• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання, (Принтер лазерний HP Color LJ Pro M454dw з Wi-Fi у кількості 3 штуки, 3D принтер XYZprinting da Vinci 1.0 PRO 3-в-1 WiFi (3F1ASXEUO1K) у кількості 1 штука)

Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам та саме мати наступні характеристики: 1. Принтер лазерний HP Color LJ Pro M454dw з Wi-Fi у кількості 3 штуки: Тип паперу – щільна; Призначення – для офісу; Технологія друку – лазерна; Формат друку – А4; Колірність – кольоровий; Роздільна здатність друку - 600x600 dpi; Швидкість чорно-білого друку,стор/хв. – 27; Швидкість кольорового друку,стор/хв. – 27; Час виходу першої сторінки,с - 9,7; Мін. щільність паперу,гр/м2 – 60; Макс. щільність паперу,гр/м2 – 176; Лоток подачі – 50; Лоток прийому – 150; Друк на рулонному папері – ні; Дротові інтерфейси – Ethernet, USB; Бездротові інтерфейси – Wi-Fi; Вбудована СБПЧ – ні; Прямий друк – є; Двосторонній друк – є; РК-дисплей – є; Кількість картриджів – 4; Підтримка ОС – Android, Mac OS, Windows; Мови описання – PCL5, PCL6, PostScript 3, PWG, URF; Матеріал корпусу – пластик; Підтримка AirPrint – є; Друк конвертів – є; Колір – білий; Гарантія,міс. – 12; Комплект поставки: принтер, 4 попередньо пробних тонер-картриджа HP LaserJet (чорний, блакитний, пурпурний, жовтий: 1200 сторінок), документація в комплекті (посібник для початківців, плакат з інструкціями по установці), листівка з нормативними вимогами, кабель живлення, USB- кабель. 2. 3D принтер XYZprinting da Vinci 1.0 PRO 3-в-1 WiFi (3F1ASXEUO1K) у кількості 1 штука: Технологія друку – моделювання методом наплавлення (FDM/FFF); Область побудови – 200х200х190мм; Товщина шару – 0,1-0,4 мм; Діаметр сопла – 0,4 мм; Кількість друкуючих головок: 1. Діаметр нитки: 1,75 мм; Інтерфейси – USB, Wi-Fi ; Витратні матеріали – пластик PLA, ABS, Підтримуваний тип файлів - .stl, .obj, .gcode, .amf, .dae; Операційні системи –Win7, Win8, MacOS; Гарантія – не менше 12 місяців+ гарантійний талон. Підтвердження відповідності основним вимогам: - Транспортні витрати, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, налаштування, інсталяція обладнання забезпечується Постачальником власними силами. Постачальник гарантує Замовнику беззаперечну доставку Товару до закладу Замовника в певний час, необхідній кількості, без пошкоджень, з підйомом на необхідний поверх, до певного кабінету, безпосередньо та відповідно до вимог Замовника. - Учасник гарантує якість товару протягом встановленого терміну експлуатації товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання. - Товар та всі його компоненти, є новими, без видимих недоліків, а саме: пошкоджень, потертостей, тріщин, подряпин, плям або розводів. - Товар постачається в упаковці підприємства-виробника, що забезпечує захист його від пошкодження та псування під час транспортування. - Постачальник на момент поставки товару надає замовнику на кожний окремий вид товару копію: висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою. Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.

Завершена

83 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 415.00 UAH
Період оскарження: 24.10.2019 16:28 - 29.10.2019 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: e1e7c806510348debb03e332531c5a90
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001655-c.a5
Назва: Скарга
Вимога:
Ви дискваліфікували пропозицію ФОП Виничук А.Ю. через ненадання сертифікатів на товар та невірно оформлену пропозицію. По - перше, ФОП Виничук А.Ю. подав довідку, в якій вказано, що даний товар відноситься до переліку тих, що не потребують обовязкової сертифікації. По-друге, наша пропозиція оформлена згідно вашого бланку. Тому ви вимагаємо відмнітити нашу дискваліфікацію. Інашке ми змушені будемо звернутися до відповідних органів оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний ФОП Виничук Артем Юрійович. Замовником в документації проведення закупівлі було вказано, що Учасник має надати копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (сертифікат якості, сертифікат відповідності (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Тобто хоча б один з документів, яки й би засвідчував якість товару. Документи якості необхідні для того, щоб виключити отримання обладнання, яке не відповідає вимогам безпеки та вимогам технічних регламентів. Оскільки Вами не було надано жодного з документів на обладнання, яке закуповується для безпосереднього використання дітьми, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію. В ціновій пропозиції за результатами аукціону, яку було подано 04.11.2019р, що не відповідає Додатку №1 до документації про проведення закупівлі також було допущено помилку при розрахунку суми пропозиції. Загальна сума пропозиції по Вашим розрахункам склала 43693,00 грн., а не 67739,00 грн. Виходячи з цього, Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем ТОВ «Мегапринт Сервіс».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: 4531812e649e41548bd22fd107a4d6e4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001655-c.a4
Назва: Скарга
Вимога:
Ви дискваліфікували пропозицію ФОП Виничук А.Ю. через ненадання сертифікатів на товар та невірно оформлену пропозицію. По - перше, ФОП Виничук А.Ю. подав довідку, в якій вказано, що даний товар відноситься до переліку тих, що не потребують обовязкової сертифікації. По-друге, наша пропозиція оформлена згідно вашого бланку. Тому ви вимагаємо відмнітити нашу дискваліфікацію. Інашке ми змушені будемо звернутися до відповідних органів оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний ФОП Виничук Артем Юрійович. Замовником в документації проведення закупівлі було вказано, що Учасник має надати копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (сертифікат якості, сертифікат відповідності (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Тобто хоча б один з документів, яки й би засвідчував якість товару. Документи якості необхідні для того, щоб виключити отримання обладнання, яке не відповідає вимогам безпеки та вимогам технічних регламентів. Оскільки Вами не було надано жодного з документів на обладнання, яке закуповується для безпосереднього використання дітьми, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію. В ціновій пропозиції за результатами аукціону, яку було подано 04.11.2019р, що не відповідає Додатку №1 до документації про проведення закупівлі також було допущено помилку при розрахунку суми пропозиції. Загальна сума пропозиції по Вашим розрахункам склала 43693,00 грн., а не 67739,00 грн. Виходячи з цього, Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем ТОВ «Мегапринт Сервіс».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Невідовідність пропозиції вимогам тендерної документації

Номер: 929ddddcc9714e14863f21862e15f2e6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001655-c.b1
Назва: Невідовідність пропозиції вимогам тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутній Гарантійний лист відповідно до вимог п.8 Вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: задоволена
Дата скасування: 05.11.2019 15:45
Вимога
Відкликано скаржником

Невідповідність пропозиції вимогам ТД

Номер: 34154ec03b0541308bccbf366c06b004
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001655-c.b2
Назва: Невідповідність пропозиції вимогам ТД
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію по причині невідповідності вимам ТД, а саме: Цінова пропозиція подана з порушенням форми Додатку 1 до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: задоволена
Дата скасування: 05.11.2019 15:44
Вимога
Відкликано скаржником

Невідповідність пропозиції вимогам ТД

Номер: 4e65893f342d44cba65c935da008d280
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001655-c.b3
Назва: Невідповідність пропозиції вимогам ТД
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію по причині невідповідності вимогам п.6 Вимог до кваліфікації учасників та способу іх підтвердженяя ТД, а саме: відсутність копій документів, що свідчать про якість товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: задоволена
Дата скасування: 05.11.2019 15:44