• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об’єкті Красноградський багатопрофільний ліцей Красноградської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Красноград, вул. 19 Вересня, 119А (джерело фінансування:районний бюджет)

Внесено зміни до Розділу І п.1.1, Розділу ІІІ п.5 Внесено зміни до пРозділу ІІІ, п.5.3 п.п.14

Торги відмінено

1 789 113.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 945.57 UAH
Період оскарження: 24.10.2019 14:46 - 09.11.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду

щодо порушення законодавства

Номер: 419001dd05c34277a99d39e3cf322164
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001923-b.a7
Назва: щодо порушення законодавства
Скарга:
Скаржник вважає вимоги, визначені для учасників торгів в тендерній документації такими, що не відповідають чинним стандартам та законодавству України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію, є дискримінаційними і обмежують права і можливість участі нашого підприємства в даному тендері, що додаються в окремому документі.
Пов'язані документи: Учасник
Автор: ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС, Босий Микола Олексійович +380505304437 masters.kharkov@gmail.com
Скарга
Прийнята до розгляду

щодо порушеннязаконодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерної документації

Номер: 60bf445d499a4ae48f48548d203e716b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001923-b.c6
Назва: щодо порушеннязаконодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерної документації
Скарга:
Ознайомившись з умовами проведення даної процедури закупівлі, умовами тендерної документації, в тому числі інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, було виявлено дискримінаційні та незаконні вимоги до учасників процедури закупівлі, що обмежують коло потенційних виконавців робіт та ускладнюють підготовку тендерних пропозицій, що відображено в документі, що додається.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Автор: ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС, Босий Микола Олексійович +380505304437 masters.kharkov@gmail.com
Вимога
Є відповідь

невідповідність тендерної документації

Номер: 432a053cbed64898a6118c91091d5494
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001923-b.a5
Назва: невідповідність тендерної документації
Вимога:
1. Згідно п. 2) тендерної документації : aнaлoгiчний дoгoвip - уклaдeний тa викoнaний учaсникoм нaлeжним чинoм (пoвнiстю) нa дeнь пoдaння пpoпoзицiї дoгoвip, пpeдмeтoм якoгo є товар, який мaє схoжi хapaктepистики i склaдaються зi схoжих склaдoвих чaстин (кoмпoнeнтiв), зaвдяки чoму мають однакові характеристики пopiвнянo з товаром, щo стaнoвлять пpeдмeт зaкупiвлi; тобто, мова йдеться про товар, алеж, далі за текстом - Інформація про предмет закупівлі - роботи. Треба внести зміни до визначення терміну «aнaлoгiчний дoгoвip» 2. П.п.2.5. п. 2 розділу ІІІ «Забезпечення тендерної пропозиції» вказані Реквізити Замовника для перерахування банківської гарантії без урахування вимог IBAN. Треба внести зміни до тендерної документації, оскільки, з 01.11.2019 року не будуть діяти 14-ти значні рахунки, що унеможливлює оформлення банківської гарантії згідно норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Національний банк України постановою від 26.09.2019 № 118 вніс зміни до власної постанови від 28.12.2018 № 162 "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні", якими передбачено продовження до 12.01.2020 можливості заповнення пари реквізитів "Код банку" та "Рахунок" у документах на переказ коштів. До 12.01.2020 банки прийматимуть до виконання документи на переказ коштів, у яких заповнено або пара реквізитів "Код банку" та "Рахунок", або рахунок за стандартом IBAN, а з 13.01.2020 - виключно рахунок за стандартом IBAN. Щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, то у період з 05.08.2019 по 12.01.2020 клієнти банків в документах на переказ коштів можуть заповнювати реквізити "Код банку" і " Рахунок" у будь-яких варіаціях. Для перерахування банківської гарантії Учасник використовує реквізити, які вказані в п. 2.5 Розділу III тендерної документації, так як відділ освіти використовуватиме рахунок за стандартом IBAN з 13.01.2020.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо наявності дискримінаційної вимоги

