-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Оселедець солоний
Оселедець солоний
Завершена
4 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40.00 UAH
мін. крок: 1% або 40.00 UAH
Період оскарження:
02.11.2016 15:36 - 04.11.2016 13:41
Скарга
Виконана замовником
Порушення діючого законодавства
Номер:
eef4c82ba264420aa0c8c328302b8c39
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-02-000645-a.b2
Назва:
Порушення діючого законодавства
Скарга:
Згідно Протоколу про засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Знам’янська обласна бальнеологічна лікарня» КОР про дискваліфікацію учасника від 11 листопада 2016 року прийнято рішення про дискваліфікацію нашого підприємства в процедурі закупівлі оселедця соленого (ідентифікатор закупівлі UA-2016-11-02-000645-a) без підстав та з порушення вимог діючих правових документів, а саме в зв’язку з негативними відгуками від інших замовників про несвоєчасне постачання товарів та про невиконання замовлень в інші організації та до КП «ЗОБЛ»КОР.
Доводимо до Вашого відома, що при розгляді пропозицій замовник має керуватися Законом України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII "Про публічні закупівлі".
Стаття 3. даного Закону визначає принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також даний Закон визначає чіткий перелік підстав для дискваліфікації учасників, а саме:
Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Щодо попередніх поставок до ЗОБЛ повідомляємо , що вони здійснювалися згідно умов відповідних договорів, товар поставлявся належної якості та з відповідними супровідними документами. Також просимо надати пояснення , які саме негативні відгуки вказані в протоколі засідання тендерного комітету.
Враховуючи вищевикладене та для того, щоб привести наші взаємовідносини в рамки діючого законодавства.
просимо надати роз’яснення про правові підстави дискваліфікації ФОП Тканова Л.В.
Відповідно до ст.. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження тканова.pdf 18.11.2016 11:24
- Оскарження 18.11.2016 11:24
- по скарзіUA-2016-11-02-000645-a.b2.pdf 07.12.2016 00:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2016 11:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.12.2016 00:34
Скарга
Виконана замовником
порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
71db157cd6a24bcaa0519c5260f21686
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-02-000645-a.b1
Назва:
порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Згідно Протоколу про засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Знам’янська обласна бальнеологічна лікарня» КОР про дискваліфікацію учасника від 11 листопада 2016 року прийнято рішення про дискваліфікацію нашого підприємства в процедурі закупівлі оселедця соленого (ідентифікатор закупівлі UA-2016-11-02-000645-a) без підстав та з порушення вимог діючих правових документів, а саме в зв’язку з негативними відгуками від інших замовників про несвоєчасне постачання товарів та про невиконання замовлень в інші організації та до КП «ЗОБЛ»КОР.
Доводимо до Вашого відома, що при розгляді пропозицій замовник має керуватися Законом України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII "Про публічні закупівлі".
Стаття 3. даного Закону визначає принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також даний Закон визначає чіткий перелік підстав для дискваліфікації учасників, а саме:
Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Щодо попередніх поставок до ЗОБЛ повідомляємо , що вони здійснювалися згідно умов відповідних договорів, товар поставлявся належної якості та з відповідними супровідними документами. Також просимо надати пояснення , які саме негативні відгуки вказані в протоколі засідання тендерного комітету.
Враховуючи вищевикладене та для того, щоб привести наші взаємовідносини в рамки діючого законодавства.
просимо надати роз’яснення про правові підстави дискваліфікації ФОП Тканова Л.В.
Відповідно до ст.. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:
reviewers
- R_UA-2016-11-02-000645-a.b1.pdf 05.12.2016 13:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2016 11:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.12.2016 13:32