• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування дихальних апаратів «MSA AUER» в комплекті з 4-ма масками та балонами 7л/300 бар

Послуги з технічного обслуговування дихальних апаратів «MSA AUER» в комплекті з 4-ма масками та балонами 7л/300 бар

Завершена

27 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 138.60 UAH
Період оскарження: 28.11.2016 14:39 - 29.11.2016 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 8e25c15b2cd849b080ae33d3beb33fd5
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-28-000771-c.b3
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
ТОВ «ПОСТ-01» вимагає від тендерного комітету Замовника чітко дотримуватись норм національного та міжнародного права, уважно і об'єктивного досліджувати тендерні пропозиції Учасників та переглянути своє рішення щодо відхилення пропозицій ТОВ «ПОСТ-01».
Вирішення: Скарга не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 09.12.2016 20:11
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет 1 держаного пожежно-рятувального загону вирішив скаргу ТОВ "ПОСТ-01» від 08.09.2016 № 579 залишити без задоволення, а рішення без змін.
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо повторного перегляду кандидата

Номер: 432063de57824ff9985ccb04670beae0
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-28-000771-c.a2
Назва: Щодо повторного перегляду кандидата
Вимога:
Вимагаємо повторно переглянути пропозицію ТОВ "ПОСТ-01", так як Замовником було помилково прикріплено протокол розгляду, який не має відношення до даної процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 05.12.2016 09:57
Вимога
Вирішена

Вимоги щодо зміни технічного завдання надання послуг з питань визначення конкретних грошових витрат на надання послуг

Номер: 1e4f8d99029d4fa9857e8d071f1ca765
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-28-000771-c.b1
Назва: Вимоги щодо зміни технічного завдання надання послуг з питань визначення конкретних грошових витрат на надання послуг
Вимога:
Вимоги викладенні у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога підлягає задоволенню
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 30.11.2016 11:51
Підтвердження вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу щодо усунення порушень по документації було розглянуто на засіданні тендерного комітету (протокол № 30 від 30.11.2016 р), за результатом якого повідомляємо наступне. Так, до ціни пропозиції повинні бути включені зазначені Вами витрати, а саме: 1) транспортні та відрядні витрати (витрати на проживання в готелі, добові) на приїзд спеціалістів; 2) вартість змащувальних матеріалів, згідно із Сервісної картки виробника MSA; 3) витратних матеріалів/запчастин, що мають бути замінені під час проведення технічного обслуговування; 4) витратні матеріали/оригінальних запчастин, що мають бути обов’язково замінені під час проведення технічного обслуговування, такі як: - ущільнююче кільце 11х2,5 різьбового штуцера редуктора у кількості 55 шт.; - змазки згідно із технологічної карти змащування. Відповідно до п.7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій. Оскільки початок прийому пропозицій розпочався з 29.11.2016 16:01, Замовник не має можливості внести зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі.
Задовільнена: Так