-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування дихальних апаратів «MSA AUER» в комплекті з 4-ма масками та балонами 7л/300 бар
Послуги з технічного обслуговування дихальних апаратів «MSA AUER» в комплекті з 4-ма масками та балонами 7л/300 бар
Завершена
27 720.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 138.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 138.60 UAH
Період оскарження:
28.11.2016 14:39 - 29.11.2016 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
8e25c15b2cd849b080ae33d3beb33fd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-28-000771-c.b3
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
ТОВ «ПОСТ-01» вимагає від тендерного комітету Замовника чітко дотримуватись норм національного та міжнародного права, уважно і об'єктивного досліджувати тендерні пропозиції Учасників та переглянути своє рішення щодо відхилення пропозицій ТОВ «ПОСТ-01».
Пов'язані документи:
Учасник
- Копія листа Торгово-промислової палати України 781308.2-7.3 від 22.11.16р.pdf 08.12.2016 14:33
- Скарга.pdf 08.12.2016 14:33
- 1_Информ-письмо MSA AUER_ТО аппаратов.pdf 09.12.2016 20:09
- відповідь ПОСТ01.docx 09.12.2016 20:09
Дата подачі:
08.12.2016 14:33
Вирішення:
Скарга не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.12.2016 20:11
Підтвердження вирішення:
Тендерний комітет 1 держаного пожежно-рятувального загону вирішив скаргу ТОВ "ПОСТ-01» від 08.09.2016 № 579 залишити без задоволення, а рішення без змін.
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо повторного перегляду кандидата
Номер:
432063de57824ff9985ccb04670beae0
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-28-000771-c.a2
Назва:
Щодо повторного перегляду кандидата
Вимога:
Вимагаємо повторно переглянути пропозицію ТОВ "ПОСТ-01", так як Замовником було помилково прикріплено протокол розгляду, який не має відношення до даної процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2016 09:53
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
05.12.2016 09:57
Вимога
Вирішена
Вимоги щодо зміни технічного завдання надання послуг з питань визначення конкретних грошових витрат на надання послуг
Номер:
1e4f8d99029d4fa9857e8d071f1ca765
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-28-000771-c.b1
Назва:
Вимоги щодо зміни технічного завдання надання послуг з питань визначення конкретних грошових витрат на надання послуг
Вимога:
Вимоги викладенні у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про зміну ТД.pdf 29.11.2016 15:53
Дата подачі:
29.11.2016 15:53
Вирішення:
Вимога підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
30.11.2016 11:51
Підтвердження вирішення:
Доброго дня!
Вашу вимогу щодо усунення порушень по документації було розглянуто на засіданні тендерного комітету (протокол № 30 від 30.11.2016 р), за результатом якого повідомляємо наступне.
Так, до ціни пропозиції повинні бути включені зазначені Вами витрати, а саме:
1) транспортні та відрядні витрати (витрати на проживання в готелі, добові) на приїзд спеціалістів;
2) вартість змащувальних матеріалів, згідно із Сервісної картки виробника MSA;
3) витратних матеріалів/запчастин, що мають бути замінені під час проведення технічного обслуговування;
4) витратні матеріали/оригінальних запчастин, що мають бути обов’язково замінені під час проведення технічного обслуговування, такі як:
- ущільнююче кільце 11х2,5 різьбового штуцера редуктора у кількості 55 шт.;
- змазки згідно із технологічної карти змащування.
Відповідно до п.7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій.
Оскільки початок прийому пропозицій розпочався з 29.11.2016 16:01, Замовник не має можливості внести зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі.
Задовільнена:
Так