Номер: b16e1abe45304e11973eb2f1d53c72ec
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001923-b.b4
Назва: щодо наявності дискримінаційної вимоги
Вимога:
Вимогами тендерної документації передбачена наявність у Учасника власної електротехнічної лабораторії, яка пройшла відповідну акредитацію та має Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» щодо процесів вимірювання (копія свідоцтва), яка є дискримінаційною. На підставі наведеного внесить зміни до тендерної документації, виклавши вказану вимогу в наступній редакції: «наявність у Учасника власної або залученої електротехнічної лабораторії, яка пройшла відповідну акредитацію та має Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» щодо процесів вимірювання (копія свідоцтва)»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до нормативних документів, які регламентують питання пожежної безпеки, та проектування, монтування, перевірку відповідності і підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту, а саме: Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2.5-56:2014, ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, НПАОП 40.1-1.21, ДНАОП 0.00-1.32-01, Правил улаштування електроустановок, приймально-контрольний прилад системи протипожежного захисту має бути надійно заземлений. Також у відповідності до п.1.1 Розділу IV «Правил пожежної безпеки в Україні» експлуатація електроустановок повинна відповідати вимогам ПУЕ, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Мінпаливенерго України від 25 липня 2006 року № 258, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 року за № 1143/13017 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 13 лютого 2012 року № 91) (далі - ПТЕ), Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09 січня 1998 року № 4, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 року за № 93/2533. Враховуючи вищезазначене, після проведення монтажних робіт з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, монтажна організація повинна обов’язково виконати замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання, які входять до вищевказаних систем протипожежного захисту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Дискримінація учасників

Номер: cf9d1a09bcc54fc6afe3240dd5509903
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001923-b.c3
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами проводиться закупівля за кодом державного класифікатора ДК 021:2015 -45310000-3-електромонтажні роботи, між тим тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів на спеціалістів, які не мають жодного відношення до виконання робіт за вищевказаним кодом, не підпадають під вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 якою врегульовується діяльність суб’єктів господарювання на ринку послуг протипожежного призначення, та не можуть враховуватись у якості кваліфікаційних вимог до виконавців електромонтажних робіт т.я. не передбачені чинним законодавством, а саме: "Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції П.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону 11). Копія сертифікату інженера проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки. 12). Копія сертифікату інженера проектувальника у частині кошторисної документації Вбачаємо в Ваших вимогах порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.3, 5, 16) та вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог вищевказаного Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону будуть внесені зміни стосовно п.11- Копії сертифікату інженера проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Учасник повинен надати копію сертифікату інженера проектувальника у частині кошторисної документації, так як відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надати кошторисну документацію у складі: - Договірної ціни; - Зведеного кошторисного розрахуноку вартості послуг з пояснювальною запискою; - Локального кошторису; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника. - Розрахунок заробітної плати , (до відома Учасників: кошторисна трудомісткість повинна відповідати фактичним показникам).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо наявності дискримінаційної вимоги

Номер: 9a60c13a5e2d4ea58b04781848bf855f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001923-b.b2
Назва: Щодо наявності дискримінаційної вимоги
Вимога:
Вимогами тендерної документації , а саме п.14) п.п 5.3.2. п. 5.3. ч. 5 розділу ІІІ передбачена Наявність у Учасника власної електротехнічної лабораторії, яка пройшла відповідну акредитацію та має Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» щодо процесів вимірювання (копія свідоцтва), яка є необгрунтованою, оскільки умовами закупівлі, що викладені у Додатку 1 до тенедрної документації, та договором (Додаток 4) не передбачено використання електротехнічної лабораторії під час виконання робіт, що є предметом закупівлі. Тому, ця вимога є дискримінаційною та підлягає скасуванню. Вимога: Внесить зміни до тенедрної документації, виключивши вказану вимогу з переліку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до нормативних документів, які регламентують питання пожежної безпеки, та проектування, монтування, перевірку відповідності і підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту, а саме: Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2.5-56:2014, ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, НПАОП 40.1-1.21, ДНАОП 0.00-1.32-01, Правил улаштування електроустановок, приймально-контрольний прилад системи протипожежного захисту має бути надійно заземлений. Також у відповідності до п.1.1 Розділу IV «Правил пожежної безпеки в Україні» експлуатація електроустановок повинна відповідати вимогам ПУЕ, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Мінпаливенерго України від 25 липня 2006 року № 258, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 року за № 1143/13017 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 13 лютого 2012 року № 91) (далі - ПТЕ), Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09 січня 1998 року № 4, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 року за № 93/2533. Враховуючи вищезазначене, після проведення монтажних робіт з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, монтажна організація повинна обов’язково виконати замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання, які входять до вищевказаних систем протипожежного захисту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні вимоги закупівлі

