахування податку на додану вартість, - у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається « - », що в подальшому свідчить про те що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість. Таку умову учасником не виконано, що призвело до відхилення пропозиції в цій частині.
- в поданій Вами пропозиції не надано лист за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається перелік обладнання та кабельної продукції, яка буде використовуватись при проведенні робіт по підключенню до Інтернету із прокладанням оптоволокна та розгалудженням мережі по всім кабінетам кожного окремого закладу, що визначені технічним завданням, що не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами тендерної документації встановлено умови надання інформації, яка повинна бути відображена учасником у наданих документах пропозиції. Якщо запитувана інформація не надана або надана інформація не відповідає встановленим умовам, така пропозиція учасника відхиляється.
Вище перелічені факти відносяться до зауважень, які свідчать про невідповідність вимогами викладеним умовами тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено