-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Перелік змін до тендерної документації від 25.10.2019 р.
Завершена
96 228.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 481.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 481.14 UAH
Період оскарження:
25.10.2019 14:33 - 30.10.2019 15:10
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ffcbbf3690184b8192c46b316a06dcf2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-25-001920-b.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Тендерною документацією встановлено дискримінаційну вимогу щодо мемораднуму про співпрацю з органами поліції МВС. Звертаємо вашу увагу на те, що документацією прописано вичерпні посилання на постанову КМУ від 18.11.2015 р. № 960 відповідно до якої учасник має відповідати. Поряд з цим, у відповідності до ліцензійних умов відсутнє посилання (не прописано) про те, що охоронна компанія яка здійснює свою діяльність у сфері надання охоронних послуг, в обов'язковому порядку повинна мати мемораднум про співпрацю з органами поліції МВС. Окрім цього постановю КМУ від 18.11.2015 р. № 960, розділом "Організаційні вимоги" п.7 "Суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний" пп.9 та 10 передбачено про те, що суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний: 9) повідомляти негайно у будь-який можливий спосіб територіальному органу Національної поліції про: факти припинення правопорушень стосовно персоналу охорони, майна або фізичних осіб, які охороняються, застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, використання службових собак персоналом охорони, а в разі заподіяння тілесних ушкоджень правопорушнику - негайно викликати екстрену (швидку) медичну допомогу та надавати першу долікарську допомогу; виявлення ознак кримінального правопорушення, порушення громадського порядку; 10) до прибуття працівників правоохоронних органів вжити всіх можливих заходів для охорони місця події та збереження слідів злочину, виявлення очевидців і фіксації їх персональних даних. Після прибуття працівників правоохоронних органів персонал охорони зобов’язаний діяти за їх вказівкою. Тобто самими ліцензійними умовами встановлено обов'язок компаній які надають охоронні послуги щодо співпраці з полліцією МВС. Встановивши вимогу щодо меморандуму про співпрацю з поліцією МВС, можна зробити висновок, що замовник має на меті визнати переможцем і заключити договір з охоронною компанією яка має цей меморандум, в той час як охоронні компанії не зобов'язані його мати. Враховуючи значну кількість вимог на підтвердження постанові КМУ від 18.11.2015 р. № 960 та наявністю меморандуму, ви суперечите самі собі, оскільки наявність меморандуму ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджені постановою КМУ - НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА!!! Наявність або відсутність меморандуму, жодним чином не впливає на забезпечення належної якості послуги, яка закуповується за державні кошти, та дотримання принципу максимальної ефективності. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги щодо меморандуму та привести ТД у відповідність!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2019 12:38
Вирішення:
Тендерна документація на проведення допорогових закупівель на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена Замовником – Комунальним підприємством "Психоневрологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи" Дніпропетровської обласної ради" відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон).
Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», документація для проведення закупівлі може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами Замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі.
Вимога щодо наявності Меморандум про співпрацю з органами поліції МВС України встановлена Замовником з метою забезпечення належної якості послуги, яка закуповується за державні кошти, та дотримання принципу максимальної ефективності.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність»), всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
За тендерною документацією Об’єктами охорони є територіальні органи державної влади, на території яких знаходиться велика кількість матеріальних цінностей, а також постійно перебуває значна кількість людей. За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на Об’єктах охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на Об’єкті охорони, так і для Замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Відповідно до тендерної документації Замовник вимагає від учасника наявність меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС та не вважає це дискримінаційною вимогою з наступних підстав. Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо). Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
89436e8ddbb64d2db25a01ea63f109fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-25-001920-b.b2
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Враховуючи принципи закупівель, тендерною документацією встановлено дискримінаційну вимогу про наявність офісу у м. Дніпро. Дана вимога є дискримінаційною і в свою чергу ставить учасників у не рівні умови. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вигом нормативно-правових документів при здійсненні закупівель!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2019 11:40
Вирішення:
Відповідь на запитання: «Офіс у м. Дніпро» Тендерна документація на проведення торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена Замовником – КП «Психоневрологічний цент медико – соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями ЦНС»ДОР» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон). Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям:наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро, тощо. Так, даний критерій був застосований, задля в подальшому належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпрі (з наданням копій договорів купівлі-продажу або оренди офісного приміщення) є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів органів державної влади, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Так, враховуючи територіальне розміщення Об’єктів Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці м. Дніпро та прилеглих районах відповідних груп швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників Виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці м. Дніпро та прилеглих районах, частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Дніпрі. Крім того, Виконавець повинен буде забезпечити відвідування відповідальними начальниками охорони Виконавця Об’єктів протягом робочоготижня, не менше 3-х разів на тиждень, для здійснення організаційнихзаходів, для належноговиконання зобов’язань за Договором, і їх погодження з керівництвомЗамовника, що територіально знаходиться у м. Дніпро. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництвав межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у м. Дніпрі відповідно. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, мета включення даного кретерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівель приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо вимоги про надання меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС.
Номер:
a01d65d149324c8d93366a04cdfce0d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-25-001920-b.b1
Назва:
Щодо вимоги про надання меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС.
Вимога:
Щодо вимоги про надання меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС.
Комунальним підприємством "Психоневрологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи" Дніпропетровської обласної ради" (надалі – Замовник) оголошено публічну закупівлю ДК 021:2015 - 79710000-4 (Охоронні послуги).
Ознайомившись з тендерною документацією нами виявлено порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації, а саме в Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідність учасника вимогам та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників» дискримінаційних вимог до учасників, що сприяють зниженню добросовісної конкуренції та обмежують коло учасників.
Так у Додатку 1 для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям вимагається надання меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС.
Вважаємо, що дана вимога суперечить нормам антиконкурентного та антимонопольного законодавства України.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога Замовника щодо надання меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом.
Суб'єкти охоронної діяльності діють відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
На сьогоднішній день, ні ліцензійні умови, ні будь-який інший закон не забороняють приватному охоронному підприємству здійснювати охоронну діяльність без наявності договорів або меморандумів з поліцією.
Також слід зазначити, що кожне охоронне підприємство, при будь яких випадках, у яких потрібна присутність правоохоронних органів має право зателефонувати 102 та викликати наряд поліції, який зобов'язаний приїхати на виклик і для цього не потрібно укладати ніяких договорів чи меморандумів. Це входить у функціональні обов'язки поліції, визначені чинним законодавством.
Таким чином, встановивши вимогу про надання меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС, Замовник свідомо обмежив коло учасників та позбавив їх можливості взяти участь у процедурі закупівлі, так як вони не можуть відповідати встановленим кваліфікаційним критеріям Замовника.
Вважаємо, що такі дії Замовника можуть свідчити на особисту зацікавленість в результатах торгів та визначенні переможцем закупівлі конкретного учасника.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити вимогу про надання меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС, внести зміни в тендерну документацію та забезпечити рівні умови учасникам для участі у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 28.10.2019 11:03
Дата подачі:
28.10.2019 11:03
Вирішення:
Вимога щодо наявності Меморандум про співпрацю з органами поліції МВС України встановлена Замовником з метою забезпечення належної якості послуги, яка закуповується за державні кошти, та дотримання принципу максимальної ефективності.
Статус вимоги:
Відхилено