Номер: 20850df9ffe14beca6f429e23f8e861f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-001923-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги закупівлі
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику. Ми уважно прочитали вимоги даної тендерної документації та вимагаємо скасувати наступні пункти: 1. Пункт 14) Кваліфікаційних критеріїв, Наявність у Учасника власної електротехнічної лабораторії, яка пройшла відповідну акредитацію та має Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» щодо процесів вимірювання (копія свідоцтва). Даний пункт вимагаємо скасувати, оскільки наявність електротехнічної лабораторії не має жодного відношення до даної закупівлі. 2. Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником). Вимагаємо скасувати текст вимоги: "(обов’язкове завірення виробником або постачальником)", оскільки сертифікати на обладнання та матеріали має право завіряти лише орган що їх видав. Вимога щодо завірення таких документів є неправомірною і абсурдною. Більше того такі матеріали як анкер, коуш, затискач, захват гак/кільце, тощо взагалі не підлягають сертифікації. Виходячи з вище зазначеного, вимагаємо скасувати вимоги вказані в скарзі, оскільки вони мають прямі ознаки підігравання одному з потенційних учасників. Якщо дані вимоги не будуть скасовані, ми будемо звертатися до Антимонопольного комітету та Господарського суду України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до нормативних документів, які регламентують питання пожежної безпеки, та проектування, монтування, перевірку відповідності і підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту, а саме: Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2.5-56:2014, ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, НПАОП 40.1-1.21, ДНАОП 0.00-1.32-01, Правил улаштування електроустановок, приймально-контрольний прилад системи протипожежного захисту має бути надійно заземлений. Також у відповідності до п.1.1 Розділу IV «Правил пожежної безпеки в Україні» експлуатація електроустановок повинна відповідати вимогам ПУЕ, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Мінпаливенерго України від 25 липня 2006 року № 258, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 року за № 1143/13017 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 13 лютого 2012 року № 91) (далі - ПТЕ), Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09 січня 1998 року № 4, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 року за № 93/2533. Враховуючи вищезазначене, після проведення монтажних робіт з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, монтажна організація повинна обов’язково виконати замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання, які входять до вищевказаних систем протипожежного захисту. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та повної редакції Закону України «Про інформацію», інформація – це будь – які відомості або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. За Законом України «Про інформацію» передбачено поділ інформації за змістом: 1) інформація про фізичну особу; 2) інформація довідниково-енцеклопедичного характеру; 3) інформація про стан довкілля; 4) інформація про товар (роботу, послугу); 5) науково-технічна інформація, та інш. Сертифікат на обладнання та матеріали відносяться до інформації про товар. За порядком доступу інформація поділяється на відкриту інформацію та інформацію з обмеженим доступом. Основною метою Закону України «Про доступ до публічної інформації» є створення механізму реалізації права кожного до доступу до публічної інформації. Доступ до інформації забезпечується шляхом її оприлюднення у засобах масової інформації та через подання інформації за запитом на інформацію. Сертифікат на обладнання та матеріали є відкритою інформацією. Згідно з наказом Міністерства юстиції № 1000/5 від 18.06.2015 року «Про затвердження правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах», п.4 розділ 10 «Дозволяється виготовляти копію із засвідченої копії документу, якщо оригінал відсутній або його отримати не можливо». Тобто, будь-яка організація може самостійно завіряти засвідчені копії сертифікатів, так як вони відносяться до відкритої інформації.
Статус вимоги: Відхилено