• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33770000-8 «Папір санітарно-гігієнічного призначення» (Підгузки для дорослих Smаll, Підгузки для дорослих Мedium, Підгузки для дорослих Large)

Торги не відбулися

193 705.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 968.53 UAH
Період оскарження: 25.10.2019 11:41 - 05.11.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

лист щодо конфіденційної інформації у складі пропозиції ТОВ "АФІНА-ГРУП"

Номер: 013bc59c2ba149eab12c443bc284b195
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-25-000662-c.b6
Назва: лист щодо конфіденційної інформації у складі пропозиції ТОВ "АФІНА-ГРУП"
Вимога:
Шановний замовнику! Вимагаємо неупередженої оцінки ВСІХ Учасників закупівлі. Звертаємо вашу увагу, що у складі пропозиції ТОВ "АФІНА-ГРУП" також відсутній лист про наявність чи відсутність конфіденційної інформації, який вимагається у частині 1 розділу 5 тендерної документації, тому пропозиція ТОВ "АФІНА-ГРУП" також підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам тендерної документації (на підставі п.4 ч.1 статті 30 Закону). Вимагаємо діскваліфікувати ТОВ "АФІНА-ГРУП".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Оскарження дій Замовника про визначення переможця

Номер: a35a6a44f47444398c404e524c00c6cb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-25-000662-c.b5
Назва: Оскарження дій Замовника про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник. Для подальшої оцінки ваших дій при визначенні переможця цих торгів вимагаємо від вас чіткої і однозначної відповіді (Так/Ні) чи є порушенням - неспроможність учасника подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника. Та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. В тендерній документайції чітко вказано: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист про наявність чи відсутність в складі його тендерної пропозиції конфіденційної інформації. Розумієте? Повинен. Інших варіантів не вимагається. А учасник не надав. Якщо Так, то чому не застосовується Ст. 30, частина 1, п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі"? Чекаємо на вашу однозначну відповідь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу пильність! Дійсно, вказана Вами довідка не була надана першим Учасником процедури закупівлі. Тендерним комітетом будуть прийняті відповідні рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника

Номер: 321e7ffbaeca4b3787337d3b00a3f721
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-25-000662-c.b4
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник. У Розділі V.Оцінка тендерної пропозиції зазначено: Згідно частини 2 статті 27 Закону Учасник має право обґрунтовано визначити конфіденційну інформацію (з наданням в складі тендерної пропозиції відповідного листа-обґрунтування), яка не підлягає автоматичному розкриттю під час розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель (таку інформацію буде мати змогу побачити тільки замовник). Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку №1 до даної тендерної документації) і вимогам, установленим статтею 17 Закону (згідно Додатку №2 до даної тендерної документації). У разі порушення Учасником вимог частини 2 статті 27 Закону така тендерна пропозиція буде відхилена згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист про наявність чи відсутність в складі його тендерної пропозиції конфіденційної інформації. Учасник - ТОВ "БЛУМІ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав лист про наявність чи відсутність в складі його тендерної пропозиції конфіденційної інформації. Вимагаємо дискваліфікувати Учасника - ТОВ "БЛУМІ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне: Згідно частини 2 статті 27 Закону України Про публічні закупівлі, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, встановленим статтею 17 Закону України про публічні закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "БЛУМІ" немає інформації, яка визначена конфіденційною, жоден файл не містить паролів та обмежень доступу, що доводить відсутність конфіденційної інформації у складі пропозиції. Замовник вважає достатньої надану Учасником інформацію.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 65e06f6264ee489bba349d7a90105e19
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-25-000662-c.b3
Назва: Дискримінація
Вимога:
Вимагаємо від Замовника припинити "гратися" з розмірами окружності у поясі (см). Є міжнародний класифікатор розмірів S, M, L і т.і. Вимагаємо виключити із техніко-медичних вимог вказівку на конкретні розміри окружності у поясі в см. У разі не виконання даних вимог буде надіслана скарга до АМКУ на процедуру закупівлі, як таку, що має ознаки корупції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Тендерний комітет внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 7f01a93f263242aebeb5fac193bff641
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-25-000662-c.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Відповідно до приписів ст.ст. 1,3,25 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваші «Вимоги Замовника до предмету закупівлі (Товару)» прописані під конкретну торгову марку (SENI розмір Small та Tena розмір Medium)! Вказуючи конкретні розміри в сантиметрах, кількість в упаковці та інші характеристики (конкретну кількість мілілітрів поглинання, що значить «не гірше» - не менше?), які унеможливлюють участь в закупівлі других торгівельних марок, ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі»!!! З цього виходить, що Ви прописуєте вимоги під конкретну торгівельну марку! Це суперечить Закону "Про публічні закупівлі". Тому Вимагаємо: 1. Видалити вимогу - кількість в упаковці! Зазначити кількість в штуках. 2. Привести показники розмірів (всіх!!!) в відповідність міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки. Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL. Таким чином в закупівлі буде забезпечена конкуренція і учасники з другими торгівельними матимуть змогу конкурувати з представником «Tena». Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Тендерний комітет внесе зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 4abb750c38fd4f9bb2b671fa30100390
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-25-000662-c.b1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Розмір підгузникa Medium (M) (75-110 cм) входить до міжнародної кваліфікації розмірів "М" медичних виробів. Вказаний Вами розмір 73-122 см - це розмір підгузника одного із відомих брендів і не допуск до торгів іншіх товарів є дискримінаційним порушенням, щодо Закону України про держзакупівлі. Тому вимагаемо виключити вказівку на розмір підгузникa Medium (M) (73-122 cм).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет внесе зміни у технічну частину тендернох документації.
Статус вимоги: Задоволено