-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс)
Завершена
70 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 353.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 353.75 UAH
Період оскарження:
25.10.2019 12:10 - 05.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
6027598eb4c44e22bc0cf6f57eeef597
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-25-001228-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно Тендерної документації: Учасник надає копію договору з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Дніпрі строком дії не менше ніж до 31.12.2019 р.
Зазначена вимога є НЕЗАКОННОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ з огляду на наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару.
Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в місті Дніпро сервісного центру є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про ДИСКРИМІНАЦІЮ потенційних учасників процедури закупівлі. Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ стосовно розміщення сервісного центру в місті Дніпро, в іншому випадку змушені будемо оскаржити дану процедуру закупівлі до уповноваженого органу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.10.2019 16:08
Вирішення:
На Вашу вимогу щодо порушення норм чинного законодавства повідомляємо наступне.
Тендерна документація на закупівлю оголошення UA-2019-10-25-001228-b, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та згідно з вимогами чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тендерна документація на закупівлю «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс)» не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Щодо вимоги «обов’язкова наявність сервісного центру Учасника у м. Дніпро» повідомляємо наступне. В разі виникнення поломок в гарантійному періоді (не менше 2 років) учасник повинен забезпечити гарантійне обслуговування чи ремонт за свій рахунок та в максимально короткий термін. Вивіз техніки з навчальних закладів та повернення техніки здійснюється за рахунок учасника. Дана вимога обумовлена тим, що від наявності техніки у закладі залежить своєчасне та безперебійне здійснення навчального процесу в умовах реформування галузі в закладах м. Дніпро.
В тендерній документації відсутня вимога щодо наявності сервісного центру в окремому районі міста, а зазначено «у м. Дніпрі», що ніяким чином не дискримінує учасників. Крім того можливо надати договір про співпрацю з існуючими сервісними центрами в м. Дніпрі.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Статус вимоги:
Відхилено