-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення внутрішніх дверей
Встановлення внутрішніх дверей
Завершена
62 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 310.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 310.00 UAH
Період оскарження:
24.10.2019 15:23 - 29.10.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ
Номер:
2e6ea50517a14cb590d044cdbd119670
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-24-001335-c.c1
Назва:
НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ
Вимога:
ФОП Черняк О.М.
Рівненська обл. м. Острог вул. Сагайдачного, 47 а
ЄДРПОУ:3040221871
Вимога
Прошу оскаржити рішення Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району, оскільки пропозиція ФОП Черняк О.М. відповідає кваліфікаційним вимогам:
Учасником закупівлі виконані всі умови п.1 Додатку 1 технічних вимог до предмету закупівлі, а саме до подачі тендерної пропозиції ФОП Черняк провів контрольні заміри для визначення розміру виробів та об’єму робіт.
В період уточнень з відповідальною особою зв’язатися було неможливо. Особа була у відпустці. Було перенаправлено для уточнення питань, що виникали по даній закупівлі до Матвійчук Тетяни Василівни. Велися довгі переговори по телефону для уточнення виду шпонованих дверей та кольору, писалися листи на електронну адресу. Коли було домовлено про зустріч з самою пані Матвійчук, то її не було на робочому місці. Показувати об’єм робіт , якщо висловлюватися своїми словами «встала жіночка (каб. 617) і просто показала на двері, які мають закуповуватися». Чому не було затверджено підписом та печаткою документацію нам невідомо. Чому не було відповідальних осіб теж невідомо.
Тому, дискваліфікувавши нас, Ви порушуєте преамбулу Закону України «Про публічні закупівлі», метою якої є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. В даній ситуації-декілька чинників порушуєте одночасно. Тому, вимагаємо переглянути своє рішення і визначити переможцем ФОП Черняк, так як заміри було зроблено. Або ж відмінити закупівлю, так як відповідальна особа за дану закупівлю знаходилася у відпустці.
Виникає питання, - «Для чого створювати закупівлю, якщо вона відбуваються не прозоро? Корупція?-мабуть, таки да»
Дане питання вирішується другий день. На електронну адресу було відправлено лист з фото Вашого об’єкта. Співробітники Вашої організації розводять руками. ФОП Черняк має наміри звернутися до Суду.
ФОП Черняк О.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 12.11.2019 16:53
- ФОТО 12.11.2019 16:53
- ФОТО 12.11.2019 16:53
- ФОТО 12.11.2019 16:53
Дата подачі:
12.11.2019 16:53
Вирішення:
Згідно п.2. розділу II «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. №10 та змінами до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженими Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 р. №11 Замовником під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщена актуальна та достатня інформація для проведення даної процедури згідно визначених нормативних актів.
Учасником закупівлі не виконані умови п.1, Додатку 1, технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: «До моменту подачі тендерної пропозиції Учасник повинен в обов’язковому порядку зробити контрольні заміри для визначення розміру виробів, та письмово погодити їх з Замовником».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
12.11.2019 16:58
Підтвердження вирішення:
Згідно п.2. розділу II «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. №10 та змінами до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженими Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 р. №11 Замовником під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщена актуальна та достатня інформація для проведення даної процедури згідно визначених нормативних актів.
Учасником закупівлі не виконані умови п.1, Додатку 1, технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: «До моменту подачі тендерної пропозиції Учасник повинен в обов’язковому порядку зробити контрольні заміри для визначення розміру виробів, та письмово погодити їх з Замовником».